"Liteon 24x10x40 burnproof" goede keuze ?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-04 15:32
Na nogal veel gezeik met m'n oude brander leek het met toch de makkelijkste manier om maar een nieuwe te kopen.

M'n oog is gevallen op de "Liteon 24x10x40 burnproof".
Ik heb ook een DVD speler van Liteon en bevalt me goed.
Maar voor ik één koop wil ik toch graag weten hoe hij bevalt.
Bv met XP, doet ie het daar goed onder want m'n oude is volgens mij niet helemaal super met XP.
Updates zoals firmware en software ondersteuning hoe is dat ?

Goede keuze of toch een duurdere Plextor ?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Plextor en LiteON gebruiken beide een zelfde Sanyo loopwerk.
Sommige zijn van mening dat de support van LiteON veel minder is maar die van Plextor valt ook tegen als het er op aan komt, en je betaalt er wel veel meer voor.

Het schijnt dat sommige LiteON's een bug hebben waarbij het laadje steeds open en dicht gaat, maar daar heb ik nog nauwelijks klachten over gehoord (werk bij pc zaak)
Verder nog niks slechts over gehoord ook, dus lijkt me wel een goede keus

Als ik zelf een nieuwe brander ging halen zou ik die halen. Er is nu trouwens ook een 32x speed.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 01:37 schreef dreeke het volgende:
Sommige zijn van mening dat de support van LiteON veel minder is maar die van Plextor valt ook tegen als het er op aan komt, en je betaalt er wel veel meer voor.
Huh ?
2 Maal gebruik moeten maken van de Plextor service in de afgelopen jaren en die service is top....
Zonder mokken of moeilijk doen de drives vervangen en per koerier (gratis) weer thuisbezorgd..

Dussuh........ tegenvallen ? Dacht het niet.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:01
Plextor = Kwaliteit voor : Garantie, support , boekjes, ,drivers, biossen enz...
Lite-on = Minder kwaliteit : Garantie ,support, drivers biossen.

Lite-on is totaal wat minder dan plextor , maar niet SLECHT!. Ik heb zelf nu een lite-on en dat ding doet wat ie moet doen :). Meer doet ie ook neit :+...

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 10 februari 2002 01:46 schreef mistered het volgende:

[..]

Huh ?
2 Maal gebruik moeten maken van de Plextor service in de afgelopen jaren en die service is top....
Zonder mokken of moeilijk doen de drives vervangen en per koerier (gratis) weer thuisbezorgd..

Dussuh........ tegenvallen ? Dacht het niet.
dat je de service uberhaupt nodig hebt belooft al weinig goeds imho. Maargoed, we houden het er dan maar even op dat de Plextor service ok is.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-04 03:08
Op zondag 10 februari 2002 01:37 schreef dreeke het volgende:Het schijnt dat sommige LiteON's een bug hebben waarbij het laadje steeds open en dicht gaat, maar daar heb ik nog nauwelijks klachten over gehoord (werk bij pc zaak)
nieuwe firmware

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:29

Booster

Superuser

Ik heb er ervaring mee, met dat open en dichtgaan van het laatje. En dat is best irritant :)

Als het laatje open gaat, gaat hij bv ook niet meer dicht met de knop, je moet hem gewoon dichtduwen en vervolgens reageert hij niet meer op signalen.

De nieuwe firmware lost dit inderdaad netjes op.
(wel vreemde bug overigens?)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• MokerHamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Op zondag 10 februari 2002 01:51 schreef Termin8or het volgende:
Plextor = Kwaliteit voor : Garantie, support , boekjes, ,drivers, biossen enz...

Lite-on is totaal wat minder dan plextor , maar niet SLECHT!. Ik heb zelf nu een lite-on en dat ding doet wat ie moet doen :). Meer doet ie ook neit :+...
Wat kan een Plextor nog meer dan? NIKS tog.................!!!

Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 10 februari 2002 02:52 schreef MokerHamer het volgende:

[..]

