Degene die nog gaat beginnen >>> SUC6!
(ik weet het,
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
ik heb het voor de zekerheid nog ff gecheked, maar waarom gebruik jij het logo van AMD als je zo debiel bent om het in spiegelbeeld uit je kast te dremelen ??
p.s. Geen flame ofzo hoor, vat hetmaar op als positieve kritiek. Wel netjes uitgedremeld trouwens.
Verwijderd
waarschijnlijk op de achterkant getekendOp zaterdag 09 februari 2002 22:40 schreef PJanssen het volgende:
Ehhm, zit dat AMD Logo in spiegelbeeld, of ben ik gek ??
edit:
ik heb het voor de zekerheid nog ff gecheked, maar waarom gebruik jij het logo van AMD als je zo debiel bent om het in spiegelbeeld uit je kast te dremelen ??
p.s. Geen flame ofzo hoor, vat hetmaar op als positieve kritiek. Wel netjes uitgedremeld trouwens.
En een heel groot voordeel:
IK VIND HET ZO MOOI!!!
Verwijderd
Ik vind het zo mooi.. En misschien is zo'n AMD logo een inspiratie voor andere.
Iedereen heeft natuurlijk z'n eigen smaak, aangezien de smaak van PJanssen niet die van mij is doe ik het lekker zo! PUHHHH
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
De deco van de buurman heeft mij al meerdere keren een grote dienst bewezen, wel superfijne zaagjes gebruiken. Dremel is zoooo duur...
ohnee, waardeoordeel
suc6 met de rest dat nog gaat komen (wel ff pics posten)
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
btw: die schijfjes heb je in 2 soorten. De duurdere zijn versterkt met vezels en vliegen dus niet zo snel in stukjes tegen het plafond
Ga je de randen nog verder afwerken? Dat is bij mij vaak het probleem. Heb nog niet echt een goed tooltje gevonden waar dat makkelijk mee gaat. Iemand tips? En een code van een onderdeel dat ik hiervoor het beste kan gebruiken?
Edit: AMD teken is erg gaaf idd..
"AMD logo mag niet gebruikt worden door debielen!"
Voor de rest wel netjes gedaan.
Verwijderd
Nee man, is juist cool zoOp zondag 10 februari 2002 01:06 schreef Phreak het volgende:
AMD logo moet andersom
de dremel heb ik al van de waterkoelinginbouw, dus dat scheelt weer.
hoe zou zo'n amd logo over bijna de hele zijkant van je case staan ?
Duidelijk geen echte casemodderOp zaterdag 09 februari 2002 22:28 schreef 1900XP het volgende:
maar ehh, teeering wat een werk om dat allemaal netjes uit te slijpen met een dremel!!! echt dit was de eerste keer en ook meteen de laaste keer. Heb in totaal zo'n 10 schijffies naar de eeuwige jachtvelden gebracht
Al lopen klagen dat hij 10 schijfjes nodig had. Maar 10?? Voor mijn modje had ik er 20 nodig
Netjes gedaan, ik vind alleen dat logo van AMD gespiegeld niet mooi.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Ik heb 1 grooot AMD logo er uit gezaagd.. alleen nog nooit gepostOp zaterdag 09 februari 2002 22:24 schreef internetinfo het volgende:
ik neem ook een AMD logo aangezien ik geen debiel ben
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
en dan nog niet over de verbruikte schuurbandjes gesproken
Waarom gebruik je dan niet gewoon een DECOUPEERZAAG ....Op zaterdag 09 februari 2002 22:28 schreef 1900XP het volgende:
maar ehh, teeering wat een werk om dat allemaal netjes uit te slijpen met een dremel!!! echt dit was de eerste keer en ook meteen de laaste keer. Heb in totaal zo'n 10 schijffies naar de eeuwige jachtvelden gebracht
Werkt perfect ... en voor de afwerking de DREMEL
(typo's)
Ga zo door!!!!!
Beetje afwerking nox, maar voor de rest top!Op zondag 10 februari 2002 13:49 schreef Enterprice_NL het volgende:
Zekerz netjes (alleen dat randje, maar da's mijn mening
)
Ga zo door!!!!!
Dat raamrubber en blauwe verlichting heb ik met Photoshop erin getekend, moet nog ergens een goed rubber vinden...
Dat amd logo heb ik extra zo getekend omdat hij dan mooi naar de 2 enermax casefan's wijst, zo van, kijk eens mooi he
Het aantal schijfjes vind ik zeker aan de zuinige kant ja. Maar ik heb er ook een een paar bijna in me hoofd gehad!! een paar schijfjes knalde kapot en zat er eentje bijna in m'n hoofd!!
Een groot amd logo zou op deze kast niet mooi zijn omdat hij langwerpig is, een totaal vierkante kast zou dat wel mooi zijn..
Een decoupeerzaag vind ik voor dit werk niet zoooo heel fijn, dit is lekker nauwkeurig...:Y)
Wat raden jullie aan wat ik voor afwerking van het amd logo zou doen??
Meer Pic's volgen nog
Martijn
Die is tenminste ORIGINEEL
En nog ff een tikkie lastiger pics sooon !! ( thanx to VIBE )
Ik bedoelde ook dat 'rubber-randje'Op zondag 10 februari 2002 14:01 schreef 1900XP het volgende:
blabla
Dat raamrubber en blauwe verlichting heb ik met Photoshop erin getekend, moet nog ergens een goed rubber vinden...
blablabla
blabla
bla
Meer Pic's volgen nog
Martijn
Dan zal hij wel heel erg flex eruit zien gewoon
Maarre wel mooi gedaan hoor, en natuurlijk moet je je enermaxjes kunnen zien, wat is immers het doel van een gewone window? je hardewaren zien. Ik vind het leuk gedaan zo dat logo.