Toon posts:

StarWars Galactic Battleground

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek naar een strategy guide of user manual voor dit spel.Dus als iemand weet hoe ik hier aan kan komen graag.

PS* "IT SNOWS" wordt het niet eens tijd dat je met je stoned hoofd lekker je roes uit gaat slapen dan zomaar me topic te sluiten.
Op zijn minds kun je meerdere personen de kans geven met nuttige tips te komen dan die sloome opmerkingen van jou aan te moeten horen.
Maar ja whatever je bent zeker weer z`n autoriteits freaker als met counter-strike.
LUL.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 02:07 schreef mshrak het volgende:
Ik zoek naar een strategy guide of user manual voor dit spel.Dus als iemand weet hoe ik hier aan kan komen graag.

PS* "IT SNOWS" wordt het niet eens tijd dat je met je stoned hoofd lekker je roes uit gaat slapen dan zomaar me topic te sluiten.
Op zijn minds kun je meerdere personen de kans geven met nuttige tips te komen dan die sloome opmerkingen van jou aan te moeten horen.
Maar ja whatever je bent zeker weer z`n autoriteits freaker als met counter-strike.
LUL.
Kijk eens op www.google.com, er is vast wel daar wat te vinden.

Verder had ITSNOWS volledig gelijk, argumenten daarvoor heeft hij al gegeven samen met het slotje. Had je maar om tips moeten vragen ipv de manual.
EN ik denk dat je een W of een OW gaat krijgen wegens beledigen/uitschelden van een mod, want je taalgebruik is behoorlijk kleurrijk :P

Verwijderd

Vanwege die reactie heb hierbij een Niet Officiele Waarschuwing. Dat had je beter kunnen verwoorden.
Mocht je problemen hebben met mij kun je terecht bij de Bemiddelaar Bemiddelaar@Tweakers.net of bij IceStrom IceStorm@Tweakers.net.

Oh en ter info: dat topic is IN OVERLEG dichtgegaan.

DICHT.

Dit topic is gesloten.