Toon posts:

[XP] Statusbalk altijd zichtbaar bij verkenner..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai windows XP en ik wil graag dat de statusbalk elke keer zichtbaar is als ik verkenner opstart. Als ik nu windows verkenner opstart en schakel de statusbalk in via beeld en dan statusbalk. En ik sluit verkenner en start hem weer op dan is de statusbalk weer weg. Hoe kan ik er voor zorgen dat de statusbalk altijd zichtbaar is.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

1x goed instellen en dan aangeven dat alle mappen zo moeten zijn, via Extra > Map opties

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar de oplossing hierboven werkt niet!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zorg dat je in IE ook de statusbalk tevoorschijn tovert, dan met CTRL ingedrukt op het kruisje rechtsboven in het venster drukken. Vage methode, maar hij schijnt soms te werken :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oplossing van jelmervos _zou_ gewoon moeten werken...

doe ik hier ook altijd ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

In IE werkt mijn statusbalk wél altijd

• ^Mo^
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Op woensdag 15 mei 2002 22:38 schreef LuNaTiC het volgende:
oplossing van jelmervos _zou_ gewoon moeten werken...

doe ik hier ook altijd ;)
Een statusbalk in Explorer lijkt me niet bepaald een map optie, eerder een programma optie (in dit geval explorer).

Over het algemeen zou explorer de laatste setting moeten bewaren.. 'k vind 't allemaal een beetje gekloot altijd met dit soort dingen :/

"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel verduidelijkt :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Werkt mooi.
De eerste de beste oplossig deed 't hem.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:25

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Zorg wel dat je geen andere Verkennervensters open hebt staan als je die wijziging maakt he :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1