Toon posts:

Lindows Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over de installatie van Lindows.
Ik heb Windows 2000 en dus niet de mogelijkheid om te upgraden. Dus moet je van de Lindows CD opstarten. als ik dat gedaan heb en de installatie staat voor mijn neus dan heb ik een vraagje over het volgende.
Er staat dat ik al een Windows versie heb en dat je die vanuit Windows moet installeren (bug, omdat het Win2k is) maar je kunt ook kiezen voor verdergaan, maar dan staat erbij dat hij je hele hardeschijf wist. Is dat zo?? Kun je geen partitie kiezen? Ik durfde nog maar niet op volgende te drukken.

Thx

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Als je eerdere topics gelezen hebt over Lindows schijnt het behoorlijk slecht te zijn. Als die dan ook nog je hele schijf gaat wissen is het natuurlijk helemaal belabberd! Misschien kun je zelf even een partitie voor lindows aanmaken. Maar misschien is die cd bootable dan zou ik hem er bij het booten indrukken en daarvandaan opstarten!

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• MRED
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2020

MRED

Carpe diem...

idd als hij wist in dat geval al je partities (partitioneren is er niet bij). :(

Mijn weblog

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Draai het anders eens in VMWare onder Windows, dan kun je ook wel uitvinden dat het niets is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand inmiddels al meer van dit probleem??

Of hoe je hem op een andere partitie kan zetten??

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:18
Je kunt hem beter als onderzetter voor een kop koffie gebruiken.

Zoals blijkt uit de antwoorden van anderen: Lindows is niks, wordt waarschijnlijk ook niks. Dus probeer een gewone Linux distributie zoals Mandrake, die je wel toestaat de schijf te partitioneren e.d.

Ik neem trouwens aan dat je een leeg stuk hebt overgelaten op je harddisk? Want een NTFS partitie resizen, daar zou ik niet zo graag aan beginnen....

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 februari 2002 09:40 schreef Markiedam het volgende:
Weet iemand inmiddels al meer van dit probleem??

Of hoe je hem op een andere partitie kan zetten??
nee, kan niet. En het is geen 'probleem' maar een 'feature' ;) . Tja, die lui bij Lindows snappen het niet helemaal ;)
Pagina: 1