LiteON = waar voor je geld
Plextor = iets meer waar voor veel meer geld

het is bij Plextor gewoon allemaal net even wat netter, en met Plextor zijn al ervaringen met LiteON veel minder, omdat ze nog niet zo lang met CD branders op de markt zijn.
en de service van Plex natuurlijk nog...

Dus wil je gewoon een goede brander voor weinig geld, dan koop je een LiteON, heb je meer te besteden dan neem je een Plextor. (of een Teac want Teac roeleert :7)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Het schijnt dat sommige LiteON's een bug hebben waarbij het laadje steeds open en dicht gaat, maar daar heb ik nog nauwelijks klachten over gehoord (werk bij pc zaak)
dat laadje open en dicht heb ik wel ff last van gehad.. tis dat je dan teveel dingen op een voeding hebt.. tenminste dat denk ik..

khad namelijk op mijn 300Watt Target voeding

1x IBM 20gig
1x WD 20gig
1x IBM 30gig
1x IBM 60gig
1x Zip-drive
1x Pioneer A105S << dvd speler
1x Lite-on 12x speed brander

me pioneer wou ook geen cdz mee lezen dus spugde hem steeds uit.

kheb er nu geen last meer van en hij doet het perfect :) :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:19

Paladin

Play Ball!

Ik zelf heb een plex 24x10x40 perfect dingetje enige voordeel van deze is dat er gewoon goeie ervaringen zijn met plextor.

Lite -on is goedkoper kan op dit moment als enigste de nieuwste safedisc 2 versie branden is voorderest een stukje trager is het lezen en rippen van cd's en de garantie schijnt minder te zijn.

Maargoed al met al en zou ik gewoon voor die lite-on 24x10x40 gaan

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Verwijderd

ey beste tweakers,
ik heb deze brander ook.
maar nu zoek ik die firmware update.
en om nou een nieuw topic te openen leek mij geen goed id.
dus weet iemand waar je hem kan downloaden(ben uiteraard al op de site van lo geweest )maar hij staat niet op de server.
duss wie heeft voor mij ff een link.
thnxx

Verwijderd

Als ik zelf een nieuwe brander ging halen zou ik die halen. Er is nu trouwens ook een 32x speed.
Niet waar Liteon had bij de 16x speed nog wel een Sanyo loopwerk, maar bij de 24x niet meer! Daar vergissen nog heel veel mensen zich in.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 01:51 schreef Termin8or het volgende:

Minder kwaliteit hoezo dat nou weer! Ik heb een Lite-on brander en ik kan zeggen de kwaliteit is perfekt!

Plextor's branders zijn veels te duur voor wat je er voor krijgt.

Verwijderd

zoo ik lees ook wel lekker goed.
sorry heb die nieuwe van chimo al.

• Booster

Booster

Superuser

Op zondag 10 februari 2002 03:45 schreef ReseTTim het volgende:
dat laadje open en dicht heb ik wel ff last van gehad.. tis dat je dan teveel dingen op een voeding hebt.. tenminste dat denk ik..

khad namelijk op mijn 300Watt Target voeding

[knip]

me pioneer wou ook geen cdz mee lezen dus spugde hem steeds uit.
Ok, vreemd... Die van mij gaat nu nog open af en toe (dicht dus niet!!) maar ik flash hem zo even.

Alleen ik heb een voeding die bij een AOpen HX45 komt, met 2 cd-roms en 1x harddisk + floppydrive, en die heeft dus diezelfde symptonen. Dus zal wel niet aan de voeding liggen in mijn geval :?

• KBDE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op zondag 10 februari 2002 13:17 schreef Booster het volgende:

[..]

Ok, vreemd... Die van mij gaat nu nog open af en toe (dicht dus niet!!) maar ik flash hem zo even.

Alleen ik heb een voeding die bij een AOpen HX45 komt, met 2 cd-roms en 1x harddisk + floppydrive, en die heeft dus diezelfde symptonen. Dus zal wel niet aan de voeding liggen in mijn geval :?
Abit mainbaord ?

