Toon posts:

BEN Abonnee??

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe dat nou precies zit als je een ben abonnee bent?
Je koop tje bel min vooraf, maar wat kosten die dan?

In het t for telecom krantje staat een Siemens S25 met een BEN abonnment.
Er staat dan, je betaal geen abon. kosten.
30 min bellen 15,-

Hoe zit dat nou??

• Brunniepoo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:55
dan heb je dus te maken met een pre-paid pakket, met 50 cent gesprekskosten per minuut.
je koopt wat beltarief in en als je dat opgebeld hebt moet je het weer upgraden (liefst daarvoor natuurlijk).

Ben zal best goedkoop zijn want alle studenten lopen op het moment met een ben-abonnement (en late die krenge dan in de collegezaal afgaan, en krijgen een prof. dr. over de rooie :))

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:25

winnie

de poes...

Ben heeft verschillende pakketten. Ten eerste de echte pre paid (65 gulden bellen bij 1 gulden (oid) per minuut). Dan de abbonnementen die jij noemt: 15 gulden per maand voor 30 minuten bellen. En dan nog iets van 30 gulden voor 60 minuten bellen per maand. Wat zij geen abonnements kosten noemen zijn het wel. Het enige is dat je niet alleen abonnement betaald, maar ook meteen de tikken. Overigen: als je meer belt dan de het vaste aantal maandminuten wordt het dacht ik fors duurder (behalve dus bij pre paid (ja logisch)) En je moet de kosten van de telefoon bij pre paid nog erbij rekenen. En voor alle exacte berdagen verwijs ik je naar een telefoonwinkel. BEn is wel goed (mijn vriendin heeft ben pre paid (vanwege ook de nokia)). Ik heb gewoon KPN pre paid (landelijke dekking). BEn heeft nog geen landelijke dekking. EN als je net buiten dordrecht komt is het ook meteen afgelopen. Het gaat echt om 100 meter ofzo.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Op www.telecom.nu kun je alle Ben - combinaties met verschillende toestellen en abo's bekijken.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Niet helemaal juist. Bij Ben betaal je geen ABO, gewoon een x bedrag per minuut, met een minimum van Y minuten:

of
50ct/min, minimaal 30 minuten per maand
of
30ct/min, minimaal 100 minuten per maand
of
25ct/min, minimaal 200 minuten per maand

xtra minuten kosten gewoon 50,30 of 25 ct respectievelijk, ongebruikte minuten kun je overnemen in de volgende maand, met een maximum van 3 maanden.

De enige extra start kosten zijn voor de aanschaf van de telefoon.

Nee, ik werk niet bij Ben, maar ik heb wel een van hun telefoons :)

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:25

winnie

de poes...

Ach, ik noem dat een abbo, omdat je dat elke maand moet betalen. Dat je er voor in de ruil belminuten voor krijgt, is dan een leuke bijkomstigheid. Je bent niet de bass van je eigen protmonee, iets wat een kenmerk is van een abonnement.

Verwijderd

Een mooie bijkomstigheid is dat je altijd een vast gedrag per minuut betaalt.
Als je een ABO van 15 gld per maand (ben regelmatig) hebt, betaal je in Nederland 50ct p/min OOK naar mobiele nummers!!
Bij een ABO van 30gld (ben vaak)betaal je altijd 25ct p/min.
Dus -geen dal/piek
-geen echte abo kosten
-geen aansluitkosten
-bij een aanbieding gratis (of bijna) een telefoon.
-niet gebruikte belminuten kun je opsparen tot een max.
-geen landelijk bereik (Nog niet)

Ben zelf bij Ben en dat bevalt me prima!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:01
Maar geen aansluitkosten veranderd na 1 oktober. Dan mag je f90,- aansluitkosten gaan betalen. :(

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Ja, en dan ben je nog verder van huis

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

mag ik jullie erop wijzendat er nu een INTERNET EN TELEFONIE forum is waar dit heen kan? bvd :)

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1