Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nou leuk. slotje erop. maar waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het windows forum een nieuw topic geopent omdat er totaal geen nuttige tips op mijn andere topic gekomen waren .. en ik kon em niet meer in de lijst vinden. En opeens een slotje. Nou lekker aardig hoor.. nu kan ik lekker zelf uitvogelen hoe ik mijn probleem oplos?

Best wel triest

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Het gaat om deze, neem ik aan?:
[topic=406900]

Een linkje is wel handig. ;)

Je oude topics kun je trouwens gewoon terugvinden door op je nick te klikken. Zeker als die topic maar twee dagen oud is.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm... Was nou het probleem!?

Als je gewoon dat oude topic nieuw leven in blaast, en daar gewoon verder gaat is het toch goed?

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Regeltjes hier :)!

Als een topic niets oplevert ga je geen nieuw topic openen. Je kunt dan eventueel het oude topic kicken. Als je er dan niets uit krijgt, dan is het jammer, en vermoedelijk je eigen schuld :P.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik nu wel gedaan :).. Maar dan hoop ik dat er mensen zijn die me kunnen helpen ...

kep dus een trapje gegeven op die oude topic. (ik kon niet anders :) )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok, dit was dus gewoon een dubbelpost. Als niemand je kan helpen, dan heeft elke dag een nieuwe openen ook niet echt veel zin. Een keer kicken kan, maar dat elke dag doen schiet ook niet op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.