Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Dit is een PAYwareupdate
Zo en dan nu uit die van LAGO een paar foto s
Dus deze foto's komen uit het Train Simulator Activity Pack.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Persoonlijk vind ik het op tijd rijden een goede uitdaging en zo en die missions die er bij zitten zijn best pittig.Op zaterdag 09 februari 2002 23:31 schreef McFlipp het volgende:
Ziet er leuk uit, maar bij FS2002 zit je niet vast aan die rails maar kan je overal naartoe vliegen waar je maar wil. Wat is er dan WEL leuk aan Ms Train Simulator??
Zoals je de nieuwe update heb van LAGO dan moet je zelfs een wedstrijd doen met een andere trein om het eerst in de stad tezijn dan de andere..
Maar wel opletten op seinpalen en zo .. dus wel stoppen voor rood .
en gemiddel mag je bij die race maar 40 MPH rijden
dus het is nog een hele uitdaging om te doen ..
Daar zijn deze foto's ook van genomen
en als je een lange railway heb kan je lekker genieten van uitzich en zo .
Zo dan hier nog wat kleine foto,s van die lago update.
HIer een leuke van een echte trein ...
en hier ff een paar foto's dat je ook kan zien dat het niet alleen maar goed kan gaan tijdens het rijden .
zo hier kom nog een klein treintje
En dan nu een paar van eigen bodem.
* kamerplant krijgt spijt dat ie trainsim heeft verkocht..
Toen ik hem speelde vond ik het zoooo saai en zag het er afschuwelijk uit.
maar dit is toch wel anders.
Jammer alleen dat het gewoon kijken is, en verder niet zo veel, want dat ding rijd wel.
🌞🍃
Jammer ja .. ant er komen nu pas updtae suit waar je veel mee kan doen ..Op zondag 10 februari 2002 14:59 schreef DataBeest het volgende:
Dat ziet er toch wel vet uit.
* ravw krijgt spijt dat ie trainsim heeft verkocht..
Jammer alleen dat het gewoon kijken is, en verder niet zo veel, want dat ding rijd wel.
Dus nu gaat hij pas leuk worden met die nieuwe dingen ...
Want als je hem standaart houd dan is er ook niet veel aan .
maar door dat er mnu steeds mooiere dingen komen is het wel te doen ..
PS over het gewoon rijden en niets doen
GA is een goede mission spelen dan is het al heel wat meer zweet werk .
Maar helaas dat je hem niet mer heb .
Verwijderd
Hoezo zag het er afschuwelijk uit ?Op zondag 10 februari 2002 14:59 schreef DataBeest het volgende:
Dat ziet er toch wel vet uit.
/me krijgt spijt dat ie trainsim heeft verkocht..
Nee helaas niet ...Op zondag 10 februari 2002 15:12 schreef gabberjoost het volgende:
Die 'railroad trainset' is vast geen gratis update?
Maar Ik heb hem ook niet gekocht hoor ... dit is een backup van de org cd.
Hier nog een paar snelle treinen.
En hier denk hij ook dat hij kan vliegen
Zijn er al bcm/bcvm/wls gemaakt? Kun je je een alpen/autoslaapexpres maken
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Nederlands wegen komen er aan ..Op zondag 10 februari 2002 15:27 schreef 456 het volgende:
Heeft iemand al wat nederlandse routes er op staan? Ziet dat er een beetje uit?
Zijn er al bcm/bcvm/wls gemaakt? Kun je je een alpen/autoslaapexpres maken
Helaas is het wel PAY ware .
Verwijderd
Ik zit zelf eigenlijk meet te wachten op echt mooie scenery: treintjes zijn ergenoeg gratis te downloaden. Maar scenery: ho maar...
