Toon posts:

asus cuvx weggooien ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
TITEL CUV4X by the way

Mijn ma belde me op, ze had een "donk" gehoord in de pc, gevoldg door allerlij rare kleuren op het scherm ? :(
Wat bleek nou: het clipje van de socket is afgebroken en de cooler is beland op de geforce2 :( einde videokaart amen ..

Dus nu ? kan ik het bord nu weggooien ? kan ik op een of andere manier nog een cooler bevestigen de cpu is een celeron 600.

Verwijderd

Ik zou zeggen wees creatief en bevestig de koeler op een andere manier als je maar zorgt dat je geen kortsluiting maakt dus geen geleidend materiaal gebruiken. Voor de rest weet ik niet hoe en wat de mogelijkheden zijn, zorg er in iedergeval voor dat het koelblok goed op de proc. wordt gehouden ... meer zou ik er niet van kunnen zeggen.

(mits het mobo nog verder in orde is)

Verwijderd

Geef mij maar hem maar ;)

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als er nog garantie op zit, gewoon een nieuw bord claimen.

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er geen warmte geleidende lijm ofzo ?

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 10:24
Ik heb dit eens een keer gehad en toen was het middelste clipje afgebroken. Bij mij zaten er nog 2! Daar zijn speciale koelers voor. Zou je eens moeten kijken of dat bij jou ook zo is.

Verwijderd

Topicstarter
er zit helaas geen garantie meer op

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 21:00 schreef Rendier2710 het volgende:
Ik heb dit eens een keer gehad en toen was het middelste clipje afgebroken. Bij mij zaten er nog 2! Daar zijn speciale koelers voor. Zou je eens moeten kijken of dat bij jou ook zo is.
bij mij is het ook het middelste clipje en heb er nog 1 brede naast zitten is dit wat je bedoel ?
Pagina: 1