Toon posts:

[CM] the lucifer red painted case (pics)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hi gasten,

zoals je kon lezen in deze topic op het forum van http://www.born2oc.be was ik dus bezig met painten van mijn case... wel, hier zijn de eerste 'deftige' foto's van de afgewerkte case:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/claerhout/born2oc/red01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/claerhout/born2oc/red02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/claerhout/born2oc/red03.jpg

voor de mensen die het ook al voelen jeuken: er staat in de faq sectie van born2oc.be een faq over 'painten van je case'. Dat is al een goeie bron van informatie. Deze faq wordt in de eerste week nog herwerkt met een beetje 'hands on experience'.

misschien ook een tip voor diegene die ook willen gaan painten: je kan goedkoop (€1.5) een soort spuitcabine maken die een zeer goed resultaat geeft. meer uitleg vind je hier.

laat maar eens weten wat jullie er van vinden...

thebuzz

ps: oeps, titel van article is beetje mis (moetst [cm] voor staan). ik wou het zelf nog aanpassen maar vind niet waar het moet...

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

heel mooi kleurtje! en geinig dat nuclear logo

klasse verfwerk

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
he dat logo heb ik ook!!!!!!

maar dan groter >:)

mooi kassie!

Verwijderd

ziet er erg strakjes uit 8-)

Verwijderd

Mooi rood is niet lelijk >:)

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
Ziet er goed uit ! :)

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 15:12
Very nice! Netjes afgewerkt! :9

Verwijderd

Topicstarter
ivm dat kleur:
ik wou eigenlijk een soort bordeauxrood... de simpelste manier om je kleur vooraf eens te zien is gewoon rondkijken op straat naar de verschillende auto's. noteer merk en type en ga naar een autowinkel achter de verf van zo'n auto (of er heel dicht bij ligt). bij mij was dat dus een peugeot 206 of 306 in het lucifer rood.

thebuzz

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Netjes gespoten! Mooie mod! :)

Verwijderd

Mooi verfwerk..alleen zo standaard..

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 19:09 schreef Phreak het volgende:
Netjes gespoten! Mooie mod! :)
Idd :)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Wow vet!!! mooi gedaan man :)

de kast op zich is al mooi :Y)

• scarhand
  • Laatst online: 24-06-2021
Ziet er errug goed uit! Goed gespoten!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:13

markvt

Peppi Cola

cool, ik dacht eraan om me aopen dat kleurding van aopen eens een andere kleur te geven , jouw manier is wel kewl.

Iig niet de voorkant verven wat lelijk is als je je cdroms niet wil verven.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

strak gespoten

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

drice

Loading...

Heel strak gedaan
echt mooi

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Verwijderd

:9 mooie mod.

Verwijderd

ziet er idd erg netjes uit! :9~

• Freezer|IA
  • Laatst online: 08-06-2024
die is heeeeeeeuuuuuuuuuul vet 8-)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 15:04

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Toppertje! Erg mooi gedaan! Netjes en strak ook. Zoals het hoort. Geen ge-volprop van de bays ook trouwens (maar dat had niets met je kleurtje te maken) ;)

Bravo kerel!

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Topicstarter
hier maar nog eentje :) dit is een plaatje van bovenaan genomen richting de poten... hier zie je goed hoe vlak de verflaag is. NIETS van stofjes er in :P

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/claerhout/born2oc/red04.jpg

effe paar reacties:
@nostra
jip, het is een standaard mod, maar ik ben voor de soberheid... al die ccfl's en windows zijn niet nodig voor mij... een pc blijft in de eerste plaats een gebruiksvoorwerp

@markvt
dit is idd de gemakkelijkste manier om zo'n case te spuiten. ik had ook geen zin om die cdroms en dergelijks ook een kleurtje te geven dus...

