Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
LG is wel goed. Maar tegenwoordig vind ik het niet meer zoveel uitmaken welke je neemt.
kwa snelheid?,,,,
Verwijderd
[topic=406758/1/25]
Hier staan nog wel een paar goeie tips qua merken... Tsja, snelheid... Ligt eraan hoeveel geduld je hebt natuurlijk
Hier staan nog wel een paar goeie tips qua merken... Tsja, snelheid... Ligt eraan hoeveel geduld je hebt natuurlijk
Lite-On goed merk?
ja hoor...Op zondag 10 februari 2002 11:40 schreef Erw het volgende:
Lite-On goed merk?
als ik moets kiezen tussen een teac of lite-on wat zou je dan doen
Verwijderd
teac en toshiba zijn de beste cd-rom's die je kunt krijgen!
het schijnt zelfs dat toshiba ook teac drives zijn!
heb al jaren teac en ze draaien nog als nieuw allemaal!
ik kan je de teac 40 speed zeer aanraden!
het schijnt zelfs dat toshiba ook teac drives zijn!
heb al jaren teac en ze draaien nog als nieuw allemaal!
ik kan je de teac 40 speed zeer aanraden!
Verwijderd
klopt! kan ook, maar hoor toch hier en daar dat als je een dvd speler vaak als cd-rom drive gebruikt hij erg snel kan slijten!deze drives zijn samen met de fikkers eigenlijk niet gemaakt voor lang gebruik bij hoge snelheden. kunt dus beter een losse dvd drive en losse cd-rom drive nemen.kun je dus ook 2 dingen tegelijk afspelen.:)Op zondag 10 februari 2002 12:20 schreef chimo het volgende:
je kan ook een dvd speler halen...
Op zondag 10 februari 2002 12:24 schreef toermalijn het volgende:
[..]
klopt! kan ook, maar hoor toch hier en daar dat als je een dvd speler vaak als cd-rom drive gebruikt hij erg snel kan slijten!deze drives zijn samen met de fikkers eigenlijk niet gemaakt voor lang gebruik bij hoge snelheden. kunt dus beter een losse dvd drive en losse cd-rom drive nemen.kun je dus ook 2 dingen tegelijk afspelen.:)
Dit snap ik even niet. Als je een DVD gaat kijken dan moet dat ding dus 1x DVD draaien (dat is 7x CDROM (1350Kbps). Die dingen zijn juist gemaakt voor langdurige hoge snelheid. Als ze daardoor slijten is het gewoon een brakke drive.
Fikkers zouden idd wel wat sneller kunnen slijten, maar dat is tegenwoordig ook niet meer echt van toepassing met de huidige drives (hoewle de hele oude er nogal problermen mee gaven)
Teac!Op zondag 10 februari 2002 11:49 schreef Erw het volgende:
als ik moets kiezen tussen een teac of lite-on wat zou je dan doen
ik heb er weinig ervaring mee,
zou alleen niet voor een A-Open gaan (teveel problemen mee gehad)
LiteON lijkt me een goede keus; goedkoop, en hun DVD en CDRW's zijn ook goed.
Teac kom je niet zo vaak tegen op dit gebied maar de oudere Teac drives staan er om bekend dat ze werkelijk elke brakke cd lezen.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1