Toon posts:

asus p4b266 northwood 1.6a p4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
KLANT VAN ONS HEEFT EEN NORTHWOOD 1.6 A EN MAINBORD ASUSP4B266,3X256 DDR GEHEUGEN AANGESCHAFT

SYSTEEM GEEFT GEEN BEELD,VOICE CONTROL GEEFT RARE MELDINGEN DIE NIET GOED HOORBAAR ZIJN EN NIET IN ASUS BOEKJE AANGEGEVEN STAAT
ZIT STANDAARD VOEDING IN GEEN P4, ANDERE VOEDING GETEST ZELFDE RESULTAAT
WAT KAN HET ZIJN BEELD BLIJFT ZWART SYSTEEM START DUS NIET OP

Verwijderd

Caps lock die blijft hangen :?

Maar ff serieus. Processor niet goed, geheugen niet goed (probeer eens 1 dimm) Andere videokaart etc .. vervang anders Mb eens. Heb nog niet zo lang geleden ook zo een defect board gehad.

Verwijderd

Opstarten met alleen videokaart proc moederbord en 1 dimm. WErkt dat dan moet je langzaam verder aansluiten tot dat het weer fout gaat..

Capslock is best irritant :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry van die caps lock

P4b266 kan ook maar 2x 256 aan heb ik op anandtech gelezen maar ook dat heeft geen resultaat dus morgen ma kijken wat het is denk dat mobo niet 100% is,cpu is van intel dus moet wel goed zijn vermoed ik

Verwijderd

kijk of zijn mobo geen contact maakt met de computer kast op plekken dat het niet zou moeten dat veroorzaakt kortstluiting waardoor het systeem wel staart maar je krijgt geen beeld.....

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 22:21

ChUcKiE

Dus........

Ik las in een andere topic, dat je eerst een bios update naar versie 1005 moet doen. Dit doe je dan dus ook met een "ouder" type P4, waarna je je Northwood er zo in kan zetten.

Suc6

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:23
Heb van de week nog een P4 northwood geplaatst op een P4B266 met bios versie 1002 dus dat kan het ook niet zijn. (1005 is natuurlijk wel aan te raden)

Je zou inderdaad eens kunnen kijken of dat er toevallig 3 dubbelzijdige dimm's op het mobo zitten, dit plankje kan daar namelijk niet mee overweg (foei asus!). Met 1 of 2 dubbelzijdige modules is er niks aan de hand....

PS. Heel leuk die voice-diagnose, maar door je pc-speaker versta je er echt NOOIT iets van.... :P
Pagina: 1