What the heart requires may never be understood by the mind!
http://www.nokia.com
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik denk ook niet dat iets als 'De beste' bestaat, ligt heel erg aan wat je wilt en vooral hoeveel je ervoor uit wilt trekken.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
*lange standby tijd
*lange spreektijd
*veel geheugenplaatsten
*intiutief menu
*goede geluidskwaliteit
*goede verbindingskwaliteit
Als je dit allemaal meeweegt is er eigenlijk maar 1 beste telefoon: Nokia 6150/6210.
Tenzij je een flitsende brommerpuber bent die met zijn Ben abbonement alleen een pronkdoos nodig heeft.
Tjuuuuu!
dat zeg ik: Sony Z5*lange standby tijd
*lange spreektijd
*veel geheugenplaatsten
*intiutief menu
*goede geluidskwaliteit
*goede verbindingskwaliteit
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Nee, 'k ben een auto-rijdende en "hard" werkende uitzendtechnicus bij het NOB.Tenzij je een flitsende brommerpuber bent die met zijn Ben abbonement alleen een pronkdoos nodig heeft.
Verwijderd
Ik ga maandag die 7110 kopen, kan je daarmee gewoon naar een "normaal" inbelnummer van je provider inbellen (er zit een ingebouwd modem/infrarood poortje in en ik sluit m aan op m'n laptop) of moet je nog een speciaal abo aflsuiten ofzo?
Byteripper.
ik heb hem zelf en hij is echt heel relaxed, maar de N35 zal ook wel ok zijn.
Verwijderd
Je moet een speciaal inbelnummer van je GSM provider hebben. Dit kost plm 75 cpm! (komt omdat er een ander protocol wordt gebruikt voor datacommunicatie door de lucht dan door een telefoonkabel)
Verwijderd
Het stond toch ook tussen haakjes...NOB-ers werken niet hard. Ik kan (kon) het weten
aarskraal, ik bedoel niet wappen, maar bij je provider inbellen met bijvoorbeeld een aangesloten laptop of palmtop (moet kunnen, er zit een modem ingebakken) en dan een partijtje gaan internetten
Byteripper.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
- klein, mooi design
- xpresson covers of zo
- betaalbaar (telfort prepaid 349,-)
- eigen beltonen componeren (www.ringtones.net)
---------------------------------------------
Geld verdienen met surfen? Uitleg en overzicht op www.geldweb.net
Verwijderd
dat kan gewoon met je normale inbelabbonnement. (geloof max 14k4)
krgggggggg 'ik zeg TJUUUUUUUUUUU'
"kiek uut da-j niet struukelt"
Yeah right, de Siemens C35i verslaat 'm op alle punten en is even duur.posted 30-07-2000 14:46 by ---X2--- (Junior Member)
Nokia 3210 is een echte topper...
Uhm, ik ga de C35i kopuh
Maar hoeveel kost die N35i btw icm prepay?
Verwijderd
Het is niet de N35i maar de M 35i, foutje van me...Maar hoeveel kost die N35i btw icm prepay?
Ik vermoed dat de M35i ongeveer 2x zo duur zal zijn als de C35i, misschien goedkoper.
Bij de Primafoon was ie uitverkocht toen ik ernaar ging kijken. Ik heb trouwens een Abo...
Verwijderd
Maar hij VET ja.. alles zit der wel zon beetje op. En stofvrij, stootbestendig en spatwaterdicht.. Echt iets voor mij dus
Klein, functioneel en goedkoop jaNokia 3210 is een echte topper...
- klein, mooi design
- xpresson covers of zo
- betaalbaar (telfort prepaid 349,-)
- eigen beltonen componeren (www.ringtones.net)
Maar zo'n telfort bagger pre paid geval wil je natuurlijk niet, teveel gebieden waar het bereik waardeloos is (verieert bij ons in huis per kamer). Nee, doe dan maar een Libertel Budget abo als je weinig belt
--
Paul
Verwijderd
Eindelijk eens verstandige praat!Op vrijdag 31 augustus 2001 12:59 schreef hiphop_4ever het volgende:
Siemens S40 is telefoon van het jaar, zou wel niet voor nix wezen