Toon posts:

Gigabyte GA-686BX MB bad flash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende:
Moest voor een 40 gig hdd het moederbord van het sys van mijn vriendin flashen. Heb dit in native dos uitgevoerd, me aan de regeltjes gehouden en hoppa: TAG error.
Melding dat hij niet geflashed kon worden , dus ik exit. En toen startte hij niet meer op, aangezien de bios verneukt was.

Heb hem naar een pc zaak gebracht en die hebben het met een eeprom brander geprobeerd. Ging niet, want geen beeld :? ?

Nu is mijn vraag: heeft er iemand nog zo'n moederbord liggen en is diegene ook bereid te hotswappen om dit klerebord weer aan de praat te krijgen? Of heeft iemand nog een andere optie? Anders moet mijn vriendinnetje :'(

Verwijderd

hmz, gigabyte heeft toch dual biossen? als het flashen fout is gegaan dan zou het oude bios er weer op moeten komen te staan... *mits je die dual bios hebt*

suc6 :'(

Verwijderd

Topicstarter
hehe,

Nee, dat is bij naoorlogse gigabyte moederborden.
Dit is een PII/III bx moederbord. Zit helemaal geen ene f*ck aan opties en/of features op. Dus ook geen dual bios.

Nee, de enige optie die nog uitkomst biedt is hotswappen met eenzelfde mainboard. Dus mijn oproep blijft: wie oh wie heeft een GA686 BX bordje? wie oh wie helpt mijn vriendin de winter door? stort op giro....:)

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij helpen kan?