• Booster

Booster

Superuser

Nee, MSI-6380 - RU

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 20:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zondag 10 februari 2002 14:15 schreef KBDE het volgende:

[..]

Abit mainbaord ?
jah de ABIT TH7-II RAID hoezow ??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op zondag 10 februari 2002 10:31 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Niet waar Liteon had bij de 16x speed nog wel een Sanyo loopwerk, maar bij de 24x niet meer! Daar vergissen nog heel veel mensen zich in.
Wat voor loopwerk zit er dan in :?
Volgens mij wel weer dezelfde als in de Plextor 24x

• M@NIC
Maar over het algemeen is het dus een goede brander :?
Hm...hijs 125€ mooi prijsje dacht ik.
Van een 4speed brander naar een 24speed, DAMN! :9~

• KBDE
  • Laatst online: 15-04 20:58
Op zondag 10 februari 2002 15:01 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

jah de ABIT TH7-II RAID hoezow ??
Nee het schijnt dat eigenlijk voornamelijk abit mainboards betroffen zijn. (of zelfs alleen maar ?!)
Het blijkt dus dat deze de spanning niet naar 0V zetten wanneer je de pc uitzet, maar er blijft dus telkens een restspanninkje op het mainboard, en dus ook alle andere componenten zoals bv de cdrom drives (via ide kabel).

Dit snapt die liteon drive blijkbaar niet.

Lijkt me ook niet echt goed voor je mainboard + rest van de componenten dat dit gebeurd...
maar ja, ik had al om andere redenen geen abit mainboard meer gekocht.
Heb nu dus weer een nieuwe reden gevonden om geen abit boards meer te kopen |:(

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-04 23:01

miekol

erm

Ik heb dat ding nou al 2 maanden ofzo en nog nooit problemen mee gehad, wel goeie koop denk ik dus :)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 10:25 schreef DJ-BLADE het volgende:
ey beste tweakers,
ik heb deze brander ook.
maar nu zoek ik die firmware update.
en om nou een nieuw topic te openen leek mij geen goed id.
dus weet iemand waar je hem kan downloaden(ben uiteraard al op de site van lo geweest )maar hij staat niet op de server.
duss wie heeft voor mij ff een link.
thnxx
http://www.liteonit.com.tw/english-load-firmware.htm

voila ;)

• Killemov
  • Laatst online: 08-04 21:27

Killemov

Ik zoek nog een mooi icooi =)

Pfff ... gaan we weer. Hoe kom je erbij dat Plextor gebruik maakt van Sanyo loopwerken? Plextor heeft alleen een licentie voor het gebruik van BURN-proof, that's all.

Hey ... maar dan heb je ook wat!

• irmscher
  • Laatst online: 30-05-2025
Op zondag 10 februari 2002 16:21 schreef KBDE het volgende:

[..]

Nee het schijnt dat eigenlijk voornamelijk abit mainboards betroffen zijn. (of zelfs alleen maar ?!)
Het blijkt dus dat deze de spanning niet naar 0V zetten wanneer je de pc uitzet, maar er blijft dus telkens een restspanninkje op het mainboard, en dus ook alle andere componenten zoals bv de cdrom drives (via ide kabel).

Dit snapt die liteon drive blijkbaar niet.
Ik had ook dat de lite-0n 24x10x40 steeds vaker als ik de pc aanzette uit zichzelf openging, en ook open bleef gaan, maar ik heb een shakelaar op de stekerdoos voor pc/waterpomp/printer/enz. die ik altijd uitzet als de pc uitstaat, dus er blijft geen spanning opstaan...........
en toch ging de fikker binnen paar week gek doen.
heb nu een nwe onder garantie.

maar het fikken gaat super !!!!
nog niet één ceedeetje verpest, toch al zeker 200-250 cd's gefikt

