ik kwam net toevallig op de vodafone site terecht, ik ben erg onder de indruk vooral van de high tech interface die je kan vinden onder " STUUR EEN BERICHT" erg de moeite waard voor iedere webdesigner om te zien, high tech it is.
Tja, bedankt voor de mededeling.
Leuk.
Zo kan ik ook 169.114 sites opnoemen die ik de moeite waard vind.
Maar dat doe ik niet. Want het is hier geen HK.
Leuk.
Zo kan ik ook 169.114 sites opnoemen die ik de moeite waard vind.
Maar dat doe ik niet. Want het is hier geen HK.
Niks bijzonders aan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Er zijn zoveel sites met Flash... Een hele mooie is bijvoorbeeld http://www.turtleshell.com/2000/. Die van Vodaphone is trouwens wel heel erg commercieel...Op zondag 10 februari 2002 00:43 schreef GGS_VR6 het volgende:
Niks bijzonders aan
Verwijderd
Ik vind hem heel mooi vormgegeven. Spreekt mij erg aan. Ziet er simpel uit hun design, maar ze hebben er goed overnagedacht. Ik denk dat ze functie voorop hebben gesteld. Erg zakelijk/corporate uiterlijk, maar dat is ook normaal voor een concern als Vodafone.
Bagger is het igg niet.
Bagger is het igg niet.
Nou het is niet de bedoeling om dit soort berichten te posten, maar ik heb het er vandaag toevallig met meerdere mensen over gehad en Vodafone mijn complimenten gegeven over de manier waarop ze de soul of the brand weten over te brengen op het publiek.
Ik ben niet snel met complimenten maar het zou leuk zijn als meer bedrijven cq reclamebureau's het internet dusdanig gebruiken dat mensen een merk gaan ervaren als een gevoel. Communicatief vreselijk goed gedaan naar mijn idee. Afgezien van het feit of het technisch al dan niet hoogstaand is. Het gevoel wat het oproept is volgens mij het juiste gevoel en zo wordt Vodafone meer dan een merk. Petje af.
elnino: zo werkt het in de reclame/merketing.. niet commercieel zijn schiet niet echt op als telefoonboer die het tegen de rest moet opnemen.
Bovenstaand stukje gaat trouwens over dat stukje onder stuur bericht waar voor pixelfreaks ook nog wat leuke dingen te halen zijn.
Willem169, ik zou het al knap vinden als je met 20 sites kwam die communicatief zo sterk zijn
Maar voor nu een slotje..
Ik ben niet snel met complimenten maar het zou leuk zijn als meer bedrijven cq reclamebureau's het internet dusdanig gebruiken dat mensen een merk gaan ervaren als een gevoel. Communicatief vreselijk goed gedaan naar mijn idee. Afgezien van het feit of het technisch al dan niet hoogstaand is. Het gevoel wat het oproept is volgens mij het juiste gevoel en zo wordt Vodafone meer dan een merk. Petje af.
elnino: zo werkt het in de reclame/merketing.. niet commercieel zijn schiet niet echt op als telefoonboer die het tegen de rest moet opnemen.
Bovenstaand stukje gaat trouwens over dat stukje onder stuur bericht waar voor pixelfreaks ook nog wat leuke dingen te halen zijn.
Willem169, ik zou het al knap vinden als je met 20 sites kwam die communicatief zo sterk zijn
Maar voor nu een slotje..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()