Ik heb een probleem om op te nemen met de DC10+ kaart. Zowel via de Composite als S-Video verbinding neemt Pinnacle Studio 7 alles zwart/wit op, terwijl de bron toch echt in kleur is!!! Heeft iemand een oplossing?
Staan je instellingen toevallig op NTSC of anders heb je misschien S-video aanstaan ipv composite. Ik weet wel dat er vaker problemen zijn met de DC10+ mbt. problemen met kleuren kwa opname. Machine uitzetten en tijdje uitlaten staan. De TBC chip wil nl. wel eens erg warm worden van die kaarten.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
TBC ??
ik heb ook een dc10+ maar ........ waar wilde je die chip dan laten?
groetjes e
groetjes e
Op de kaart misschien ?Op maandag 11 februari 2002 13:08 schreef phoxetis het volgende:
TBC ??
groetjes e
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik heb nu dus ook zo'n DC10+ en heb ook het probleem dat ik alleen in zwart-wit opneem. Ik gebruik daarvoor een SCART kabel. Aangezien dit topic een tijd geleden is geopend, hoop ik dat de topic starter (of iemand anders) al een oplossing voor dit probleem heeft gevonden.
"The fastest code, is the code that is never called."
Probleem is opgelost.
"The fastest code, is the code that is never called."
Hoe heb je dat uiteindelijk voor mekaar gekregen?Op maandag 25 maart 2002 20:13 schreef Primal het volgende:
Probleem is opgelost.
Pagina: 1