Casema sneller?????

Pagina: 1
Acties:

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:48
Hebben er meer mensen deze ervaring??? Ben momenteel (ja op vrijdag avond op de kabel!!) aan het downloaden op gemiddeld 6kB/s op GeoCities! Ook andere servers zijn vind ik veeel sneller geworden. En daar wordt ik heeeeel erg :) van! Of zou het snel weer afgelopen zijn als iedereen weer van vakantie terug is.... Laten we hopen van niet. >:
===

oja, ik zit in Veenendaal.

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:05

BeaM-R

Powerrrrr

Zit ook op de Casemakabel (in Etten Leur) en 6K/s is bij mij normaal. OP een goede server haal ik max 9 K/s

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Jelmer
  • Laatst online: 21:48
Ja dat waren tot vorig jaar september hier ook de snelheden: 2 downloads in GetRight gecomined 11kB/s! Toen ik het hier kreeg (eind april) haalde ik nog 'maar' snelheden van max. 8kB/s en dat liep snel achteruit. Tot voorkort maar iets van 4 'a 5 :( En op GeoCities haalde ik meestal niet meer dan 3kB/s (dat was dus erg snel) en nu weer 6kB/s!

• thunderbird2k
  • Laatst online: 11-03 05:55
Kom dit niet doordat er veel mensen in de buurt op vakantie zijn?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
Casema snel :D :D :D :D :D :D
zit hier in veenendaal en de snelheid is nergens te bekennen, behalve in Ede en Wageningen want daar hebbe ze tjsello.

en 6kb/s op geocities haal ik ook wel maar dan alleen tussen 6-7 uur in de ochtend.
topsnelheid van mij bij casema was 11kb/s toen ik 28files tegelijk downloade

Verwijderd

Ik kom ook nogsteeds niet boven het toppunt van 3Kb/s uit. Op welke server dan ook. Ja, misschien om 4 uur s'nachts, maar dan lig ik meestal te slapen.

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Het is toch wel triest dat ik met m'n modem sneller ben dan mensen met Casema. Het is toch eigenlijk niet te geloven dat dat zomaar kan, en niet ff, maar maandenlang als ik de verhalen hoor. Ik begrijp alleen niet dat je dan niet overstapt op een modem? Zou je zoveel meer geld kwijt zijn, of is een casema abbo heel goedkoop?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik begrijp alleen niet dat je dan niet overstapt op een modem?
Ik had Casema, maar dat ging mij op een gegeven moment kilometers de keel uit hangen. Ik zat vaker via ISDN te internetten dan via die klotekabel.
Uiteindelijk heb ik ze eruit gedonderd. Ik ben nu per maand 3 keer zoveel centjes kwijt, maar ik ben ook veel gelukkiger. Dat geld is ruimschoots de moeite waard :)

• elessar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04-2024
Lijkt me ook, ik hoor vaak genoeg dat mensen willen betalen voor snelheid. Maar het blijft natuurlijk een nare situatie.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ik was per modem pakweg 300 gulden (per 2 maanden) aan tikken extra kwijt aan internetten. Daarom ben ik maar overgestapt op Casema, in de waan dat ik dan ook nog sneller zou kunnen internetten. In het begin (de eerste 5 maanden ofzo) was dat ook zo. Dan zat ik regelmatig op 8 of 9 Kb/s te downloaden. Maar dat ging zakken. Nu kom ik dus echt niet meer boven de 3Kb/s uit, en dat is dus niet altijd, maar zelden. Normaal zit ik rond de 1Kb/s.

Ik blijf bij Casema omdat het maar 60 gulden in de maand kost, zonder bijkomende tikken. Ik wacht op ADSL, maar dan kijk ik eerst de kat even uit de boom, want wie weet valt dat in de praktijk ook tegen. Of misschien dat tegen die tijd de WIGG de rechter ervan heeft kunnen overtuigen dat Casema de boel eens moet upgraden.

Verwijderd

:) ik zit bij chello en ik haal maximaal 200kb/s :D das ff beter als Casema :P ik ga binnenkort verhuizen en dan moet ik ook op casema :( dat wordt dus adsl denk ik eerder

Verwijderd

Haal jij die snelheid redelijk constant?

Volgens Casema kan dat dus niet, want internetten via de kabel is anders dan via de telefoonlijn. Je moet de kabel namelijk delen met andere mensen. Dus hoe meer mensen er gelijktijdig op internet zitten, hoe trager het wordt. Aan de snelheid hier te merken, zit absoluut iedereen in ieder huis nu op internet :( Zelfs mijn buurman van bijna 80.

Wellicht zit er enigszins waarheid in dat verhaal van Casema, maar het verbaast me dat andere kabelaanbieders WEL hogere (in jou geval gruwelijk-irritant-hoge :)) snelheden halen. Het is dus blijkbaar een probleem van Casema, niet van de kabel.

Verwijderd

nope tuurlijk niet maar ik heb het wel zo nu en dan maar meestal heb ik 50kb/s maar zo weinig als jullie nooit

Verwijderd

50Kb/s is inderdaad ook niet niks! Ook nogsteeds om jaloers op te zijn :)

Verwijderd

dat ben ik ook :D alleen hoop ik dat dat adsl het beter gaat doen en ook casema voor alle casema mensen

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:34

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

hmm ... en dan loop ik te klagen als het trager als 500Kbyte/s gaat :P
die gasten van casema zijn wel zwaar geschift zeg, ik denk dat ze hun handeltje op kunnen doeken als iedereen ADSL kan krijgen. >:)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Verwijderd

Op kosten van Casema natuurlijk.
Goed plan :D
Pagina: 1