Wie kan mijn GSM SIM unlocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4115

Topicstarter
Goeiedaag.
Ik heb een Nokia 3210 gekocht, maar ben niet tevreden met het hi prepaid netwerk. Wie kan mijn telefoontje unlocken? (En echt unlocken, niet oude software flashen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5053

Op computerbeurzen kan dat.
80 piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Da's wel veel geld voor 5 minuten werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt ook zelf een data kabel kopen. En zelf aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 22:14

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

... of het door de kpn laten doen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 21-06 10:59
Wie kan mijn GSM SIM unlocken?
Errhm niet je sim...wel je GSM...ook goed?

(nooit gedaan maar ik heb de zachte waren + dkabel.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor 80 piek kan je inderdaad zelf ook een kabel kopen. Maar aangezien deze telefoon geen data aansluiting aan de buitenkant heeft heb ik daar dan verder niks aan.

KPN vraagt fl 150,-

TP70: Ieder kind dat op GSM Nokia Unlock zoekt kan die prut downloaden. Ik heb liever iemand met ervaring zodat mijn telefoon het dadelijk nog doet ook.

Kom jongens, wakker worden.... waar zijn de profi-unlockers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 606

euhm pino, die datakabel aansluiting zijn die 6 connectors rechts naast je accu. dus erg moeilijk is dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:05

duderuud

Sliden is koel

Dag Pino,
Even wat achtergrond info: zelf ook een 3210, vond het bar interessant hoe dit unlocken allemaal werkte (tweakgedachte, geen winstbejag!)

Onwijs veel sites afgeweest, onwijs veel bagger, veel blabla, geen info waar ik wat aan had.
Op een gegeven moment waren er een aantal Russen(?) die het voor elkaar kregen het officiele Nokia lock proggie zo aan te passen dat je een 5110/6110 kon unlocken. Dit werkte volgens trucje. Bepaald proggie moest je draaien wat resident in het geheugen draaide, waardoor het Nokia-proggie dacht dat je een officieel gebruiker was.

Een telefoon kan op 4 verschillende manieren gelockt zijn. Netwerklock, Providerlock, Telefoonlock, en nog eentje waarvan ik niet precies weet wat die doet.

Alle BEN-toestellen die gelockt zijn zijn alleen op lock1 dichtgezet. (netwerklock meen ik)
Deze was relatief simpel te verwijderen met die aangepaste software van Nokia zelf (genaamd Winlock). Wat je deed was de providercode (voor BEN is die 204 16, KPN is 204 08) aanpassen naar ?????, wat de telefoon niet begreep, en dus die lock van closed naar open zette.
Het was toendertijd alleen mogelijk om lock1 open te gooien. KPN prepaid had ook lock2 dicht :(. Hier was dus niks aan te doen...

Snap je het nog? :)

Nu is er een superklein proggie van ene Zulea, ik meen 12kb groot :), die ALLE 4 de locks OPEN gooit. Als je je tel dan ook aan Winlock hangt, geeft die ook de status 'open', hehe! :)

Als je de achterkant van je 3210 haalt, en je houdt 'em rechtop, zie je rechts naast de accu 5 contactpunten zitten. De 3e en 4e zijn van belang. 3e is MBUS, 4e is MASSA.
(Dit laatste weet ik voor 99% zeker, is alweer tijdje geleden dat ik me hierin verdiept heb :))

Zelf heb ik datacable (let op, je hebt wel MBUS kabel hiervoor nodig!) voor 5110/6110, maar die moet je gewoon openschroeven en draadjes doorverbinden voor je 3210, ziet er niet uit, maar werkt uitstekend!!

Ik heb verscheidene 3210's geunlockt (zijn er niet zoveel die dat kunnen, tenzij ze een 3210-kabel hebben.)

Goed, ben zelf ook draad ff kwijt.
TABEE!

