Ik wil een gratis e-mail adres. Maar niet zo een die over de hele wereld bekend is als gratis. Als ik me ergens voor inschrijf doe ik dat het liefst op een e-mail adres dat ik weinig gebruik. Sommige organisaties accepteren geen Yahoo of Hotmail e-mail adressen. Wat zijn minder bekende gratis e-mail providers? Of die alleen in Nederland bekend zijn?
dds.nl in Nederland, je kan ook yoyomail nemen, dat is een webmail account waar je ook betaalde spam op krijgt. Daar zijn er trouwens genoeg van.
Maar kijk eens op internet.pagina.nl of iets in die richting, staat er daar niets bij?
Je kan ook nog een account bij een van de vele gratis ISP's nemen, myweb bijvoorbeeld daar krijg je een eigen subdomein, dus onbeperkt aantal adressen.
Maar kijk eens op internet.pagina.nl of iets in die richting, staat er daar niets bij?
Je kan ook nog een account bij een van de vele gratis ISP's nemen, myweb bijvoorbeeld daar krijg je een eigen subdomein, dus onbeperkt aantal adressen.
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
of je laat je mail redirecten
ik heb bv daanevers@isdronken.nl
en dat redirect naar daanevers@hotmail.com
gewoon ff naar www.isdronken.nl gaan
ik heb bv daanevers@isdronken.nl
en dat redirect naar daanevers@hotmail.com
gewoon ff naar www.isdronken.nl gaan
gewoon ff een accountje nemen bij themail... ktijg jenog betaald ook voor de mail die je refers zenden en ontvangen...
http://www.themail.com/ref.htm?ref=882006
http://www.themail.com/ref.htm?ref=882006
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Thanks
Ik heb me bij TMFWeb aangemeld. Binnen vijf minuten klaar. Ze gerbuiken webmail en popmail. Eigen domein dus ontelbare e-mail adressen en eigen homepage (21 MB).
Ik heb me bij TMFWeb aangemeld. Binnen vijf minuten klaar. Ze gerbuiken webmail en popmail. Eigen domein dus ontelbare e-mail adressen en eigen homepage (21 MB).
Ik zelf hen o.a. Pmail.
Deze is gratis en is redleijk onbekend. Heel makkelijk als je je ergerns voor meot opgeven en dat mag geen gratis account zijn. Gelukkig kennen ze deze niet er kom je er altijd in.
In je naam moet ook een punt voorkomen en dat is (dacht ik) bij Hotmail en Yahoo niet mogelijk. Daardoor herkent ie deze niet als gratis.
www.pmail.net
Als het geen serieuze hoeft te zijn kijk dan eens op www.dynamitemail.com
Daar heb je allemaal leuke mailnamen zoals thestudent, yourlover etc. Er zitten echt leuke bij
Deze is gratis en is redleijk onbekend. Heel makkelijk als je je ergerns voor meot opgeven en dat mag geen gratis account zijn. Gelukkig kennen ze deze niet er kom je er altijd in.
In je naam moet ook een punt voorkomen en dat is (dacht ik) bij Hotmail en Yahoo niet mogelijk. Daardoor herkent ie deze niet als gratis.
www.pmail.net
Als het geen serieuze hoeft te zijn kijk dan eens op www.dynamitemail.com
Daar heb je allemaal leuke mailnamen zoals thestudent, yourlover etc. Er zitten echt leuke bij
Verwijderd
mail.com...kies je eigen extensie student.com ofzo en laat het doorsturen naar je POP3 account. Werkt errug goed en snel.
Een erg leuke mail is die van Garfield...
What the heart requires may never be understood by the mind!
Verwijderd
Ik deponeer hierbij de volgende stelling:
/paranoiamode on
"Gratis Email providers zijn onderdeel van het echelonsysteem, hiermee kan men snel en efficient alle emails scannen."
/paranoiamode off
/paranoiamode on
"Gratis Email providers zijn onderdeel van het echelonsysteem, hiermee kan men snel en efficient alle emails scannen."
/paranoiamode off
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
gewoon je hele eigen domein aanvragen op www.namezero.com 
kan je bv
naam@achternaam.com doen ofzo of iets wat je leuk vind...je kan het redirecten of een heel pop adres krijgen..
super relaxed...kan je ECHT onbeperkt kiezen
kan je bv
naam@achternaam.com doen ofzo of iets wat je leuk vind...je kan het redirecten of een heel pop adres krijgen..
super relaxed...kan je ECHT onbeperkt kiezen
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
weet iemand de smtp server van gmx?? smtp werkt namenlijk niet bij mij
[edit]btw, sorry voor het omhooghalen[edit]
vroeger had ik een adres @3dfxgamers.com. Die werd ook altijd geaccepteerd. maar die is weg nu.Op vrijdag 28 juli 2000 09:20 schreef MadMax-007 het volgende:
Ik deponeer hierbij de volgende stelling:<P>/paranoiamode on<P>"Gratis Email providers zijn onderdeel van het echelonsysteem, hiermee kan men snel en efficient alle emails scannen."<P>/paranoiamode off <BR>
Ik deponeer hierbij de volgende stelling:<P>/paranoiamode on<P>
Lightning bolt is vast femme die nu weer leert welke emeeladressen hij kan weigeren
<P>/paranoiamode off <BR>
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
denk om spammers te voorkomen.. gebruik je toch gewoon smtp van je provider? of is dat chelloOp dinsdag 27 maart 2001 16:19 schreef Clithopias het volgende:
weet iemand de smtp server van gmx?? smtp werkt namenlijk niet bij mij
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
btw www.email.com is ook een aardige
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ik heb bobo@isdronken.nlOp donderdag 27 juli 2000 12:23 schreef marble het volgende:
of je laat je mail redirecten <BR>ik heb bv daanevers@isdronken.nl<P>en dat redirect naar daanevers@hotmail.com<P>gewoon ff naar www.isdronken.nl gaan
En dan naar een freemail adres. Freemail werkt het laatste halfjaar weer erg goed.
www.myrealbox.com
* 10 MB
* webmail (zowel html als wml), IMAP, POP3, SMTP, en ook allemaal met SSL/TLS
* geen reclame
* 10 MB
* webmail (zowel html als wml), IMAP, POP3, SMTP, en ook allemaal met SSL/TLS
* geen reclame
Is een goede voor de FAQ, ga ik er bij volgende update bijzetten... ff bookmarken...
www.metalfan.nl
voor admins een eigen webmail
(dus iedereen snel reggen
)
als jij ergens een pop boxje regelt kan ik de webmail wel voor je regelen die op je popmail boxje inlogt met hotmail accounts, maar dan veeel beter en sneller en overzichtelijker ..
voor admins een eigen webmail
(dus iedereen snel reggen
als jij ergens een pop boxje regelt kan ik de webmail wel voor je regelen die op je popmail boxje inlogt met hotmail accounts, maar dan veeel beter en sneller en overzichtelijker ..
Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)
apennootje.nl is niet zo bekend, maar werkt hardstikke goed.
OMG, teh horror!
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()