Toon posts:

Browser sessies verlopen heel laat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel zijn er 14 pc's (of browsers) onder je account ingelogd. Oude sessies kun je beëindigen door uit te loggen en in het inlog venster de trash-sessie checkbox aan te vinken.

Nu zie ik ook dubbele IP nummers en agent-type combinaties, en oude sessies verlopen pas in oktober.

Gaat er iets fout? Of was dit de bedoeling? Wat mij ook opvalt is dat ik meerdere keer mag stemmen. Blijkbaar wordt dit alleen in het locale cookie bijgehouden :?

Verwijderd

*Sessies duren 1 jaar

*Je kunt alle sessies uitloggen door tijdens het inloggen een vinkje in de checkbox te zetten

*Je stem is gebonden aan je IP-adres. Surf je via meerdere IP's, dan kun je meerdere keren stemmen. Als je dit aan je username zou gaan binden, dan kunnen mensen die niet ingelogd zijn dus niet stemmen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm. zou het niet beter zijn om stemmen alleen over te laten aan mensen die ingelogt zijn? De meeste mensen die niet ingelogt zijn kunnen blijkbaar zowiezo niet stemmen. (Nu ga ik er vanuit dat de meesten via een proxy van WXS, Zonnet of een andere grote provider surfen)

Dat zou het stemmen een stuk minder fraudegevoelig maken. De uitkomsten vond ik al vreemd. Door stemmen alleen over te laten aan mensen die ingelogt zijn betrek je hun ook meer tot de tweakers-club :o Misschien ook een reden voor anderen om te registreren.