Mail me als iets niet duidelijk is.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Duderuud:
Zeer duidelijk :) Je weet duidelijk waar je het over hebt.
Heb je zin om -uit tweak of winstbejag- mijn telefoontje onder handen te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
Alle BEN-toestellen die gelockt zijn zijn alleen op lock1 dichtgezet. (netwerklock meen ik)
Deze was relatief simpel te verwijderen met die aangepaste software van Nokia zelf (genaamd Winlock). Wat je deed was de providercode (voor BEN is die 204 16, KPN is 204 08) aanpassen naar ?????, wat de telefoon niet begreep, en dus die lock van closed naar open zette.
dit is alvast niet waar
ben pre paid toestellen zijn gelocked op de bijbehorende simcard dus ook geen enkele andere ben kaart
een ben abbo telefoon is alleen ben netwerk gelocked dus daar kan ik wel andere ben kaartjes in gooien !
zelf gebruik ik nokia tool by pro daarmee kan ik precies zien welke locks er al op staan welke niet en ik kan ze per stuk veranderen.
ik kan dus van een ben locked telefoon een kpn locked telefoon maken
ik kan er ook gewoon alle locks vanaf gooien !
zeer relaxed !
daarnaast heb je ook nog software voor het visible invisible maken van het trilmotortje scherm in het geluids opties scherm !
en natuurlijk netmonitor en alle andere zooi zoals plaatjes netwerk logo's opstartlogo's veranderen !
data kabels zijn leuk :)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:05

duderuud

Sliden is koel

Harley, je hebt gelijk. Mijn excuses voor de chaos! :)
Heb het verschil niet gemeld tussen abo en prepaid omdat ik alleen nog maar met ben abo telefoons te maken heb gehad. En die logo's, dat Logomanager is HET proggie hiervoor, alle logo's aanpassen voor alle nokia's zo ongeveer, netwerkmonitor activeren, je tel.boek opslaan op pc en andersom, gewoon super!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7316

als je in de buurt van Den Bosch woont doe ik het voor 25 piek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
maakt niet uit duderuud je kunt niet alles weten he :)
maar als je elkaar dan mooi kunt aanvullen/verbeteren is dat alleen maar mooi zo leer je ook nog wat !
ben er zelf op de harde manier achter moeten komen maar alles werkt nog steeds en van je fouten leer je he :7
daarnaast wil ik ook best telefoon hier in de buurt ( helmond/eindhoven ) unlocken 5 á 10 gulden ofzo weet ik veel maakt mij dat nou uit ik heb die kabel voor mezelf en als ik er anderen mee kan helpen mooi toch ?
hetzelfde geld voor mij met cd's bakken ik heb die brander voor mezelf moet er iemand een kopietje betaald ie de cd !
maar als iemand nog wintesla heeft meld het ff
alle WERKENDE NOKIA software is hier welkom
heb al een hele verzameling dus als je nog iets nodig hebt !
mail me

owja logomanager is inderdaad een heel fijn en makkelijk programma !

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Harley: ik heb wel wintesla geloof ik, gisteren gedownload. Ik stuur je wel een icq-tje als ik thuis ben.

Heb jij ervaring met de 3210? Ik woon in regio Eindhoven.

offtopic:
Ook zo'n hekel aan firewalls op het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ja ik heb ook een hekel aan firewalls op het werk
je bent wel een half uur bezig om hem ver genoeg af te breken zodat jij kunt doen wat jij wilt >:)

ik heb inderdaad ervaring met de 3210 ikzelf heb er twee
en 3 van mijn vrienden hebben er ook eentje alles is helemaal simlock vrij
en ik won in helmond
kan vandaag overdag wel ff langs komen vanavond moet ik werken ( van 5 tot 9 )
morgenvroeg ben ik ook in eindhoven ivm theorie motor rijbewijs !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7316

Harley

veel suc6 morgen!

edit:

Heb trouwens ook Wintesla dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
thnx the wizz maar ik haal het op mijn sloffen heb ik altijd nog gedaan met dit soort dingen en dan eindelijk praktijken :) motor rijden en pc mijn cobo :7

kun je het ff mailen
trapson@chello.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneiter Ar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-04 17:26
Weet iemand ook hoe dit werkt voor een Ericsson T18s?
Die heeft een vriend van mij en wil hem ook graag unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
OP verzoek verwijderd !
euhm door een data kabel te kopen voor die telefoon en de software heb ik wel weer voor je !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zijn die datakabels niet zelf te hobbieen met wat creativiteit? Scheelt een hoop pegels! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2360

