Ik heb thuis een netwerk van twee dektops die zijn verbonden dmv een coax kabel en zo internet en files delen.
Nu krijg ik woensdag mijn Compaq Presario laptop met thuisnetwerk aansluiting (Presario 701EX-XP)die ik ook in dit netwerk wil opnemen om internet en bestanden te delen.
Desktop 1: NE2000 Compatible ISAPNP Ethernet Adapter (Generic)
Laptop: 10/100 ethernetkaart
Desktop 2:CNet E2000C+ Series Ethernet adapter (Legacy modus)
Via desktop 1 zitten we op internet.
Ik heb absoluut geen verstand van netwerken en zie alleen op beide netwerkaarten naast het plugje voor de coax kabel nog een ruimte voor een ander (rechthoekig) stekkertje hebben.
Wat moet ik nu aankomende woensdag nog extra kopen bij de Dynabyte als ik mijn laptop ga ophalen om de boel aan de praat te krijgen?
Bedankt alvast, Frits
Nu krijg ik woensdag mijn Compaq Presario laptop met thuisnetwerk aansluiting (Presario 701EX-XP)die ik ook in dit netwerk wil opnemen om internet en bestanden te delen.
Desktop 1: NE2000 Compatible ISAPNP Ethernet Adapter (Generic)
Laptop: 10/100 ethernetkaart
Desktop 2:CNet E2000C+ Series Ethernet adapter (Legacy modus)
Via desktop 1 zitten we op internet.
Ik heb absoluut geen verstand van netwerken en zie alleen op beide netwerkaarten naast het plugje voor de coax kabel nog een ruimte voor een ander (rechthoekig) stekkertje hebben.
Wat moet ik nu aankomende woensdag nog extra kopen bij de Dynabyte als ik mijn laptop ga ophalen om de boel aan de praat te krijgen?
Bedankt alvast, Frits