Toon posts:

UniqueSurf foutmelding: wa's dit ?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij crasht Uniquesurf (heb versie 1.2); meestel binnen 1 minuut na het opstarten. Ik krijg de volgende foutmelding:

'The Uniquesurf.com surfbar can't run if the usable width of your screen is less than 800 pixels. Please you change your display mode to at least 800x600.'

Iemand dit ook gehad? BTW: mijn resolutie is 1024x768, lijkt me voldoende...
Oja, ik gebruik Win98SE

Verwijderd

Ja, datzelfde probleem heb ik ook. En dat komt in mijn geval door Adframe. Zodra ik die aanzet, knalt US eruit met deze melding.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Ja ik heb het ook, volgens mij komt het door DD, als ik US wil verplaatsen om op continue te klikken.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Bij mij draait hij al dagen samen met DD. Niks aan de hand. Ik heb nu DesktopDollars, BearcatOnline, SurfingPrizes, Webbullion, CashFiesta, PayBar, Cashsurfers en Uniquesurf saman aan staan, zonder dat er iets mis gaat.

Zodra ik Adframe aanzet, krijg ik van UniqueSurf die foutmelding. Als ik Adframe weer uit zet, kan ik UniqueSurf weer opstarten zonder problemen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggesties!

Heb nu zelf UniqueSurf & AdFrame & DesktopDollars tegelijkertijd aanstaan. Dit gaat goed zolang ik maar met m'n fikken van de US-bar afblijf, en er ook nix anders overheen zet.

Gebruiken jullie ook 'multischerm'-progjes, en welke werkt het best? Ikzelf gebruik EdgeTask Explorer, en switch naar een ander scherm. Van US heb ik dan geen last meer; rest verhuist echter vrolijk mee naar het andere scherm.

Verwijderd

Topicstarter
... wordt dit trouwens opgevat als 'cheaten', door de paybar-bedrijfjes??
Of is dit toegestaan...

Verwijderd

Het probleem zit niet in het niet samen kunnen draaien met andere programma's. Op dit moment heb ik US samen draaien met DD en Adframe, zonder problemen. US gaat moeilijk doen zodra er een andere surfbar of een ander scherm overheen geschoven wordt. US probeert dan zelf de surfbar te verplaatsen. Deze komt dan voor een deel buiten het scherm te liggen. Dan begint US tegen te sputteren en komt met de eerder genoemde melding.

Oplossing: Knal US naar de onderkant van je scherm voordat je een ander surfbar opent.

Verwijderd

Whahaha.....en daar heb ik juist weer geen problemen mee. UniqueSurf staat nu vrolijk half OVER CashSurfers en half ONDER CashFiesta.

het is een typisch ding. Maarja, dat houdt leven in de brouwerij.

Verwijderd

Ja dat klopt. Je kunt US overal overheen schuiven of van alles over US heenschuiven. Maar zodra je een programma opent en dat komt precies op dezelfde plek op het scherm als waar US staat, dan gaat het mis. Ik heb altijd een andere surfbar over US heen staan, anders wordt m'n scherm zo vol.

Verwijderd

Heb ik echt nog nooit last van gehad. Hij staat bij mij altijd onderaan mijn scherm, en als ik een andere balkk opstart, schuift hij gewoon een stukje naar boven. Niks aan de hand.
Pagina: 1