This message was sent on 100% recyclable electrons.
[dommeopmerking]Ja het is ze toch gelukt ;)[/dommeoperking]
Lijkt me wel geinig, in combinatie met een glowpad
Lijkt me wel geinig, in combinatie met een glowpad
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
tegenwoording glowt alles
ga ik ook maken, maar ik heb geen scrollwiel. Ik maakt mijn mijs gewoon helemaal glow.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ziet er zeer lache uit 
Alleen ik weet niet of het mij nou direct gaat lukken om zelf zo'n wielletje te maken
Alleen ik weet niet of het mij nou direct gaat lukken om zelf zo'n wielletje te maken
Heeft iemand eigenlijk al een cable-mod gemaakt?Op zaterdag 09 februari 2002 19:22 schreef Cloontje het volgende:
tegenwoording glowt allesga ik ook maken, maar ik heb geen scrollwiel. Ik maakt mijn mijs gewoon helemaal glow.
bij een optic, hoeft er volgens mij niet een een extra led bij, ding geeft van zichzelf al genoeg licht
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Verwijderd
Wow dit wordt echt een klote werk maar ja ik ga het wel weer proberen, op de draaibank lijkt me een stuk beter
Laat ik mijn kast maar eens behandelen met lichtgevende verf...
(ziet er niet uit, heb het al geprobeerd)
(ziet er niet uit, heb het al geprobeerd)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Hey das wel vet gemaakt, maar eens met oude muis proberen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
ik heb een maxxtro muis (op de beurs gekocht (pc discount))
da wieltje gaat rood lichtgeven als ie bijna leeg is (de batterij optisch en draadkwijt) (standdard en wel stoer)
is er nergens een stukkie software zodat da lampje altijd brand??
want kontinu met bijna lege batterijen pielen is niet cool
da wieltje gaat rood lichtgeven als ie bijna leeg is (de batterij optisch en draadkwijt) (standdard en wel stoer)
is er nergens een stukkie software zodat da lampje altijd brand??
want kontinu met bijna lege batterijen pielen is niet cool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()