Toen ik MS TS kocht dacht ik dat er net zo'n community zou ontstaan als voor MS FS. Niet dus. Doe ik eens een keertje vanaf het begin mee, flopt de hele boel...
Maar ja, ik heb nu ook MS FS 2002 en da's allemaal wél heet leuk.
Die bomen; als je het van boven bekijkt gewoon een kruis.Op zondag 10 februari 2002 15:06 schreef Ragonite het volgende:
[..]
Hoezo zag het er afschuwelijk uit ?
Het rails gewoon een plaatje.
etc.
Ik weet het niet zo precies ook meer hoor.
🌞🍃
Maar die updates die in dit topic staan:
- Trains Sim Activity Pack
- Easy Computing: Railroad Trainset
- LAGO: Train Sim The Activities
zijn dat allemaal betaalde updates? Dat zou wel jammer zijn...
- LAGO: Train Sim The ActivitiesOp zondag 10 februari 2002 19:17 schreef banaan-X het volgende:
Goh, ik denk dat ik MSTS ook maar weer eens ga installeren. Die Nederlandse routes lijkt me wel leuk om te rijden
Maar die updates die in dit topic staan:
- Easy Computing: Railroad Trainset
- LAGO: Train Sim The Activities
zijn dat allemaal betaalde updates? Dat zou wel jammer zijn...
zijn de zelfde updates .
en de Nederlandse Routes komen er wel aan zijn er nog niet ..
Die treinen kan je wel alvast DLL
De activities zijn minder saai Moet je bijv op tijd rijden, of zorgen dat je heel voorzichting rijdt, dat soort onzin. Toch is het wel leuk Maar ik vond het destijds (toen er nog nauwelijk updates/routes/trains wareb) wel na een paar weken een beetje saai worden.Op zondag 10 februari 2002 19:58 schreef emkedouwe het volgende:
Wat is eigenlijks de bedoeling van Train Sim ? Want ik geloof niet dat vooruit en achteruit rijden zo spannend is.
Nog ff over die updates: zijn dat dan geen nieuwe banen? (daar bij het water?). Nou ja, ik heb toch het geld niet om het te kopen
Die bij dat water is nieuw ja maar dat is ook het enige baan ..Op zondag 10 februari 2002 21:00 schreef banaan-X het volgende:
[..]
De activities zijn minder saai Moet je bijv op tijd rijden, of zorgen dat je heel voorzichting rijdt, dat soort onzin. Toch is het wel leuk Maar ik vond het destijds (toen er nog nauwelijk updates/routes/trains wareb) wel na een paar weken een beetje saai worden.
Nog ff over die updates: zijn dat dan geen nieuwe banen? (daar bij het water?). Nou ja, ik heb toch het geld niet om het te kopen
Maar in die UPDATE van LAGO
heb je geen banen er bij maar kan je wel op de bestaande banen vel dingen doen ..
Zo als wedstreid houden of zorgen dat je niet plat gegooid wordt door bommen
dan wordt het al een stuk moeilijker ..
Verwijderd
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu wat modellen gedownload voor Train Simulator, alleen hoe kan ik er nu mee rijden? Ik snap nix van dat hele consist gebeuren en die editor
Kan iemand me het even uitleggen?
Thanks
kan je een tip geven lees de read me file die er bij zoet eens goed door .Op maandag 11 februari 2002 17:01 schreef Ragonite het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraagje.
Ik heb nu wat modellen gedownload voor Train Simulator, alleen hoe kan ik er nu mee rijden? Ik snap nix van dat hele consist gebeuren en die editor
Kan iemand me het even uitleggen?
Thanks
