Toon posts:

wordt stapelgek van modem\12move

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een splinternieuw comp gekocht 1600xp met een lucent winmodem windows xp nl editie wil mijn oude 12move account gebruiken heb de instellingen tot in den treure vergeleken met de comp van zusje die zelfde modem en 12move account heeft en het enige verschil is dat daar xp engelse editie opstaat als ik op verbiden klik gaat de modem pruttelen hij gaat over maar kan niet inlogge fout 687 kan niet inloggen op externe comp wat kan er fout zijn als alle instellingen hetzelfde zijn en de modem volgens mij gewoon werkt. ik wil het weten zit me al uren te ergeren omdat alles goed staat en hij het toch niet doet

thanks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

fout 687 is volgens mijn almachtige lijst der modemerror codes: ERROR WRITING USAGE.

hmmm, hebben we lekker veel aan.
probeer eens een verbinding te maken via hyperterminal en kijk wat deze aangeeft.

Verwijderd

Heb je de modem al eens ergens anders dan voor Internet proberen te gebruiken, zoals Girotel of sms-en via de computer met de gratis sms-software-installatiediskette van
KPN (programma heet "Tekstberichten Software") of Libertel (nu Vodafone, programma heette "Libertel Text PC")? Ik heb ze allebei (aan te vragen bij KPN en Vodafone, binnen 5 werkdagen in huis). Ze sms-en naar elke GSM, die sms kan ontvangen, dus ook naar elkaars netwerk en naar andere.
Het voordeel van het hebben van meerdere programma's, die de modem gebruiken, is dat je kunt zien of het aan je modem ligt (dan werken die andere programma's dus ook niet) of aan je provider. Mits je de Internetsoftware goed geinstalleerd hebt natuurlijk!
Spiksplinternieuw is namelijk geen garantie: ik heb bij Blokker een paar weken geleden een spiksplinternieuwe telefoon gekocht voor thuis, handsfree en met naam- en nummermelder, 45,--. Sluit alles volgens de gebruiksaanwijzing aan, neem de hoorn op: een hoop gebrom. Bel je met je GSM er naartoe, gaat hij niet over. Terug gebracht en omgeruild: de 2e doet het perfect.
Een spiksplinternieuwe modem kan dus ook kapot zijn!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

uhm je hebt je modem laten instaleren door windows xp??
Zojah download eerst de nieuwste drivers probleem gefixed. Heb het ook bij iemand anders gehad.
suc6

.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 06:34
kabel of adsl geen optie? modemen was namelijk leuk in the eighties...

ach...in een volgend leven lach je er om!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 00:28

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op zondag 10 februari 2002 11:40 schreef 0siris het volgende:
kabel of adsl geen optie? modemen was namelijk leuk in the eighties...
WAt schiet ie nou weer met dat antwoord op?

.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Zoefff

❤ 

Toevallig heeft mn buurvrouw ook 12move, en die deed het niet meer. ff gezocht en wat blijkt, ze hebben een nieuw inbelnummer....

misschien dat het daar aan ligt?

check http://omnummeren.12move.nl

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Dat kan kloppen.

Dit kan liggen aan de drivers v/h modem. Probeer deze te upgraden.

Suc-6 :)

Verwijderd

Windows XP en internet via analoog of ISDN is een ramp.
Het geheugen van u modem/ISDN kaart zit vol... = disconneted

nieuwe drivers gedownload?? wil nog wel eens helpen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1