@morphie
het is idd niet een volgeprop. vroeger zat er nog een extra cdrom in maar die heb ik er uitgehaald wegens niet gebruik. soberheid troef

@iedereen
bedankt voor de positieve reacties... de plannen voor de volgende case zijn ook bijna klaar, dus... wait and see 8-)

thebuzz

Verwijderd

Das heeeelllll netjes gespoten :9~ :9~

Alleen je moet je diskette drive ff ietsjes verder terug in de kast monteren :+ .. steekt der een beetje voor aan uit.

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
zeer goed gespoten idd. en mooie pics ook

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-03 18:35
Volgens mij moet er wel flink wat lak over die power- en resetknop, anders gaat dat er binnen de kortste keren vanaf?! 'k moet de spuitfaq nog lezen hoor...

Goed gedaan!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
kijk HIER is dus wel een markt voor. beter dan design kasten importeren.

Human Bobby

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 19:03 schreef thebuzz het volgende:
misschien ook een tip voor diegene die ook willen gaan painten: je kan goedkoop (€1.5) een soort spuitcabine maken die een zeer goed resultaat geeft. meer uitleg vind je hier.
ik snap je uitleg niet echt bij je spuitcabine
4nagels rondom de tafel in de muur kloppen :?

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Op zaterdag 09 februari 2002 19:08 schreef thebuzz het volgende:
ivm dat kleur:
ik wou eigenlijk een soort bordeauxrood... de simpelste manier om je kleur vooraf eens te zien is gewoon rondkijken op straat naar de verschillende auto's. noteer merk en type en ga naar een autowinkel achter de verf van zo'n auto (of er heel dicht bij ligt). bij mij was dat dus een peugeot 206 of 306 in het lucifer rood.

thebuzz
Goed idee! (heb een 306 in kleur "Rouge Lucifer", maar dan ietwat donkerder, metalic effect)

Leuk idee, kijken of ik m'n pc net zover kan OC-en als m'n auto!! >:)

Blaat

Verwijderd

Ik haat .be ! :(

Verwijderd

Ik wist wel dat belgen ergens goed in moesten zijn ;)
Dat stofkabineke is ook al is het misschien niet heel erg nuttig toch echt wel kewl >:)

Verwijderd

Jullie doen of belgen totaal debiel zijn , wat ik toch wel erg zielig vind. :r

PS: Ik ben nederlander

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
[CM] ervoor :+

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 23:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik haat .be ! :(
offtopic:
Hmm, dan zou ik m'n ondertitel maar eens veranderen als ik jou was >:) Of gewoon die ondertitel laten staan en je instelling wat bijschroeven :)

Verder knappe mod. Je mag er terecht trots op zijn denk ik.

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

..Hmmm, rood is niet mijn kleur.. maar hij ziet er wel strak uit.

B.t.w. ik ben meer benieuwd naar wat er in de kast zit eigenlijk. Ik heb dezelfde kast en ben pas erug druk geweest met de modificatie ervan :P

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

mooie kleur en strak geverfd :)

Verwijderd

Topicstarter
@mad maxz:
ik had er eigenlijk zelf nog nooit op gelet... vanmiddag diskdrive dus wat terugduwen... thx voor de opmerking :)

@tweakv:
neen, dat valt nog mee hoor. er zit wel een beschermende vernislaag over. meer info in de faq die binnenkort geupdate wordt.

@sander17:
bedankt voor de toffe opmerking... het doel was ook om een meer 'klasse kast' te maken, niet zo'n rode lampjes kast :)

@scalle:
misschien kan je nu nog eens kijken naar die topic. ik heb er een tekening bijgezet die veel verklaart.

@cowboy henk:
ik heb nog niet vergeleken met het echte kleur van een echte peugeot maar ik heb toch de indruk dat mijn kast iets donkerder is van kleur...

@masterdisaster:
http://www.born2oc.com bestaat ook :P zo beter?

@bluh:
die spuitcabine is toch zeer handig. niets van stof erbinnen en niets van spuitnevel er buiten (anders, met die ouders van tegenwoordig)... je moet maar eens de complete topic lezen.

@psychotic:
hier staat de inhoud van de kast.

thebuzz
Pagina: 1