misschien wil ie een inkoop starten?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Klopt, niet veel mensen zullen veel voor design over hebben.Op zaterdag 09 februari 2002 21:54 schreef DaBit het volgende:
Nee, want design kost geld, en dat hebben veel mensen er niet voor over.
ik ben allemaal aan het kijken wat er in nederland van dat soort dingen te koop is en dat is ( voor zover ik kon vinden) niet veel. in de USA kopen is zo duur met verzenden. volgens mij ook als je een gezamelijke inkoop start omdat het verzenden op gewicht gaat en je daarvoor betaald.
ach, wat is nu tegenwoordig design.
als iets nu design heet (en over het algemeen veel geld kost), dan kan je het over 6 tot 12 maanden al weer bij bv. de bijenkorf kopen voor minder dan een 25% van de originele prijs.
als iets nu design heet (en over het algemeen veel geld kost), dan kan je het over 6 tot 12 maanden al weer bij bv. de bijenkorf kopen voor minder dan een 25% van de originele prijs.
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Verwijderd
Vast wel. Maar als het ECHT design is, dan gaat het heel lang mee. Zoals mijn Marantz CD-Receiver -Amber-. Die zijn zo strak, of saai, dat gaat gewoon altijd mee! Denk ook aan die Lian Li kasten.
Die vind ik alleen TE duur voor mij. Ik overweeg om zelf een strakke metalen voorkant te maken, met alleen die gaten erin die ik wil, en geen lege bays. En het lieftst mn FDD onzichtbaar!
Die vind ik alleen TE duur voor mij. Ik overweeg om zelf een strakke metalen voorkant te maken, met alleen die gaten erin die ik wil, en geen lege bays. En het lieftst mn FDD onzichtbaar!
Mijn eerste gedachte als ik een designkast zie is:
Gadverdamme, als je zo op design geilt, koop dan een Mac!
Echter, mijn tweede gedachte is altijd:
Waarom houden we de computer niet gewoon zwart of wit en rechthoekig, zonder die ronde vormen en die troep?
Echter, mijn tweede gedachte is altijd:
Waarom houden we de computer niet gewoon zwart of wit en rechthoekig, zonder die ronde vormen en die troep?
^^^I don't get your point... maar eh, er zijn vanavond wel veel topics over kasten / kastenmodding. Verder ontopic: ik heb niet het idee dat er ook maar beetje een aanbod is van echte design kasten. En de vraag ernaar... tja, 't is natuurlijk niks voor de echte tweaker.
Design is toch niet altijd duur?!!
Heb zelf een kast van ±180 euro, maar dat is niet alleen design wat ik betaal......
Heb zelf een kast van ±180 euro, maar dat is niet alleen design wat ik betaal......
we zijn toch tweakers 
we maken de kasten zelf wel desgin
we maken de kasten zelf wel desgin
Ik heb een Fongkai 320ATX midtower. Helemaal pikzwart...verder niks aan te zien, behalve 2 blauwe leds.
Ik heb voordat ik em kocht zeker 2 jaar naar een mooie, stevige en vooral goede zwarte kast gezocht. Ik zag deze staan toen ik op vrijdagnacht vanuit het centrum naar de shoarmaboer strompelde
En kwam langs Computerland, in Eindhoven.
Volgende dag meteen heen gegaan met maat van me, en allebei gekocht...was wel 380 piek...maar iedereen die em ziet (ook niet tweakers) vind em gaaf. Ik heb em dan ook in de woonkamer staan...
Verder ken ik in mijn directe omgeving 4 man die een design case hebben...misschien niet representatief voor een gemiddeld refentiekader...maar goed...je vraagt het op GOT he
Ik heb voordat ik em kocht zeker 2 jaar naar een mooie, stevige en vooral goede zwarte kast gezocht. Ik zag deze staan toen ik op vrijdagnacht vanuit het centrum naar de shoarmaboer strompelde
Volgende dag meteen heen gegaan met maat van me, en allebei gekocht...was wel 380 piek...maar iedereen die em ziet (ook niet tweakers) vind em gaaf. Ik heb em dan ook in de woonkamer staan...
Verder ken ik in mijn directe omgeving 4 man die een design case hebben...misschien niet representatief voor een gemiddeld refentiekader...maar goed...je vraagt het op GOT he
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
En hoe verklaar jij dat Lian-Li toch kasten verkoopt ook al zijn ze minimaal 2x zo duur als andere kasten?Op zaterdag 09 februari 2002 21:54 schreef DaBit het volgende:
Nee, want design kost geld, en dat hebben veel mensen er niet voor over.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Heb je gezien wat ik allemaal met die kast gedaan heb?Op zaterdag 09 februari 2002 23:27 schreef DynaMikeY het volgende:
Ik heb een Fongkai 320ATX midtower. Helemaal pikzwart...verder niks aan te zien, behalve 2 blauwe leds.
Ik heb voordat ik em kocht zeker 2 jaar naar een mooie, stevige en vooral goede zwarte kast gezocht. Ik zag deze staan toen ik op vrijdagnacht vanuit het centrum naar de shoarmaboer strompeldeEn kwam langs Computerland, in Eindhoven.
[topic=403901]
[topic=393623]
Maar om ff antwoord te geven op je vraag, JA
Waarom denk je dat apple zo goed verkoopt?
Waarom denk je dat apple zo goed verkoopt?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1