of een andere file als het mr leesbaar is .
Verwijderd
Ennuh er is ook al een update Pro Trainz: http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00005QXP3/qid=1013341497/sr=8-1/ref=sr_aps_prod_1_1/028-6065437-6832508
Als je toch aan het kijken best check dan ook eens: http://www.justtrains.net
En er zitten nog aardig wat updates aan te komen
Verwijderd
Het volgende ga ik doen, hele fresh install van Train sim, dan de update installen, dan de NS treinen van mtns, en dan de banen van nederland. Hopen dat ie het dan doet.
Edit:
het lukt allemaal, alleen nu is me trein heel kort
Er zit alleen een neus op, hoe maak ik er een echte trein van met voor en achterkant?
Dat kun je toch gewoon instellen voordat je gaat rijden? En tijdens de rit kon je met de F10 (?)-toets koppelen.Op maandag 11 februari 2002 23:01 schreef Ragonite het volgende:
het lukt allemaal, alleen nu is me trein heel kort
Er zit alleen een neus op, hoe maak ik er een echte trein van met voor en achterkant?
Kun je misschien ook een paar screenshots maken?
Kijk ff hier voor een uitgebreide handleiding:
http://www.trainplaza.nl/trainsim/editors/consisteditor/tekst.htm
Verwijderd
(Gewoon simpelweg even van de site van de fabrikant geplukt
Maar zelf heb ik de add-on in huis en ik moet zeggen: super add-on
je kunt ook de activities doen. maar als je het niet leuk vind, dan nietOp woensdag 13 februari 2002 18:39 schreef FleshY het volgende:
Wat is er nou eigenlijk leuk aan? Je rijdt een beetje en dat is het. Ik vindt het niet echt spannend.
Verwijderd
Laat ik het zo zeggen: het spel is inderdaad niet echt bedoelt voor 'de grote meerderheid'. Het is meer een spel dat je moet interesseren.Op woensdag 13 februari 2002 18:39 schreef FleshY het volgende:
Wat is er nou eigenlijk leuk aan? Je rijdt een beetje en dat is het. Ik vindt het niet echt spannend.
Voorbeeldje: Max Payne, altijd leuk, je pakt een pistool en knallen maar. Fifa daarentegen zal je niet echt leuk vinden als je niet van voetbal houd, MSTS is dus niet echt iets als je niet van treintjes houd.
Verwijderd
Hé, da's een goede link! Die tutorials ga ik eens beter bekijken! Bedankt!Op woensdag 13 februari 2002 11:31 schreef Mottebelke het volgende:
Je moet voor het samenstellen van treinen ff kijken bij de Activity Editor, daar kun je je treinen samenstellen.
Kijk ff hier voor een uitgebreide handleiding:
http://www.trainplaza.nl/trainsim/editors/consisteditor/tekst.htm
Dat is inderdaad makkelijk ik ga zo ook ff kijken er naar ..Op woensdag 13 februari 2002 21:10 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Hé, da's een goede link! Die tutorials ga ik eens beter bekijken! Bedankt!
maar eerst ff mijn nieuwe UPDATE uitproberen .PRO TRAINZ vol 1
hier uit de nieuwe update PROTRAINZ vol 1
eerts ff een kaart van het gebeid waar het zig afspeeld ..
Zo dit waren ze weer .
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ik krijg hem niet lopend dus ik zou het niet weten of die mooier is ..Op donderdag 14 februari 2002 18:22 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Ik vindt de route UtrechtCS - ArnhemCS mooier
Plats ff wat fotos er van .
Van: Den Bosch
Naar: Utrecht CS.
Kalktrein in de regen.

