paid email progje dat WEL regelamtig mail stuurt.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
totale-mail is een paid for mail bedrijf dat wel goed werkt.. (ik heb er tenminste al aardig wat mailtjes van ontvangen)..

ketting: http://www.totale-mail.com/join.asp?Referrer=nikao

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:16

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd

Ik ben er al een paar maanden lid van, maar ik heb pas $ 0,68.
Maargoed, mailprogramma's lopen nooit zo snel. Ik krijg inderdaad regelmatig mailtjes van Totale-mail.

Succes allemaal!

• nikao
ik ben lid van talloze van die programma's.. en van vele heb ik nog nooit een mailtje gehad..

en bij deze programma's moet je het natuurlijk ook van je referals hebben

Verwijderd

Da's waar. Van MoneyForMail heb ik nog nooit een emailtje gehad. Van Yesmail wel, maar daar zijn m'n internests ineens verdwenen, en ik kan ze er ook niet meer inzetten. Dus dat zullen wel minder mailtjes worden :(
Totale-mail is wat dat aangaat inderdaad een stuk stabieler.

Referrals: Tja, dat geldt voor ieder programma. Bij mailprogramma's werkt dat inderdaad. Maar bij de balken niet. Want als iedereen dat denkt blijf iedereen op elkaar wachten, en niemand die er daadwerkelijk gaat surfen. Dus verdient niemand iets.

Maargoed, ik dwaal af. De volgende mag zich dus nogsteeds aanmelden via Admiral:
http://www.totale-mail.com/join.asp?ReferredBy=admiral64

Verwijderd

Ik heb me gisteren bij dit ding uitgeschreven.

Je krijgt misschien elke 3 dagen een mailtje waar je 0,02 dollar voor krijgt, nou beste mensen dat is dan: 2.43 dollar per jaar!

Daar komt bij dat het updaten van je account een paar minuten duurt (zolang moet je dat extra schermpje laten openstaan)

• nikao
dat schermpje minimalizeer je toch ...
en ik merk dat ze al steeds meer gaan sturen .. tis nog een groeiende business..
en met wat referals gaat het al vrij snel vrij hard..

en zoals henny al zei.. hier heb je meer ana je referals omdat ze automatisch actief zijn..

Verwijderd

De hele truck achter dit soort betaalde emailtjes en betaald surfen is juist dat je actief wat referrals moet zien te vinden.
Tuurlijk kun je ook een leuk zakcentje verdienen als je je bij een stuk of tig betaald surfen bedrijven inschrijft en je drie of vier of weet ik veel hoeveel bars tegelijk draait.
Paid email werkt nou eenmaal iets minder lucratief zonder refs. Maar wat mij betreft werken die prima.
TotalE-mail is goed bezig. Dankzij dat beetje refs die ik heb zit ik nu op $15 per maand. Vorige maand $14 en daarvoor $8. Een opwaartse lijn dus. Ik heb verdorie al een jaar lang lopen roepen dat TotalE-mail iets in zijn mars heeft. Ben blij dat het er nu ook uitkomt. Alleen hun site kan wel wat interessanter...

Verwijderd

Je kunt veel beter bij SendMoreInfo.com zitten!!

(en Nee, ik zet mijn refId hier niet neer... :) )

Verwijderd

De hele truck achter dit soort betaalde emailtjes en betaald surfen is juist dat je actief wat referrals moet zien te vinden.
Tuurlijk kun je ook een leuk zakcentje verdienen als je je bij een stuk of tig betaald surfen bedrijven inschrijft en je drie of vier of weet ik veel hoeveel bars tegelijk draait.
Paid email werkt nou eenmaal iets minder lucratief zonder refs. Maar wat mij betreft werken die prima.
Weet je wat ook lucratief ZAL worden??

Komtie:
Iedereen kent waarschijnlijk wel de site PageToStart.nl.
Nou, bij hen heb ik het beheer over twee pagina's met info over Pay2Surf proggies gekregen...

VATTEN JULLIE HEM??

Iedre bezoeker gaat zich op MIJN RefId inschrijven!!!!!!
>:) >:) >:) >:)

Verwijderd

SendMoreInfo stuurt minder mailtjes EN die heeft maar 1 referral laag, terwijl TotalE-mail er een stuk of 4 heeft.

Ik heb zelf trouwens ook zo'n startpagina gehad. Het is meer werk dan dat het opgeleverd heeft, mede dankzij de groeiende en groeiende en groeiende concurrentie.

VAT JE HEM?

Verwijderd

Je moet wel erg veel referrals hebben wil het een beetje opschieten.

Om verder te rekenen met die $2.43 per jaar.

Dat is 0,2025 dollar per maand.

We proberen natuurlijk 25 dollar per maand te halen want dan krijgen we elke maand uitbetaald.

Ik reken voor het gemak alleen met directe referrals (die leveren 10% op, indirecte 5)

Je krijgt dus van elke referral per maand 0,02025 dollar.

25 dollar - 0,2025 = 24,7975

24,7975 / 0,02025 = 1225 directe referrals

Kortom pas als je die hebt wordt het interresant. Ok jullie zeggen nu zometeen enigzins terecht dat je indirecte referrals niet hoeft te zoeken. Echter, die brengen ook maar 5% op dus heb je er ook weer veel meer nodig.

Ok ze sturen vrij veel mailtjes. Maar 1 sendmoreinfo mailtje is 12,5 keer zoveel waard.

• nikao
je vergeet dat het een startende business is die strax meer mails gaat sturen .. :
Je krijgt misschien elke 3 dagen een mailtje waar je 0,02 dollar voor krijgt, nou beste mensen dat is dan: 2.43 dollar per jaar!
dat klopt dus inmiddels al niet meer..
ik krijg gemiddeld wel 1 mailtje per dag denk ik ...

• nikao
en vandaag had ik een mailtje waar ik $.04 voor kreeg....

ohw jah.. volgende nog steeds onder: http://www.totale-mail.com/join.asp?ReferredBy=admiral64

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Yoyomail (zie evt. m'n site) stuurde me vandaag ook een mailtje dat ze meer mailtjes gaan sturen. yoyomail is webbased dus dat is wel makkelijk, je gaat er gewoon een keer id zoveel tijd kijken en verder geen last in je mailbox. Maar idd zonder referrals wil het echt niet met die mail-dingen. Of je moet heel veel geduld hebben.

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

• nikao
jah.. en geduld heb ik wel hoor..
:)

Verwijderd

Ik zou me sendmore info refid wel posten hoor ;) nop dat doet me niet als ze m hier zoeken weten ze waar ze moeten klikken......maar dat mag ik ook al niet meer zeggen ;) ...zoveelste icoontje van links..mag dat wel :) :) :) :) ;) ;) ;) ?????

• elessar
  • Laatst online: 02-04-2024
Kijk daar hebben we Wolfman AKA "klik op m'n huisje" ook weer ;)

(just kidding)

alles goed?

Förbjuden väg är ofta hårt sliten

Verwijderd

Ach, iedereen moet het zelf maar weten. Je kan het inderdaad proberen maar zolang ze nog minder dan een dollarduppie per mail betalen vind ik het oninterresant.
Pagina: 1