Verwijderd

Ik vindt het moeilijk om op dit moment te kiezen voor een cd brander of een DVD schrijver. Ik heb niet kunnen vinden of bijvoorbeeld de 40 speed plextor ook kan over burnen en evt. ook 90 of 99 minuten cd's kan beschrijven.
Zit er op dit moment nou al veel of geen verschil in de DVD scrijvers. Zijn er ook al die DVD'r kunnen beschrijven?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 10 februari 2002 02:09 schreef dreeke het volgende:

[..]

dat je de service uberhaupt nodig hebt belooft al weinig goeds imho. Maargoed, we houden het er dan maar even op dat de Plextor service ok is.
Plextor maakt miljoenen drives, en als daar eentje kapot van gaat, vind je het al vreemd :?
Er kan altijd wat fout gaan bij de productie wat later naar voren komt, maar dat is gewoon niet uit te sluiten.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 02:45 schreef chimo het volgende:

[..]

nieuwe firmware
Leer eens telezen beste man,de link stond er al.waarvoor mijn dank>:)

• M@NIC
Aan het einde van de week kank hem pas halen :(
Word zeker veel verkocht.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:11

Sick Nick

Drop the top!

Over de kwaliteit van de 24x speed kan ik niet veel zeggen, maar als hij net zo goed is als mijn 12x speed dan zou ik hem zeker kopen.
Ik heb er al ruim 1000 cd's mee gemaakt en hij doet het nu nog perfect. Overigens doet m'n AOpen het na 1500 cd's ook nog goed en m'n Sony ook na ruim 2500 cd's.

Ja, ik brand veeeeeel cd's... niet daar over gaan zeiken. Als je het niet gelooft mag je een dagje hier bij me komen kijken ;)

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 12-04 13:59

MeNTaL_TO

The future is not set

Op zondag 10 februari 2002 02:52 schreef MokerHamer het volgende:

[..]

Overburnen? Ik weet van de 16speed plextor/liteon, dat de plextor het wel kan en de liteon niet. Ik weet niet of het ook nog zo is bij de 24/32/40 speed series.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Liteon Burnproof hiero... werkt perfecto..

Verwijderd

De Lite-on 24/10/40 is, imho, een perfecte brander. Heb hem nu een maandje of 2 en nog GEEN probleem gehad. 2 maten van mij die een Plextor gekocht hebben hebben hem, how ironic ;) , beiden al moeten ruilen wegens fabricagefouten hehehe. Je had ze eens moeten horen toen ik die Lite-on kocht ( Plextor blabla beter blabla Lite-on is brak blabla Plextor-kwaliteit etc. ) En nu geven ze toch maar toe dat die Lite-on 'best goed' is... LMAO :D

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Heb hem hier twee weekjes, geen geld (€113) maar een kwaliteit, niks misgegaan tot nu toe, zeker kopen dat ding.
plextor is opzich niks mos mee, maar je betaald gewoon veel teveel voor de naam plextor.
(btw. search ff hier is echt heel veel over te vinden)

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• M@NIC
Op maandag 11 februari 2002 18:21 schreef Painxiom het volgende:
Heb hem hier twee weekjes, geen geld maar een kwaliteit, niks misgegaan tot nu toe, zeker kopen dat ding.
plextor is opzich niks mos mee, maar je betaald gewoon veel teveel voor de naam plextor.
(btw. search ff hier is echt heel veel over te vinden)
€113 ??
Waar heb je die weg dan ?
Das volgens mij gewoon de inkoops prijs :?

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 18:29 schreef M@NIC het volgende:

€113 ??
Mijne heb ik Vrijdag binnen gekregen :9~

De prijs was 115 Euro en dat is inclusief de rembourskosten :)

Ohja het is de retail versie

Hier gekocht:
http://www.dkmpc.nl

Verwijderd

dubbel, sorry.

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 01:23 schreef M@NIC het volgende:
Na nogal veel gezeik met m'n oude brander leek het met toch de makkelijkste manier om maar een nieuwe te kopen.