Stoptrein van Utrecht naar Arnhem.

Leuk bruggetje.

Motorpost komt voorbij.

Geldermalsen.

De IRM komt me voorbij....

Utrecht Lunetten.

Aankomst in Utrecht CS.

Geinig idee... Ik zal ff zoiets in mekaar patsenOp donderdag 14 februari 2002 20:34 schreef The_FrankO het volgende:
Hebben ze ook een stuk spoor in Nederland wat rond is en een kerk in het midden
Kan iemand hier ff een goede zip van maken want als ik hem van de site af haal krijg ik fout maldingen .Op donderdag 14 februari 2002 20:32 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Route: Utrecht - Arnhem.
Van: Den Bosch
Naar: Utrecht CS.
Kalktrein in de regen.
[afbeelding]
Stoptrein van Utrecht naar Arnhem.
[afbeelding]
Leuk bruggetje.
[afbeelding]
Motorpost komt voorbij.
[afbeelding]
Geldermalsen.
[afbeelding]
De IRM komt me voorbij....
[afbeelding]
Utrecht Lunetten.
[afbeelding]
Aankomst in Utrecht CS.
[afbeelding]
Ik kreeg wel foutmeldingen, dat ik niet alle treinen had... maar ik had al nieuwere versies van
Ook met de consists gaat het nog wel eens fout....
De map is als ie klaar is 634 MB groot.
En zitten die treinen er dan ook al bij? En activities?
Ik kreeg gewooon heel veel foutenOp donderdag 14 februari 2002 20:46 schreef SideSwipe_XP het volgende:
Wat voor foutmeldingen dan?
Ik kreeg wel foutmeldingen, dat ik niet alle treinen had... maar ik had al nieuwere versies vanGewoon ff de editor openenen en ff wat treintjes maken....
Ook met de consists gaat het nog wel eens fout....
De map is als ie klaar is 634 MB groot.
OJa ik heb nog een probleem ..
Alles doet het van Trainsim, maar zodra ik het weer op sneeuw zet klapt hij er uit of geeft hij fout melding
Iemand weet wat het is ..
Utrecht - Arnhem: ja, zie [topic=361050/1/50]Op donderdag 14 februari 2002 21:50 schreef gabberjoost het volgende:
Is die route Utrecht - Arnhem nou gratis te downloaden?
En zitten die treinen er dan ook al bij? En activities?
treinen: nee, zie ook dat topic of http://www.cyberbasics.com/msts/treinen.html
activities: ja, check gewoon wat sites. En de besproken Lago op http://www.lagoonline.com/ENG/download/default.asp?ope=Product trouwens
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ja dat kan moet je gewoon ff zoeken op die site s die eerder zijn aan gegeven .Op maandag 18 februari 2002 13:38 schreef Metal-Kool4 het volgende:
kan je ook treinen downloaden voor train simulator van MS ?
Kun je dit gewoon via hun site bestellen? Ook zonder creditcard? EN hoe lang duurt het voordat je em hebt?
Blender....
ZOu het niet weten ..Op maandag 18 februari 2002 14:15 schreef Andre21 het volgende:
Mensen die die duitse pro trainz route hebben..
Kun je dit gewoon via hun site bestellen? Ook zonder creditcard? EN hoe lang duurt het voordat je em hebt?
Jij hebt hem toch?Op maandag 18 februari 2002 14:24 schreef Blackhole het volgende:
[..]
ZOu het niet weten ..
Blender....
Hij bedoelt dus, dat je zelf toch kunt kijken.....Op maandag 18 februari 2002 14:33 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch?
JA ik heb hem wel maar niet gekochtOp maandag 18 februari 2002 14:33 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Jij hebt hem toch?
Verwijderd
dus ff samengevat: wie heeb DB - Utrecht (werkend) in één zipje/*.exe'tje?
Verwijderd
www.amazon.de (de enige plek waar je hem kan kopen)Op maandag 18 februari 2002 14:15 schreef Andre21 het volgende:
Mensen die die duitse pro trainz route hebben..
Als je Duitser bent kan het geloof ik ook zonder creditcard en hoe lang het duurt voordat je hem hebt.....ik zou het niet weten.
Meer info: www.deutsche-strecken.de
Verwijderd
[topic=361050]Op maandag 18 februari 2002 17:08 schreef Devils Child het volgende:
waar kan ik een werkende denbosch - utrecht vandaan halen, want ik heb wel ns eerder zoiets gedownload, en toen moest je heel veel losse pakketjes etc gaan downloaden, en uiteindelijk deed ie t nog nie.
dus ff samengevat: wie heeb DB - Utrecht (werkend) in één zipje/*.exe'tje?
Blender....
Verwijderd
ik zie het er niet bij staanOp maandag 18 februari 2002 17:15 schreef jeroen1107 het volgende:
[..]
[topic=361050]
Verwijderd
O, o ik krijg billekoek.Op maandag 18 februari 2002 17:20 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Je krijgt dus nu een msn-conversatie
Ff iets anders: Er zit verborgen reclame in Pro Trainz Vol. 1.
Check dit:

