Toon posts:

Bufferunderun Nero - Plextor8/4/32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een cd wil branden krijg ik steeds een bufferunderun; :( heb al veel faqs gelezen maar heb nog geen oplossing gevonden.

De pc is opnieuw geinstalleerd en draait op Windows 2000 met 769mb ram en op c:\ is een dikke 7 gb vrij.
Brander: Plextor 8/4/32
Software: Nero 5.5.7.2

Ide1: 2x hd
Ide2: 1x hd + 1x brander

De bufferun krijg ik als de brander net begonnen is met branden. En heb het ook met andere brandsoftware.

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
Ik heb hetzelfde gehad alles geprobeerd, maar hij was verrot :(, je kunt in de cd's die wel lukken (op 4x speed doet'ie het meestal wel) vaak ook 'tikjes' horen (tenminste ik dan, m'n pa hoort niks). En dat #$@#$@-plextor wil niks doen omdat het een maand buiten de garantie periode viel.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:49

crisp

Devver

Pixelated

Van welke schijf brand je? Probeer eens de hd van je Ide2 af te halen en de brander daar als master op te zetten. Als dat wel goed werkt nogmaals proberen met de schijf als slave op Ide2.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 12:26 schreef crisp het volgende:
Van welke schijf brand je? Probeer eens de hd van je Ide2 af te halen en de brander daar als master op te zetten. Als dat wel goed werkt nogmaals proberen met de schijf als slave op Ide2.
Ik brand van de schijf die op ide2 zit (dus net als de brander). Ik zal het eens proberen. Ik laat weten of het wel/niet helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Op ide2 brander als master gezet en zonder slave verder.
Krijg weer de buffer underun :( :( :(

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb ook zo'n brander, is nu 11/2 jaar oud.
Hij deed een paar maand geleden erg weinig op 8x altijd buffer underruns enzo, op 4x ging het wel goed.

Nu na een aantal hardware veranderingen en een XP installatie gaat het weer goed op 8x.. heel vreemd

Verwijderd

Topicstarter
Heb effe alle updates van windows die er waren gedaan -> en hij werkt! *D
Pagina: 1