Ik heb nu een 5110 met een debitel abonnement. Nu zou ik graag de 3210 willen hebben, maar met behoud van m'n huidige abo.
Als ik nu dan zo'n 3210 prepaid-pakket koop, en deze (laten) unlocken, kan m'n ouwe sim hier dan zo (werkend)in?
En waar is die datakabel te koop, gewoon bij een telecomwinkel ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Zijn die datakabels niet zelf te hobbieen met wat creativiteit? Scheelt een hoop pegels!
Jazeker schema hebben ??
maarja mijne koste slechts 35,- en daar ga ik niet voor aanklooien met onderdelen die waarschijnlijk 20 gulden kosten ofzo !
Ik heb nu een 5110 met een debitel abonnement. Nu zou ik graag de 3210 willen hebben, maar met behoud van m'n huidige abo.
Als ik nu dan zo'n 3210 prepaid-pakket koop, en deze (laten) unlocken, kan m'n ouwe sim hier dan zo (werkend)in?
En waar is die datakabel te koop, gewoon bij een telecomwinkel ofsow?
sommige winkels hebben al een data kabel in helmond was ie 79,- mijne was 35,- via internet !
als je je nokia 3210 ge unlocked hebt kun je er iedere sim kaart in kwijt die jij wilt ( als het maar een nederlandse is >:) )
Als je dan toch zo'n pre paidje koopt neem dan een ben ben geeft nl het meeste toe op zijn telfoons
nokai 3210 icm met ben = 325,- icm libertel 360,- icm telfort 350,- icm andere weet ik niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Libertel kun je na 1 jaar een code aanvragen.
Ik heb mijn tel al 1 jaar. Philips Savvy.

Maar ik ben verdomme mijn bonnetje kwijt :(
En nu kan ik het niet gratis aanvragen.

Heeft iemand voor een zacht prijsje een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Hmm toch bellen ze kunnen aan de productie datum waarschijnlijk welgeneog zien en aan de tijdsduur sinds waneer JOU telefoon nummer bestaat gewoon ff bellen ziemelen en zielig doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ok veel suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Niet online
Harley:

Ik wil het schema wel ff zien ja, ik heb een 5110, heb je daar wat voor? Zo ja, mail het maar naar me ajb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9203

Je kan zelf bijna geen datakabel maken!!!!
Want Er zit een chip of zo in en voorzover ik weet kan je die niet zelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
dit is ff rechstreeks geripped van de txt file waar het schema in staat !
[code] Schematick for Nokia Unlock Box
===============================

| Q _____ | | _____ LM7805
| [_____] | 14 |--+-O O---|--------|-o + 9v
| 4 MHz | | PIC16C84 | | |OUT IN|
| | | | | -------- BATERY
| +------| 15 | | //LED____ |
10-30 pF| | | 4 |--+--|>|--[____]-+-----o - 9v
----- ----- | | //green 1K
----- ----- | 18 |--|>|-----+
| 10-30 pF| | 5 | LED |
| | |____________| red |
| | | | GROUND - PHONE
+------------+------------+-----------------+------------o 7

Update Schematics from Clip by WondiW connector
HOW TO USE???
=============

Program pic Watchdog off and protect it offcourse!.

Now when pic running connect the phone to mbus.

Switch phone on.

Phone sends 7 bytes.

Pic responds with 7 bytes phone is unlocked!!.

Works on ANY version of nokia.

The Original Scheme is not mine.I donŽt know the author. The scheme in the net is a
fake becouse the man who put it into the net quitted some components in it. This is
the completed with all the components in the circuit.

Thanks to Everybody !!!!.

Especial Regards to some friends like BoNt3K, Virtual M, Andras, Artitec, Trompe,
X-Boot, Vali and others.:-))))))))))))))

All the best for u!!!!!!

W o n d i W.-
[/code]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eating Elpie: Toen ik mijn Telfort motorola liet unlocken (na 1 jaar) hadden ze alleen mijn gegevens en het IMEI nummer nodig. Je hoeft alleen maar op te bellen en je hebt dus geen bon nodig. Ze sturen dan de unlock code via de ptt op.

Harley:
sommige winkels hebben al een data kabel in helmond was ie 79,- mijne was 35,- via internet !
als je je nokia 3210 ge unlocked hebt kun je er iedere sim kaart in kwijt die jij wilt ( als het maar een nederlandse is )
Waar heb je die voor 35 vandaan? De goedkoopste die ik kan vinden is $40!