Ik zou zeggen: zoek het geheim ....
Trouwus als we tog bezig zijn: Let dan eens op sommige borden in de stations
Verwijderd
het is niet verplicht te antwoorden hoor, hier helpen we elkaar.Op maandag 18 februari 2002 17:29 schreef jeroen1107 het volgende:
[..]
Je moet ook zelf enigzins creatief zijn......ben je dat niet; dan adviseer ik je geen gratis updates te gebruiken in MSTS.
Dat hoop ik nou ookOp maandag 18 februari 2002 17:31 schreef Devils Child het volgende:
[..]
het is niet verplicht te antwoorden hoor, hier helpen we elkaar.
Blender....
Verwijderd
Ja, maar het is hier ook geen Chello helpdesk, waar het niveau is ingesteld op mensen die amper wat kunnen met pc's. Het lijkt er eerder op dat je geen zin hebt om na te denken en dat je dat even de andere voor je laat doen.....daarover is een tijd geleden een flinke discussie geweest met als conclusie dat mensen met deze mentaliteit het maar ergens anders moeten gaan zoeken; de hulp.Op maandag 18 februari 2002 17:31 schreef Devils Child het volgende:
[..]
het is niet verplicht te antwoorden hoor, hier helpen we elkaar.
(en ja ik ben zelf ook 2 uur bezig geweest om ut-ah werkende te krijgen en zelfs nu werkt ie nog niet volledig)
Verwijderd
maar op die page van je link staat toch echt geen den bosch-utrecht, wel dan?Op maandag 18 februari 2002 17:41 schreef jeroen1107 het volgende:
[..]
Ja, maar het is hier ook geen Chello helpdesk, waar het niveau is ingesteld op mensen die amper wat kunnen met pc's.
Verwijderd
Letterlijk gequote van de link:Op maandag 18 februari 2002 17:43 schreef Devils Child het volgende:
[..]
maar op die page van je link staat toch echt geen den bosch-utrecht, wel dan?
En dan nog iets: de volledige route houdt in: Utrecht-Arnhem/Rhenen/Den Bosch/Tiel
Blender....
Verwijderd
ik heb vanmiddag gehaald, samen met train simulator ... ben namelijk een beetje aangeschoten door de mooie pics en verhalen over het spel ...Op woensdag 20 februari 2002 19:36 schreef banaan-X het volgende:
Ik zag bij V&D nog een andere uitbreiding liggen van Easy Computing: met Nederlandse treinen (waarschijnlijk gewoon van Internet gehaald), en een nieuwe baan. Heeft iemand die misschien al? Hoe is ie?
mijn reactie zullen jullie nog wel horen
EN .... EN .... EN ....... Hoe is hij ??Op donderdag 21 februari 2002 18:39 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag gehaald, samen met train simulator ... ben namelijk een beetje aangeschoten door de mooie pics en verhalen over het spel ...
mijn reactie zullen jullie nog wel horen
Graag antwoordt !!
Verwijderd
ok het ziet er gewoon wreed uitOp donderdag 21 februari 2002 21:09 schreef Blackhole het volgende:
[..]
EN .... EN .... EN ....... Hoe is hij ??
Graag antwoordt !!
heb ff wat dingetjes geprobeerd en het is gewoon super, vooral de graphics vind ik errug
maak eens wat foto,s van die update die je er bij hadOp donderdag 21 februari 2002 21:12 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
ok het ziet er gewoon wreed uit
heb ff wat dingetjes geprobeerd en het is gewoon super, vooral de graphics vind ik errug
screenshots!Op donderdag 21 februari 2002 21:12 schreef Amnesiac het volgende:
[..]
ok het ziet er gewoon wreed uit