Ik ben op zoek naar progjes om je homepage bij meerdere zoekmachines aan te melden. Wie weet een aantal goeie progjes op dat gebied? Ik vindt wel wat van dat soort dingen op Internet, maar de meesten zijn gericht op Amerika. Zijn er ook progjes waarmee ik kan controleren bij welke zoekmachine mijn homepage al aangemeld is?
Ff zoeken bij Tucows naar dingen als submit en searchengines.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
http://www.excentric.net/add-nl /
Het is wel geen programma, maar wel een site die je bij heel wat NL zoekmachines toevoegt. Zoek anders eens op een software site achter AddUrl, goed en gratis!
Het is wel geen programma, maar wel een site die je bij heel wat NL zoekmachines toevoegt. Zoek anders eens op een software site achter AddUrl, goed en gratis!
Ik gebruik zelf addweb al een tijdje, weet neit of het nog bestaat.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
Thanks
Dat excentric werkt wel handig. Alleen wel klote dat ik 6 url's wil toevoegen. Nou dat is even doorwerken. Voor de Engels en Spaanstalige variant van m'n site gebruik ik wel een van die progjes om ze op 1000 zoekmachines tegelijk toe te voegen.
Dat excentric werkt wel handig. Alleen wel klote dat ik 6 url's wil toevoegen. Nou dat is even doorwerken. Voor de Engels en Spaanstalige variant van m'n site gebruik ik wel een van die progjes om ze op 1000 zoekmachines tegelijk toe te voegen.
Verwijderd
Hier heb ik goede ervaring mee, vrijwel twee dage daarna al...
www.webpromotie.com (geen www.webpromotie.nl )
Als je een slechte ervaring hebt, hoor ik het ook graag.
PS. Het is geen proggie, je wordt on-line gesubmit, dus niet al te gretig alles teglijk aan zetten, dan loopt ie vast...
per drie of zes proberen en dan NL los van INT....
www.webpromotie.com (geen www.webpromotie.nl )
Als je een slechte ervaring hebt, hoor ik het ook graag.
PS. Het is geen proggie, je wordt on-line gesubmit, dus niet al te gretig alles teglijk aan zetten, dan loopt ie vast...
per drie of zes proberen en dan NL los van INT....
Dat webpromotion werkt echt als een speer. Binnen tien minuten al m'n homepages en redirects in NL en Internationaal aangemeld.
Thanx
Thanx
Verwijderd
Nog eentje, alleen kan je hier meerdere URL's tegelijk aanmelden.
http://www.techdevelopers.com/submit/submit.htm
http://www.techdevelopers.com/submit/submit.htm
Verwijderd
Ik kan er zo nog een hele rij geven, maar zoek gewoon even met altavista ofzo naar "url submission" of "free website promotion" ofzo. Kijk verder eens op tucows of download.com, daar staan ook wel wat shareware of demo url-submit pakketten zoals addweb, submitwolf, ...
Nog een url: www.urlsubmitter.com (Wel wat FFA pagina, dus gebruik een ander emailadres) Probeer best van die FFA pagina's weg te blijven, want je krijgt er enkel spam van, bijna nooit hits...
Nog een url: www.urlsubmitter.com (Wel wat FFA pagina, dus gebruik een ander emailadres) Probeer best van die FFA pagina's weg te blijven, want je krijgt er enkel spam van, bijna nooit hits...
Pagina: 1