M'n oog is gevallen op de "Liteon 24x10x40 burnproof".
Ik heb ook een DVD speler van Liteon en bevalt me goed.
Maar voor ik één koop wil ik toch graag weten hoe hij bevalt.
Bv met XP, doet ie het daar goed onder want m'n oude is volgens mij niet helemaal super met XP.
Updates zoals firmware en software ondersteuning hoe is dat ?

Goede keuze of toch een duurdere Plextor ?
Ik heb vanaf morgen ook deze lite-on brander, is die dvd van lite-on ook stil?

• ijzer7
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

kun je met de nieuwste firmware nog steeds SafeDisc 2 proggies backuppen?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

de nieuwe firmware heeft alle functionaliteit van de vorige firmware dus je kan nog steeds sd2 backuppen!!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op maandag 11 februari 2002 14:48 schreef SLaSH! het volgende:

[..]

Overburnen? Ik weet van de 16speed plextor/liteon, dat de plextor het wel kan en de liteon niet. Ik weet niet of het ook nog zo is bij de 24/32/40 speed series.
De LiteON kan wel overbranden

• M@NIC
Was dat overbranden ?
Kan ie dan over geschreven CDs heen ofzo :?

• dreeke

dreeke

outdated icon

Op maandag 11 februari 2002 22:23 schreef M@NIC het volgende:
Was dat overbranden ?
dan kan je een cd branden voorbij zijn capaciteit,

normaal past er 74:41 op een cd, maar je houdt altijd een klein beetje ruimte over aan de buitenkant.

met 'overbranden' schrijf je dus verder op de cd voorbij die grens.
Sommige cd's kunnen tot 78:00 aan, sommige maar tot 75:00
met 80 minuten cd's kan het ook, alleen niet echt ver

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 22:23 schreef M@NIC het volgende:
Was dat overbranden ?
Overburn heet het eigenlijk.
Dit houd in meer data op een ceedee zetten dan de specificaties van de cd aangeven (Bv 710MB op een 700MB cd)

/edit

Ay, te laat ;)

(sorry voor dubbelpost trouwen)
\edit

Verwijderd

Ik gebruik de LiteOn 24x al een geruime tijd en ben er zeer tevreden over.
Deze brander fikt en leest echt alles.
Ook Safedisc2 (kopieerbeveiliging) brand hij perfect. ik heb er een exacte copy van Flashpoint+Expansion mee gemaakt.

In alle test die ik heb gezien komt hij ook als beste naar boven o.a. op de volgende punten:

Brandsnelheid
Ondersteuning van Kopieerbeveilingen.
Overburn.

Enige nadeel wat ik ben tegengekomen ('t maar wat je een nadeel noemt) is dat UDF formateren (Packetwriting) traag gaat. Maar dat gebruiken toch maar weinig mensen.

Hij is trouwens wat ik eerder zag wat iemand schreef niet BurnProof. (Hinderd nix hij is SmartBurn wat hetzelfde inhoud alleen andere naam i.v.m. licenties)

• M@NIC
Op maandag 11 februari 2002 22:35 schreef RolfLobker het volgende:
Ik gebruik de LiteOn 24x al een geruime tijd en ben er zeer tevreden over.
Deze brander fikt en leest echt alles.
Ook Safedisc2 (kopieerbeveiliging) brand hij perfect. ik heb er een exacte copy van Flashpoint+Expansion mee gemaakt.

In alle test die ik heb gezien komt hij ook als beste naar boven o.a. op de volgende punten:

Brandsnelheid
Ondersteuning van Kopieerbeveilingen.
Overburn.

Enige nadeel wat ik ben tegengekomen ('t maar wat je een nadeel noemt) is dat UDF formateren (Packetwriting) traag gaat. Maar dat gebruiken toch maar weinig mensen.

