Toon posts:

Lindows geeft "Fatal Error 5006"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Telkens wanneer ik Lindows wil installeren, dan kies ik voor 'Install on entire harddisk' omdat hij niet compatible is met Windows XP.
Wanneer de computer de cd naar de harde schijf aan het kopieeren is, stopt deze bij 18 procent en geeft hij een venster weer genaamd 'Fatal Error' en aan het eind geeft hij nog netjes aan dat het om foutcode 5006 gaat.

Wie had er ook zoiets, of weet de oplossing, zwijg niet maar geef de verlossende oplossing!! :)

Verwijderd

Microsoft Windows XP
Microsoft Windows ME
Microsoft Windows 2000

Kies 1 van deze uit dan dat stomme gedoe Lindows.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 22:45 schreef RedAlert80 het volgende:
Microsoft Windows XP
Microsoft Windows ME
Microsoft Windows 2000

Kies 1 van deze uit dan dat stomme gedoe Lindows.
Bedankt voor je zinnige reactie, ga zo door zou ik zeggen.
-
Even ontopic; heb je al gekeken in een manual oid. wat die foutcode precies betekend ? Als ik het zo hoor dan denk ik aan het corrupt bestandje op de CD ofzo.

Verwijderd

Ik wou hem ook ff installeren maar waar kies jij voor install on entire disk??

Bij mij zegt hij dat het niet comp. met XP is en kan ik verder nix.

Verwijderd

Als je Lindows legaal hebt ben je dus lid van het Insider program met bijbehorende mailinglist (info www.lindows.com ). Wellicht heb je daar meer kans van slagen want dergelijke cryptische foutmeldingen heb ik voor het laatst gezien op Windows. Het is natuurlijk nog wel een vette test/preview versie. Probeer eens een echte Linux versie zou ik zeggen :)

• tvdleur
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-12-2024

tvdleur

ehh...okay?

Je kan niet alles hebben met een testversie... het zal wel iets zijn met een stukkie hardware oid in je pc wat onder lindows niet compatible is met de rest.

Het gebeurd, maar goed, blijf lekker bij de final versies zou ik zeggen, of schrijf je in als beta tester.
Pagina: 1