[ALG] Clarion

Pagina: 1
Acties:

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 22:03

Kappie

Tell me your secrets...

Topicstarter
Voor mijn werk ben ik nu druk bezig met Clarion 5.5 te leren. Een programmeertaal die wel een beetje verouderd is en z'n bugs kent. Maar op database gebied erg sterk is. En het heeft wel een bepaalde charme. Wie heeft nog meer ervaring met dit programmeerpakket van Velocity?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• Kappie

Kappie

Tell me your secrets...

Topicstarter
Niemand? Ben ik dan enige hier :?

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

Verwijderd

Clarion?

Ooit eens een gratis diskje van gehad. 'k wist neit dat het nog bestond.

Is het een SQL-variant of zo?

• Kappie

Kappie

Tell me your secrets...

Topicstarter
Nee, nee. Een programmeerpakket a la vb maar dan in de sfeer van 5 jaar terug. Het heeft een eigen database structuur (topspeed) maar kan ook met wat kunt & vliegwerk met de huidige databases meekomen.
Als je nu begint met het developpen van een nieuw software programma zou je er nooit meeaankomen maar ja op mijn werk hebben ze er 5 jaar terug voor gekozen en kunnen nu moeilijk meer overstappen zonder de hele code overnieuw te tikken.

Verwijderd

Waarom kiezen ze nu ineens voor Clarion als ik vragen mag?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:33

mulder

ik spuug op het trottoir

Clarion ARRRRRRRGGGHHHHHHHHHH!!!! Heb hier meegwerkt aan een project dat in Clarion is gemaakt, verschrikkelijk!!

/me Facundo rent hard weg

oogjes open, snaveltjes dicht

• Kappie

Kappie

Tell me your secrets...

Topicstarter
We werken continu aan 1 pakket dat ooit eens 5 jaar terug in Clarion begonnen is. Nu heb je het probleem dat het zo uitgebreid geworden dat we niet even kunnen overstappen op een andere omgeving. Dus ben ik nu druk bezig clarion onder de knie te krijgen :)

Pagina: 1