Waar doorzichtige lcd schermpjes kopen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben opzoek naar doorzichtige lcd schermpjes. Je weet wel die dingen die ze in het leger ook gebruiken, soort brilletje waar ze door heen kunnen kijken maar waar ook beeld op kan verschijnen.

Is er een bedrijf die die dingen maakt en te koop aanbied ?
Geld speelt even geen rol... Tis voor een bedrijf.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 21:23
Ze lijken me duur :), maar misschien zoeken met google :?

• jhead22
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 22:11 schreef Termin8or het volgende:
Ze lijken me duur :), maar misschien zoeken met google :?
Op google kan ik nix vinden. prijs speelt geen rol.

• jhead22
  • Niet online
^^^ Niemand :?

• Mickos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07-2015
Geen idee waar je die zou moeten krijgen maar waarvoor moet het worden gebruikt?

Verwijderd

Ik werk als stagiair bij een bedrijf en wat de uiteindelijke bedoeling is, is dat motor-agenten een antenne op hun helmpje krijgen en dat er dan dmv wireless communication informatie naar die knakker verzonden wordt en dat hij dan nummerborden van flitspalen en meldingen van de centrale doorkrijgt op zijn vizier dmv zo'n beeldschermpje dus...

Vandaar, maar ik kan dus nergens wat vinden.....

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48
informeer eens bij 't ministerie van defensie, misschien dat zij 't weten?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
TFT tjes zijn ZONDER backlight doorzichtig
(moet toch ff leren vet te typen staat iets vriendelijker ;) )

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
Er zijn wel brillen die een beeldscherm projecteren een aantal meter voor je uit.

Ik heb wel winkels in Nederland gezien die deze leveren maar helaas heb ik de URL niet meer.

• jhead22
  • Niet online
Thx voor de tips... Zijn er nog meer mensen met tips ?

SLD zonder backlight is doorzichtig,... mm das interresant... Ik gaat eens ff verder informeren.

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 22:09 schreef jhead22 het volgende:
Ik ben opzoek naar doorzichtige lcd schermpjes. Je weet wel die dingen die ze in het leger ook gebruiken, soort brilletje waar ze door heen kunnen kijken maar waar ook beeld op kan verschijnen.

Is er een bedrijf die die dingen maakt en te koop aanbied ?
Geld speelt even geen rol... Tis voor een bedrijf.
gewoon zelf maken ps1 kleuren schermpje werkt perfect doorvoor hoef je alleen maar de verlichting dr uit te halen

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 16:59

FlyEragon

Alien Monkeys

De links die hierboven staan bieden geen van alleen zo'n doorzichtig schermpje wat ik nu ook zoek.
Wat ik zoek is zo'n grafisch display (zwart/wit) die doorzichtig is, resolutie hoeft niet zo hoog te zijn
(50*50) is al zat. Ik wil een simpel spelletje op de muur projecteren.

Verwijderd

Je kunt natuurlijk altijd een oude laptop slopen (al heeft die dan wel een hogere resolutie). Voor de rest is het kwestie van een 50x50 grafisch LCD opsnorren bij je electroboer en die ombouwen tot projector. De bouwbeschrijving hiervoor kun je vinden in de vele HomeTheatre zelfbouwtopics.

Om nu voor je zoekvraagjes 3 jaar oude topics te kicken is ook niet echt handig ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.