In commandos 2 bij de 7e (The giant in Haiphong)missie zit ik vast. Ik heb alles uitgemoord, alle primarie objectives maar ik kom nerges het schip op. Hoe moet ik dat doen?
Is dat die met het vliegdek schip??Op zondag 10 februari 2002 10:41 schreef stien het volgende:
In commandos 2 bij de 7e (The giant in Haiphong)missie zit ik vast. Ik heb alles uitgemoord, alle primarie objectives maar ik kom nerges het schip op. Hoe moet ik dat doen?
Vogens mij wel en dan moet je de dief langs de ankerketting omhoog klimmen, en dan een touwladder omlaag gooien, zodat de rest er ook op kan.
[topic=238133/1/25]
aan dit topic heb je ook wel iets denk ik.
aan dit topic heb je ook wel iets denk ik.
wat je moet gaan doen is met de dief op de kraan klimmen. En via de arm van die kraan boven op de boot komen. Dus de dief moet dan aan de zijkant van de arm klimmen. Wanneer de dief aan het uiteinde van de arm is gekomen dan vanaf laten springen. Vervolgens sluip je met de dief achter de bewaker van de ladder. Sla hem neer en gooi de touwladder naar beneden zodat de rest van je team naar bovenkan. Zorg wel dat je steeds de bewaker bewusteloos slaat.
Ik hoop dat mijn uitleg voldoende en begrijpbaar is
Ik hoop dat mijn uitleg voldoende en begrijpbaar is
thnx allemaal tis gelukt. Je had idd een touwladder nodig maar die zat bij mij al vast aan da uitstekende ding
Pagina: 1