Welk spel is nou echt gaaf om met z'n 2en te spelen. ik vindt GTA2 bv. super tussen 2 pcs. Zijn er nog meer games wat leuk is om met z'n 2en te spelen???
Dat spel is zeker phat! Echt aan te bevelen!Op zondag 10 februari 2002 01:07 schreef Mihoen het volgende:
Duke Nuke'm 3D!!
Beetje ouwehoeren met Codename: Eagle.
Of bv Baldurs Gate of een andere coop
Of bv Baldurs Gate of een andere coop
Ze moeten nodig een nieuwe versie van colonization uitbrengen met 2-player optie.. dat zou pas leuk zijn..
...
Met 2 spelersOp zondag 10 februari 2002 01:18 schreef BigB het volgende:
Operation Flashpoint
HoMM III
Diablo I & II
Warcraft II
Diablo I & II
Warcraft II
ik denk dat ik maar een 4x4 evo en revolt ga proberen :)Voor degene die GTA2 nog nooit over het netwerk hebben gespeelt is het echt aan te bevelen, echt master. Het spel kost geloof ik nog maar 5 euro bij de intertoys.
Volgens mij is het gratis te downloaden op http://www.freeloader.comOp zondag 10 februari 2002 02:04 schreef duncanvdlinden het volgende:
ik denk dat ik maar een 4x4 evo en revolt ga proberen :)Voor degene die GTA2 nog nooit over het netwerk hebben gespeelt is het echt aan te bevelen, echt master. Het spel kost geloof ik nog maar 5 euro bij de intertoys.
Zijn patches voor. Anders de Linux versie: FreecivOp zondag 10 februari 2002 01:19 schreef Tirillo het volgende:
Ze moeten nodig een nieuwe versie van colonization uitbrengen met 2-player optie.. dat zou pas leuk zijn..
[ontopic]
Starcraft
[/ontopic]
Used to be Down Under... Foto gallery
half-life met goede bots er bij en leuke mod
bijvoorbeeld
cs
sience war of zo iets dan heb onderzoekers die dingen voor je onderzoeken twee gebouwen van voor iedere party een en kan ook elkaars onderzoekers afknallen waardoor ander langzamer niewe dingen krijgt
team fortress
existence matrix mod
of svencoop moet je samen tegen het level heel leuk met z'n tweeen
bijvoorbeeld
cs
sience war of zo iets dan heb onderzoekers die dingen voor je onderzoeken twee gebouwen van voor iedere party een en kan ook elkaars onderzoekers afknallen waardoor ander langzamer niewe dingen krijgt
team fortress
existence matrix mod
of svencoop moet je samen tegen het level heel leuk met z'n tweeen
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Pagina: 1