En is het zo dat er geen buitenlandse kaart in de geunlockte 3210 kan dan? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ligt eraan wat voor buitenlandsekaart
de in nederland meest verkochte toestellen kunnen alleen 900 en 1800 mhz aan
de nokia 3210 ook
in amerika gebruiken ze een heel ander netwerk en heb je hier dus nix aan !
die data kabel vind je op ( spam maar tja ) www.stuntprijzen.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van mij wilden ze het IMEI nummer, het simkaart nummer, het telefoon nummer en het telefoon type weten.

De brief gaat vanmiddag op de bus.
Binnen 6 weken moet de code er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
harley: Een kaart van onze oosterburen. Ik kom daar nogal vaak en zal daar over een half jaartje ook een poos wonen. Maar ze gebruiken daar ook gewoon 900/1800 dacht ik :)

offtopic:
Gefeliciteerd met je theorie Harley!

PS: Geen anti-Duitse flamewar hier a.u.b. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hmm jammer, op die stuntprijzen site:
Nokia 3210 F/M bus Tijdelijk Uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
pino waneer heppie tijd ???
ik heb nl die kabel al lang dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans
  • Niet online
Harley:

De kabel+schakeling waarvan je het schema hierboven gepost hebt, kan je daar ook het operator logo ed. mee tweaken van een 5110? Dan moet ik er echt een hebben, maar voor die 35 piek bestel ik er wel een op die website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Harley: vanavond na 20:00 uur. Anders pas na volgende week dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
ik kan op dit moment alles vernaderen via de M bus en die kabel hierboven is voor de m bus bedoeld ja !

pino :
ik kan dan evt wel
mijn mobiele nummer is 0624901634
NIET VOOR SPAM >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Harley: ik bel je zo even.

Weet je trouwens zeker dat dat het juiste schema is voor een datacable? Er zitten geen PC aansluitingen aan, alleen de aansluitingen voor aan de telefoon (H2BUS en GROUND)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
pino die data kabel ik zou het niet weten dit is het schema wat ik heb maar vertrouw het niet zo

Hmm als ik niet opneem zit ik OP de brommer en hoor hem niet ( mijn tril motortje is nog niet binnen :( )

Maar ik werd net wel gebeld door iemand uit eindhoven maar ik kon nix verstaan alleen maar RUIS dus mischien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hee Harley, wat heb je met je telefoon uitgespookt dat ie het niet meer doet? ;)

Dat was ik dus uit Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimpse
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04-2023
Tis heel simpel, ik heb al 5 ben unlocked met een tooltje genaamd nokall.exe, als je hem wil hebben hoor ik het wel... Kabel heb je voor 49 gulden al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Het is intussen al gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 23-06 14:47
Is het ook mogelijk om een Sony CMD C-1 met Libertel prepaid te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1781

goedkope datakabels (en blauwe leds, goedkope frontjes enz..)
www.stuntprijzen.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is inderdaad al gebeurd, maar het werkt dus niet. De originele Hi prepaid kaart werkt gewoon en hij accepteert ook andere kaartjes. Maar hij weigert op het bijbehorende netwerk in te loggen. Als ik er mijn telfort kaartje instop meld de telefoon zich aan op het libertel netwerk. Als ik handmatig naar netwerken zoek wordt er geen telfort netwerk gevonden. Op mijn oude telfort telefoon is er echter wel telfort netwerk beschikbaar met 100% onvangst.

Heeft er iemand anders ervaring met het unlocken van Nokia 3210, SOFTWARE VERSIE V05.26 (07-04-00, NSE-8/9)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Sorry dan pino maar alle locks zijn weg
of er moeten onzichtbare zijn voor nokiatool !
dat weet ik zo niet heb verder nog geen klachten gehoord dus !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tsja Harley. Je was er zelf bij en jouw eigen kaartje werkte ook niet fatsoenlijk in mijn telefoon.

