Geplaatst in 2 forums, sorry!
Hallo,
Help aub!
Digibete buren van mij hebben hun packard bell bij mij gebracht omdat ie net buiten de garantie er mee stopte.
De recovery cd's waren al kwijt (verhuizing)
Win98 kon niet meer starten, dus zelf de cd's branden vanaf de PB was er niet meer bij.
Helpdesk gebeld en cc email v.w.b. het type en serie nummer.
3 cd's opgestuurd gekregen (€ 40 + vrzndkstn) en daarvan af een w98 opstart flop gemaakt. Werkte allemaal prima. (De flop maken)
Bios stond nog onveranderd.
flop in A, cd master 1 in CD, opstarten. JA leek goed te gaan, maar toen:
Blauwscherm (= goed) ratel ratel... melding: error 3
deze cd hoort niet bij deze configuratie....
Na navraag blijkt dat er na de originele setup winME overheen is geinstalled. ZOu dat de boel hebben 'ontregeld'?
Echter ook die aparte winME kan ik niet met een winME flop en de winME cd geinstalleerd krijgen!
fdisk en chdsk geven geen reden te denken dat de hdd problemen heeft. C:\ is zichtbaar, dirs e.d.
DVD en Cdrom kunnen na flop-start gebruikt worden.
Maar een OS laten installen dat doet de Packard Bell niet
Hoe kan ik de originele staat nu installeren, om die error 3 van deze cd hoort niet bij deze config, heen?
Ik las elders dat de drivers van het mobo(dus sound) monitor en keyboard enz. op die master staan, maar de cabs niet bruikbaar zijn!? Dus backup op een andere pc van master cd:\os\drivers\*.cabs heeft geen nut?
Is format laatste oplossing?
WinME kan er niet ineens op? iets met write protect in bios te maken?
Waarom pakt ie de originele reinstall met flop en cd's niet?
Iemand met PB ervaring, HELP a.u.b.!
Hallo,
Help aub!
Digibete buren van mij hebben hun packard bell bij mij gebracht omdat ie net buiten de garantie er mee stopte.
De recovery cd's waren al kwijt (verhuizing)
Win98 kon niet meer starten, dus zelf de cd's branden vanaf de PB was er niet meer bij.
Helpdesk gebeld en cc email v.w.b. het type en serie nummer.
3 cd's opgestuurd gekregen (€ 40 + vrzndkstn) en daarvan af een w98 opstart flop gemaakt. Werkte allemaal prima. (De flop maken)
Bios stond nog onveranderd.
flop in A, cd master 1 in CD, opstarten. JA leek goed te gaan, maar toen:
Blauwscherm (= goed) ratel ratel... melding: error 3
deze cd hoort niet bij deze configuratie....
Na navraag blijkt dat er na de originele setup winME overheen is geinstalled. ZOu dat de boel hebben 'ontregeld'?
Echter ook die aparte winME kan ik niet met een winME flop en de winME cd geinstalleerd krijgen!
fdisk en chdsk geven geen reden te denken dat de hdd problemen heeft. C:\ is zichtbaar, dirs e.d.
DVD en Cdrom kunnen na flop-start gebruikt worden.
Maar een OS laten installen dat doet de Packard Bell niet
Hoe kan ik de originele staat nu installeren, om die error 3 van deze cd hoort niet bij deze config, heen?
Ik las elders dat de drivers van het mobo(dus sound) monitor en keyboard enz. op die master staan, maar de cabs niet bruikbaar zijn!? Dus backup op een andere pc van master cd:\os\drivers\*.cabs heeft geen nut?
Is format laatste oplossing?
WinME kan er niet ineens op? iets met write protect in bios te maken?
Waarom pakt ie de originele reinstall met flop en cd's niet?
Iemand met PB ervaring, HELP a.u.b.!
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)