Hij is trouwens wat ik eerder zag wat iemand schreef niet BurnProof. (Hinderd nix hij is SmartBurn wat hetzelfde inhoud alleen andere naam i.v.m. licenties)
Staat hier op de prijzenlijst dat er wel Burnproof op zit.
Goh...nivo ligt hier blijkbaar hoog :P

Maar mensen bedankt voor uw uitleg :*

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:16
LiteOns die ik heb ervaren bij een vriend maakten kabaal. Verleden week de LiteOn DVD gehaald, ook kabaal, na 5 minuten dus weer eruit gehaald en ingeruild voor 'n Pioneer.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb sinds vandaag een LiteOn 24x writer. Werkt erg goed vergeleken met mijn 12-speed AOpen :r . Brandt zelfs cheapo Arita 16x CD's goed op 24x, plus hij doet z'n werk stiller dan de AOpen. Ik twijfelde eerst tussen de Plextor 24-speed en deze LiteON, maar kan (na flink wat proberen deze avond)zo geen reden bedenken om toch voor de Plextor te gaan (die wel veel duurder is .. I know, garantie). Ben tot nu toe erg happy met het ding :) .

PC Specs

• M@NIC
Op maandag 11 februari 2002 22:54 schreef Sjah het volgende:
LiteOns die ik heb ervaren bij een vriend maakten kabaal. Verleden week de LiteOn DVD gehaald, ook kabaal, na 5 minuten dus weer eruit gehaald en ingeruild voor 'n Pioneer.
:Z

Ik heb een DVD/CDrom van Liteon en heeft totaal geen kabaal.
Misschien ligt het aan jou kant ? Schroefjes niet goed vast ofzo :?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-04 03:08
Op maandag 11 februari 2002 22:30 schreef dreeke het volgende:

[..]

met 80 minuten cd's kan het ook, alleen niet echt ver
arita 80 plus(gaat tot 90)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Op dinsdag 12 februari 2002 09:25 schreef chimo het volgende:

[..]

arita 80 plus(gaat tot 90)
waar te koop?

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 16:51 schreef irmscher het volgende:

[..]

Ik had ook dat de lite-0n 24x10x40 steeds vaker als ik de pc aanzette uit zichzelf openging, en ook open bleef gaan, maar ik heb een shakelaar op de stekerdoos voor pc/waterpomp/printer/enz. die ik altijd uitzet als de pc uitstaat, dus er blijft geen spanning opstaan...........
en toch ging de fikker binnen paar week gek doen.
heb nu een nwe onder garantie.

maar het fikken gaat super !!!!
nog niet één ceedeetje verpest, toch al zeker 200-250 cd's gefikt
Je hebt zeker allemaal backups gemaakt! >:)

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 14:26 schreef Sick Nick het volgende:
Over de kwaliteit van de 24x speed kan ik niet veel zeggen, maar als hij net zo goed is als mijn 12x speed dan zou ik hem zeker kopen.
Ik heb er al ruim 1000 cd's mee gemaakt en hij doet het nu nog perfect. Overigens doet m'n AOpen het na 1500 cd's ook nog goed en m'n Sony ook na ruim 2500 cd's.

Ja, ik brand veeeeeel cd's... niet daar over gaan zeiken. Als je het niet gelooft mag je een dagje hier bij me komen kijken ;)
Jij maakt NOG MEER backups!!! Illegale software zou je niet branden he? alleen maar backups!! >:)

• M@NIC
En hoe zit het met de Aopen 24x10x40 :?
(Heb deze namelijk genomen :X)

• kRyPtO
  • Laatst online: 12-04 20:27
Op dinsdag 12 februari 2002 14:09 schreef M@NIC het volgende:
En hoe zit het met de Aopen 24x10x40 :?
(Heb deze namelijk genomen :X)
die heb ik ook ik vind hem wel goed hoor, lekker snel allemaal :)
daar zit iets van justspeed en justlink op geen idee wat het is maar klinkt wel stoer :P

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 22:42 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Staat hier op de prijzenlijst dat er wel Burnproof op zit.
Goh...nivo ligt hier blijkbaar hoog :P

Maar mensen bedankt voor uw uitleg :*
Sommige winkeliers weten niet dat er een verschil is tussen BurnProof en SmartBurn/JustLink (Wel leuk om ff Vobismedewerker te gaan uitleggen hoe het zit ;))

Ik heb hierro de Retail verpakking van de LiteOn24x en hij is echt GEEN Burnproof.