Nokia zal wel wat aan de firmware van de telefoon veranderd hebben om het ons moeilijker te maken. :(

Daarom nogmaals, iemand ervaring met het unlocken van een redelijk nieuwe 3210 met software versie 5.26 (of hoger)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:00
Ikzelf heb firmware versie 5.31 en heb hetzelfde probleem ... op het ogenblik doet ie zelfs helemaal niks meer ... foutje gemaakt ... :(

Als iemand iets weet ... please post it !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Holyjoe: is dat ook een Hi Prepaid of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
Het is een Dutchtone pre-paid ... was laatst in de aanbieding ... maar als het zo blijft dan is het een grote miskoop. Heb jij al wat meer info kunnen vinden ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Laatst online: 24-06 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Holy: nope

en zeker niet op www.goedkopie.com :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
Nou pino ik ben bang dat dit een gesprek tussen ons wordt ... :) Had eigenllijk wel gehoopt dat Harley zich hier nog even zou laten zien ;)...

Ga morgen naar de Zwart Markt, misschien kunnen ze het daar oplossen, en anders wordt het maar wachten op een nieuwe software versie ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tsja..

Is er trouwens iets bekend over het flashen van firmware van de 3210? Kan dat? Via die FBUS/MBUS kabel of moet je dan chipjes gaan solderen etc.?

Misschien dat het met een (iets) oudere firmware wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10024

OPLOSSING VOOR NOKIA 5110 5.28 & 3210 5.31

Staat vanaf 07-08-2000 op http://www.goedkopie.com

(word om 9uur s'ochtends geupload !

Mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8201

als je eens gaat kijken op :gsmservice.virtuelave.net/ daar stta ook hoe je verschillende telefoons moet ontlokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8201

jullie kunnen ook kijken op home.hccnet.nl/e.ley/gsm.html daar staan alle telefoons in die je maar kan bedenken ook om te onlokken zelfs hacks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Whow.. Mijn topic leeft nog :)

Pietje: die info had ik al ergens gezien (ik geloof op unlockgroup). Ik ga het zeker proberen zodra ik mijn datakabel binnenkrijg :)

Heeft iemand dit al geprobeerd trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
Ik vindt dit ook heel goed nieuws !!!! alleen dat gedeelte met die Eeprom snap ik niet helemaal ... kan iemand hier wat meer duidelijkheid over geven ????

Alvast bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik neem aan dat je hem helemaal uit mekaar moet halen (covers eraf, antenne eraf, 4 torx schroefjes los)
Maar zo ver ben ik nog niet gekomen :) Als mijn datakabel + vibra motortje van stuntprijzen.net aankomt dan moet ie toch helemaal open, dan zal ik kijken of ik die eprom zie, en plaatjes scannen ervan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holyjoe
Voor de datacable is het voldoende om alleen de achterkant van het toestel te halen ... om de vibrator erop te zetten moet je met die torx aan de slag ...

Wat ze in die handleiding zetten is:

"On eeprom 24c16 connect scl and test 6 en 7"

Bedoelen ze hiermee dat je met iets hardwarematig aan de slag moet of kan dit met "bepaalde" software ... ik snap 'm niet helemaal meer namelijk ... :)

Holyjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Volgens mij gewoon met het handje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gash
  • Laatst online: 27-05-2022
Het antwoord is simpel: je moet om een 3210 met software-versie 5.31 te unlocken deze inderdaad uit elkaar schroeven en 2 punten met elkaar verbinden tijdens het unlocken. Daarnaast heb je gewoon een datakabel nodig en wat software.
Ik heb ervaring met het unlocken van 3210's met software-versie 5.31 en wat iemand anders al aangaf: op www.goedkopie.com vind je een goede beschrijving hoe je hem dient te unlocken en de benodigde software! Succes, het werkt echt!

• Obi
  • Laatst online: 16-05 18:48

Obi

Yo vrienden en vriendinnen, ik heb zo'n nokia 8850 ding, en heb wat met zo'n logomanager lopen kloten (via laptop, IR-verbinding).

Het kutte is dat je bij het uploaden van de logo's (start-up, groeps enz.) linksboven dat 'DEMO' krijgt. Dat willen wij dus niet! Ik heb dus een demoversie, als iemand mij even ;) 'tips' ;) (*wink, wink*) kan mailen op ibo@post.com ..? :) (in de vorm van een att. die logomanager~full.zip heet ofsow :) )
ben ik u eeuwig dankbaar!
Pagina: 1