Zoals de topictitel al zegt, waar o waar kun je aquamark downloaden. Er wordt namelijk beweerd dat dit wel erg realistisch weergeeft waartoe je videokaart in staat is.
Gimme links!!
Gimme links!!
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Verwijderd
Thanx, Ik wou hem ook al een tijdje hebben.Op zaterdag 09 februari 2002 22:42 schreef frisian het volgende:
Met zoekprogramma Copernicus kun je het in ieder geval wel vinden.
http://www.aquanox.de/aquanox/e/aquamark.php4?M=1&BG=1
En op de aangegeven link schiet je verder niet veel meer op dan dat het nog niet voor publiek beschikbaar is. Jammer!! Ik heb al wel een mail naar de heren gestuurd, hoe of ik er wel aan kan komen. Volgens mij begint 3d-mark namelijk een beetje obsolete te worden, terwijl een aantal keren "the lobby" ook dik de neus uit begint te komen.Op zaterdag 09 februari 2002 22:42 schreef frisian het volgende:
Met zoekprogramma Copernicus kun je het in ieder geval wel vinden.
http://www.aquanox.de/aquanox/e/aquamark.php4?M=1&BG=1
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Ja, je treft duizenden sites aan waar ze het erover hebben, maar zit er nou eentje tussen waar je hem kunt downen?Op zondag 10 februari 2002 13:59 schreef RoadKill21 het volgende:
sorry hoor maar ik heb hem toch echt ook met www.google.com gevonden.
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
Waaaaarrrrr??? Please, I can't find them, overlooking something vielleicht!!Op zondag 10 februari 2002 14:48 schreef RoadKill21 het volgende:
ja heb er tot nog toe 7 gevonden.
PSN-id: Chrasher
Thanks aad123, your tha man!Op zondag 10 februari 2002 15:03 schreef aad123 het volgende:
Ik heb misschien beet:
<table border=0 cellpadding=1><tr><td bgcolor=black><table width=490 border=0 cellpadding=4 cellspacing=1><tr><td bgcolor=white width=90><font color=#990000>Sinterklaas</font>
</td><td bgcolor=white>Url gewist.
Sites waar 3d Mark Pro te downloaden is lijkt me niet al te legaal.</td></tr></table></td></tr></table>
Gaat om versie 2.1, maar versie 2.3 heb ik nog nie gevonden.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Dit komt van de Aquamarksite. Voor zover ik het kan zien is het dus iets waar je voor moet betalen of uitgekozen worden.At the moment Aquamark is exclusively available (under NDA) to the press and IHVs to do a benchmark test. If you want to register, please contact
Verwijderd