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 14:17 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

die heb ik ook ik vind hem wel goed hoor, lekker snel allemaal :)
daar zit iets van justspeed en justlink op geen idee wat het is maar klinkt wel stoer :P
JustLink is Burnproof variant van AOpen.
JustSpeed zorgt ervoor dat een cd niet sneller gebrand word dan hij aankan (m.a.w. geen 12x cd's op 24x fikken)

• M@NIC
Op dinsdag 12 februari 2002 14:26 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

JustLink is Burnproof variant van AOpen.
JustSpeed zorgt ervoor dat een cd niet sneller gebrand word dan hij aankan (m.a.w. geen 12x cd's op 24x fikken)
Jah en ik heb net ff een DivX op een schraperCDtje gefikt op 24speed, geen probleem.
Wil ik ff nog een DivX op een Mmore CD fikken zegt ie dat ie maar 12 speed kan!

Ik heb dus die Aopen 24x10x40 gekocht :9~
Staat toch echt 24x op :?

Verwijderd

Op dinsdag 12 februari 2002 14:32 schreef M@NIC het volgende:

[..]

Jah en ik heb net ff een DivX op een schraperCDtje gefikt op 24speed, geen probleem.
Wil ik ff nog een DivX op een Mmore CD fikken zegt ie dat ie maar 12 speed kan!

Ik heb dus die Aopen 24x10x40 gekocht :9~
Staat toch echt 24x op :?
Er waren in dit topic toch genoeg stemmen voor de LiteOn.
Waarom dan toch AOpen gehaald? ;)

/Edit
ff smillie toegevoegd anders komt het misschien over als flame ;)
/Edit

• kRyPtO
  • Laatst online: 12-04 20:27
ik heb wel cd's liggen die nier harder als 8 speed aan kunnen als ik dan 16 speed selecteer geeft ie under run error. maar ik heb ook cd's van acer en op de doos staat 1x - 24x dus ik denk nou lekker fikke met 24 speed doet ie het ook niet alleen 16 speed |:(

• XthinkZ
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik me ff aanmelden als gelukkige LiteOn gebruiker.

Had twe jaar geleden een 24x LiteOn CD speler aangeschaft.

I heb er nu nog spijt van dat ik hem verkocht had en een Aopen 32x CD speler had genomen.. :(

• M@NIC
Op dinsdag 12 februari 2002 14:35 schreef RolfLobker het volgende:

[..]

Er waren in dit topic toch genoeg stemmen voor de LiteOn.
Waarom dan toch AOpen gehaald? ;)

/Edit
ff smillie toegevoegd anders komt het misschien over als flame ;)
/Edit
Omdat ik niet kon wachten...en de verkoper die ik wel aardig ken zei dat hij deze zou kopen.
Bevalt ie niet dan kan ik alsnog die Liteon halen.
Omruilen dus.

Inmiddels 7CDs gefikt en hij is heerlijk.
Van 20/25 min naar 2/3 *D

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

ik heb ook een lite on ( alleen een 16/10/40 speed )

perfect ding, dus ik denk dat die 24/10/40 oof wel goed is ;)

alleen ik krijg dat ding niet aan 't 90 min. cd's fikken :(

pc | server | laptop | pda

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
Op maandag 11 februari 2002 18:29 schreef M@NIC het volgende:

[..]

€113 ??
sorry voor de late reatie....
maar nee geen inkoopsprijs bij www.1to0.nl,
maar hij is nu uitverkocht en naar €120,- gestegen :o

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Pagina: 1