Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Misschien aan Electrostatische ontladingen gedacht? kan erg destructief zijn voor een moederbord. Dus voorzichtig aan met: wollen truien, hoogpolig vloerbedekking enz.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
nee want die is los van de pc als je iets inbouwd (meestalOp zaterdag 09 februari 2002 21:29 schreef ericjanssen het volgende:
das wel het meest waarschijnlijk, zou wel niet aan het lichtnet liggen
Op z'n zij voor een brander?Op zaterdag 09 februari 2002 21:24 schreef freddyathlon het volgende:
[...]Als je iets inbouwd, leg je de pc op zijn kant meestal.
Dus wij een pc op zijn kant, brander erin gezet, vervolgens gaat de PC niet meer aan. Helemaal dood.
meestal leg ik een kast alleen op z'n zij voor dingen die op 't moederbord moeten worden geplaatst.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Een brander inbouwen is wel iets anders, dan een agp kaartje
installen, maar goed ze zijn allebei na het weer rechtop
gezet te hebben, op zwart gebleven.
mmmh, wel maf dat je een pc toch omlegt om een brander in te bouwen maar okay, het blijft vreemd dat ie ut dan niet meer doet.
Stekkers etc. zullen wel weer aangesloten zijn (mag ik aannemen).
Heb je wel de master/slave config op de ide controller
goed gezet? (ik ga er vanuit het een ide brandertje is).
Al geprobeerd om de ouwe grafische kaart er weer in te zetten ?
Misschien trekt de nieuwe grafische kaart net iets te veel
van het moederbord c.q. de voeding?
Kijk daar maar eens naar anders ff iets meer info, plz
installen, maar goed ze zijn allebei na het weer rechtop
gezet te hebben, op zwart gebleven.
mmmh, wel maf dat je een pc toch omlegt om een brander in te bouwen maar okay, het blijft vreemd dat ie ut dan niet meer doet.
Stekkers etc. zullen wel weer aangesloten zijn (mag ik aannemen).
Heb je wel de master/slave config op de ide controller
goed gezet? (ik ga er vanuit het een ide brandertje is).
Al geprobeerd om de ouwe grafische kaart er weer in te zetten ?
Misschien trekt de nieuwe grafische kaart net iets te veel
van het moederbord c.q. de voeding?
Kijk daar maar eens naar anders ff iets meer info, plz
toevallig heb ik met twee computers hetzelfde gehad. Druk de cpu even wat harder in z'n slot. Tevens alle kaarten.
Verwijderd
SlotOp zaterdag 09 februari 2002 23:56 schreef Hoicks het volgende:
toevallig heb ik met twee computers hetzelfde gehad. Druk de cpu even wat harder in z'n slot. Tevens alle kaarten.
Raar maar waar, als je dan toch bezig ben schroef ff alle
schroeven van de kast vast(er) en doe nieuwe zekeringen
in de stoppenkast. En druk ff alle stekkers beter in het
stopcontact, vanwege de aardlek. Bestel ff bij de energie
leverancier gewone stroom ipv 'groene' stroom (what's the
difference
settings er zich niet in verslikken.
On topic verder:
CPU zou ik er niet harder in gaan zitten drukken, hij zit
of hij zit niet, erop nieuw inzetten dat kan wat anders
zijn.
Ik mag toch hopen dat je als je op je werk dit soort dingen doet je ook , een beetje verstand van zaken moet hebben, en als ik dat zo hoor ontbreekt dat er een beetje aan....
Vage zaak waar je werkt,Mag toch hopen voor de klanten dat je iig weet wat je doet , en je voorzorgs maatregelen neemt...
Vage zaak waar je werkt,Mag toch hopen voor de klanten dat je iig weet wat je doet , en je voorzorgs maatregelen neemt...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
We hebben al voor tientallen klanten dingen ingebouwd en dat ging altijd allemaal perfect. Geen problemen.
Het is nu net sinds een paar weken, dus voortaan doen we het wel voor in de winkel want daar gaat het allemaal perfect. Dus gewoon in de verkoopruimte ipv achter in magazijn.
Het is nu net sinds een paar weken, dus voortaan doen we het wel voor in de winkel want daar gaat het allemaal perfect. Dus gewoon in de verkoopruimte ipv achter in magazijn.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
Kan zijn dat er een rare spanning uit je voeding komt en als dat zo is dat sloopt werkelijk alles.
Check alle voltages die uit de voeding komen.
Check alle voltages die uit de voeding komen.
Pagina: 1