Toon posts:

Ik ontvang radio op mijn live 5.1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Balen dus, als het nu een normaal geluid was, maar het klinkt echt voor geen meter.. een soort hoge ruis. Ik hoor het zelfs boven mijn mp3tjes uit... Iemand een idee waar het aan kan liggen? ik heb zelf namelijk het vermoeden dat het komt doordat mijn pc niet geaard is... maar ik had er met mijn 128pci geen last van..

alvast bedank

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
dit is een bekend probleem bij deze speakertjes, komt omdat de speakers niet goed afgeschermd zijn, heb het zelfde setje en hoor soms engelse stations op mn speakers :?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excusses, Ik bedoel dat het echt op mijn Live Kaart is. Dus niet de Boksjes. Ik heb namelijk gewoon mijn standalone dolby surround set er op aangesloten. En ik weet zeker dat het niet aan mijn set ligt..

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 15:14

WhiteDog

met zwarte hond

Zeker?

hang er is een paar andere andere boxen aan.

Als dat niet werkt, stop je Live! eens in een ander PCI-slot...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

kabeltje stuk ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Probeer het spul eens te aarden als dat mogelijk is.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je Line-In en Microphone etc op mute staan? Als ik die aanzet krijg ik ook een mooie ruis te horen in mijn boxen.

Verwijderd

Je kabels om een ring van grafiet wikkelen? misschien helpt dat.

Btw hoe lang zijn de kabels die je hebt gebruikt?

Verwijderd

Topicstarter
Een meter of 15... Maar zoals ik al eerder heb gezegd,ik had er geen last van met mijn 128PCI

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:49
15 meter is een aardig afstandje. Misschien dat de demping van de SB128 veel beter is dan die van de SB live. of misschien is output van de live lager waardoor je meer moet versterken en dus de ruis e.d. ook harder wordt?

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 02:43 schreef dreeke het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/17704/ledbar.gif

He he Dreeke....Kdacht ff dat je echt een BPM counter in je avatar had :) Heb op een gegeven moment zelfs ff mn mp3 uitgezet... Hij bleef gelijk lopen :)

(Kweet het is onzin)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

de sblive stuurt harder uit als de vorige kaartjes als et goed is.
15 meter kabel voor in/uitgang met die kleine plugjes is enorm lang. Dan kan je gewoon verwachten dat je zoiets krijgt.
Wat eerder genoemd is, een grafieten ring eromheen doen. dat zal een beetje helpen,..

verder gewoon inkorten die zooi!!

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Pagina: 1