Toon posts:

lexmark x73

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met e office jet van lexmark. als ik hem installeer dan geeft hij geen foutmeldingen . maar als ik wil afdruken dan doet ie helemaal niets. de enigste foutmelding die hij geeft is dat hij het document niet kan afdrukken. ik heb hem al verschijdende malen opnieuw geinstalleerd maar telkens hetzelfde. heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nieuwe drivers al geprobeert :?. Het zou handig zijn als je erbij zegt wat voor een besturingssysteem je draait, wie weet is het een bekend probleem voor bijvoorbeeld Windows 98 (voorbeeld, hoeft niet zo te zijn).

Verwijderd

Topicstarter
winxp en ja ik heb allebeschikbare drivers geprobeerd.

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

Sorry, misschien domme vraag, maar....

Zit de printerkabel er goed in?
Zit er papier in de oj?

Meer weet ik zo ff niet...

*ding* Einde bericht *dong*

Verwijderd

Topicstarter
ja printerkabel is aangesloten en er zit papier in de printerstaat aan en is met de officiele driver geinstaleerd

• Quartje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:30
gebruik je USB of een parallele kabel?

Verwijderd

Topicstarter
usb
er is geen mogelijkheid voor een andere kabel

Verwijderd

Heb waarschijnlijk slecht nieuws voor je stond laatst bij bespreking van lexmark x83 al aangegeven bij de reactie's dat ze erg slecht win xp compatible schijnen te zijn,
kijk hier maar eens bij de bovenste reacties:
http://www.tweakers.net/nieuws/20150?highlight=lexmark

Verwijderd

Topicstarter
bedankt. dus alleen maar wachten op nieuwe drivers?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost met eenbios update. de oude bios kende de nieuwe usb termen nog niet.ik weet de fijne details ook niet maar is mischien de moeite waard om te proberen
Pagina: 1