Toon posts:

Hardeschijf opnieuw indelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me HD opnieuw ingaan delen,
maar ik wil de bestaande data niet kwijt raken,
met pqmagic lukt niet, krijg ik gezeur dat de partitie niet geunmount kan worden,
zijn er nog andere tools zoals pqmagic

heb 2 hd die op een promise fasttrack 100 tx 2 zitten en geconfigureed als stripping de partities zijn nttfs

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-04 17:33

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Welke versie van PQmagic gebruik je? En OS 2K of XP?

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-01 23:59

Malebolgia

Move, or be moved

als pqmagic niet Partition Magic is, dan moet je dat laatste proberen. doet het bij mij altijd.

"People should know when they're conquered..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik partion magic6 en windows xp

heb ook eerst in xp me schijfen gecontroleerd op fouten
en dat hielp ook niets

Verwijderd

Denk dat je PM 7 nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ga ik pqmagic 7 ff proberen

Verwijderd

Jep, partition magic 7 moet je hebben, die werkt onder win2k en winxp. Werkt bij mij altijd prima.

Verwijderd

Topicstarter
met pm7 is het bijna gelukt
heb nu nog 3gb vrij die ik eigelijk bij de laaste partie wil voegen maar de partitie achter de vrije ruimte kan ij niet naar voor moven, en achter die partitie zit weer een partitie waarbij de 3gb moet komen

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Maak een backup!!!
Als jij je data echt niet kwijt wilt, dan maak je een backup voordat je begint (maar in dat geval heb je waarschijnlijk toch al een backup liggen). Ik zeg niet dat het gebeurt, maar de kans dat er iets mis gaat is altijd aanwezig. (Afgelopen maand is in een stadsdeel van Eindhoven de stroom zelfs nog uitgevallen)
Zeker als het de eerste keer is dat je zoiets gaat doen is de kans dat er iets mis gaat niet ondenkbeeldig.

Dus koop een stapel CD-R's of vraag desnoods even rond of er iemand is die jouw data even wil bewaren, maar ga niet aan de slag zonder backup als je geen risico wilt lopen op dataverlies.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Pagina: 1