Toon posts:

Wie weet een goede homepage-provider in NL ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vergeten te vermelden dat het om een GRATIS provider gaat, met POPup....
Daar ik geen inkomsten heb om de site draaiend te houden, en een eigen Domeinnaam is ook al een probleem, GRATIS als je bij de kamer van Koophandel staat ingeschreven, het wordt straks (een jaar of zo) wel vrijer, maar ook Free........ is al aan het rotzooien, wie kun je nog vertrouwen?

Ik heb in het buitenland hele goede ervaring met Angelfire.com en Geocities.yahoo.com
geven beiden de naam beginnend met www.

Op dit moment loopt het allemaal nog bij FortunCity, de Engelse(US) gaat redelijk, maar in het NL komen er tijdens of na het editten veel fouten in het HTML, moet je weer corrigeren.

In NL krijg ik alleen maar soortgelijke members.tripod..........

of hele lange namen, lekker makkelijk om in de searchengines te proppen, wordt je gezien als Spam, Vindex is daar een goeie in...

Zijn wij nu echt aan een goede service afhankelijk van het buitenland ?

Ik kan natuurlijk een Internationale nemen en in het nederlands schrijven, maar de modem-eigenaren wil ik ook van dienst zijn...

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Hmm, gebruik Freehost.nl
daar krijg je niet een pop-up maar een smalle banner bovenaan, die je met een scriptje weg kan halen.
Niemand die er dan wat van ziet.
Script kun je zo van me krijgen, mail me maar op script@jille.com
Nadeel is wel dat je met de Freehost.nl (ook bekend onder de naam Freehosting.nl) service niet dmv email je domein kan registreren, maar je een uitgeprintte brief in moet sturen. Maar goed, het werkt wel.
Lees het hele document GOED door, niet dat je straks het ding voor bedrijven instuurt.

Om te zorgen dat je niet boven de genoemde datalimiet uit komt, kun je op de indexsite van je pagina een doorverwijzing maken naar de echte site (die dan bijvoorbeeld op Xoom of whatever staat) en dan upload je iedere keer maar een paar bytes naar de gebruiker die inlogt op je pagina.
Bij Freehosting bestaat namelijk een dataverkeerlimiet van (ik dacht) 50 mb. Daarboven moet je voor iedere mb geld betalen.
Op de hierboven beschreven manier kun je dat dus tegengaan.

Mocht het niet lukken, laat even weten.

Verwijderd

TMFWeb. Binnen vijf minuten aangemeld. Eigen domein. 21 MB homepage. Onbeperkt aantal e-mail adressen.

• Chillout
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-09-2025
Bij TMF-web is het wel kut dat je zo'n rot-link krijgt...
tenminste, ik vind Jille.com toch mooier staan dan jille.tmfweb.nl of www.tmfweb.nl/~jille
oid

Misschien een combinatie van deze twee (die van mij en die van LB... :
Zet je site op tmfweb, en laat freehost doorverwijzen daarheen...

Tja, normaal had ik gezocht naar een goede oplossing, maar ik zit met mn gedachten ergens anders (Sandra K, daarmee bedoel ik bij jou)...

Sorry daarvoor dus.. ik kan er niets aan doen..

Maar dat terzijde.
Wat je ook kunt doen is even de bladen nasnuffelen naar wat zij de beste oplossing vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt guys...

Ik dacht juist vernomen te hebben dat TMF club zo slecht met de service is.... ik kijk wel, deankt.

Verwijderd

Kijk ff bij Myweb Harry........ 21 Mb geen popup en reclamebanners op webpage.......meerdere email adressen.

Je url, bvb www.harrie.myweb.nl

Grtz oc

Verwijderd

wat een GROTE bullshit!!

als er iets het allerrelaxte is wat er bestaat, dan zijn het wel de gratis zonnet en wanadoo accounts met 20Mb supersnelle hompageruimte ZONDER reclame.

ik had een mp3top40 verspreid over 30 wanadoo accounts. en alle nummers waren nonstop elke dag te downloaden met de snelheid die je verbinding aan kon.

ik haalde 500kb p/sec.

je kutn de nummers trouwens nog steeds downloaden ze zijn alleen een beetje verouderd, maar dan zie je in ieder geval de snelheid
http://listen.to/wanadoo

Verwijderd

en die popup is trouwens van de "short domeinnaam".
listen.to etc...

Verwijderd

Ik ben het met pim_ eens: Wanadoo RULEZ... Waarom, omdat je bij myweb of tmfweb moet inbellen om je homepage te uploaden. Nadeel aan Wanadoo: je kan je geloof ik niet online meer aanmelden...

mijn Wanadoo account: http://home.wanadoo.nl/thexfiles /

(Ok, de inlognaam slaat inderdaad niet op het onderwerp)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na lang beraad en gezoek:

TMFMyWeb is niet voor mijn leeftijd en onderwerp(ben 54 en daar gaat het, ben ik bang voor, straks uitpuilen van de MP3 of andere musicscene sites) Ik heb Hardware informatie..

Wannadoo hoor ik veel slechts over(kan ik niet nachecken)

Freehost kwam ik gisteravon niet in, dus dat valt gelijk af!

Heb meerdere providers bekeken en die Digitale Stad Utrecht, leek me wel wat, en Mediaport.Org, maar teweinig Megabytes en geen reclame(van mijn kant).

Hilversum loopt achter, ze willen de MediaCity zijn van Nederland, ik woon in de MediaCity, maar nergens een Media Site te bekennen....

Toen kwam ik ivm de naam keuze in zoekmachines, terecht bij www.Hypermart.net
zitten in Seattle, Washington en zijn goed snel, en de naam: http://HardwareXpo.hypermart.net

een mooie professionele naam met pop-ups(maar die druk je zo weg, een banner verneukt mijn logo!) 25MB en Email, en allerlei software, nadeel, ik moet via een FTPer uploaden(dat moest ik ook al voor mijn kabel abonnement, dus die ervaring had ik al)
en HomeSite, eindelijk moest ik er aan geloven, elke provider had tot nu toe makkelijke software, maar nu moet/kan ik offline editten, en dan de HTML file uploaden..... tot nu toe tevreden, als de snelheid zo blijft,
dan zet ik mijn gehele FortuneCity archief over....(je weet wel die van die lange namen) http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/39.html
Pagina: 1