Ik wil graag upgraden maar....

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 23:55
Ik wil graag upgraden maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen .

Ik heb op dit moment een :

PIII 866
CUV4X moederbord
768 mb 133mhz kingston intern geheugen
Geforce 2 32mb gts

Ik wil graag een snellere proccesor en een andere videokaart, maar ik weet dat als ik alleen een PIII 866 heb een Geforce 4 bv geen zin heeft omdat mijn penIII 866 dan de bottleneck is . en als een GF4 het beter zou doen op een penIII 1000 vind ik het weer zonde om maar een processor upgrade te doen van 134 mhz .

Dus de enige oplossing is dan een geheel nieuw mama bord en processor of zijn er nog andere mogelijkheden ??

Alvast bedankt :)

Verwijderd

Wat moet dr sneller aan ?
Heb zelf ook een gts2 kaart dan wel met een athlon 1333
en dat loopt als een trein.. Ik weet nie of op je bord een pIII Tuatlin (ofzo) past dan kan je upgraden tot 1.2 ofzo
Of gewoon nog ff met de bak doen.. Tis denk ik nu zonde om up te graden..

Of je verkoopt je mobo neemt een k7s6a met athlon en ddr mem dan kan kan je voorlopig wel vooruit..
Je moederbord en geheugen moet je zowiezo vanaf wil je langzaam gaan bouwen naar een snellere bak
Je kan een gf4 ti kopen kan je mee nemen naar een nieuwe pc...

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 12:57

mr_fragle

Don't forget the guide

Op zaterdag 09 februari 2002 18:12 schreef Driez het volgende:
Wat moet dr sneller aan ?
Heb zelf ook een gts2 kaart dan wel met een athlon 1333
en dat loopt als een trein.. Ik weet nie of op je bord een pIII Tuatlin (ofzo) past dan kan je upgraden tot 1.2 ofzo
Of gewoon nog ff met de bak doen.. Tis denk ik nu zonde om up te graden..
Vind het ook zonde om hier voor up te graden. En anders doe je het toch een stapjes. Nu eerst een nieuw mama plankje en nieuwe proc. En als de GF4 dan te betalen is daarna upgraden.

And now the most interresting part of deze grot

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 23:55
De reden dat ik nu graag nog even een upgrade wil is omdat ik binnenkort een huis ga kopen met me vriendin , en ik weet (mede door me verslaving om dvd's te kopen) dat er dan geen geld meer is om een degelijke upgrade te doen .

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 18:16 schreef KunDun het volgende:
De reden dat ik nu graag nog even een upgrade wil is omdat ik binnenkort een huis ga kopen met me vriendin , en ik weet (mede door me verslaving om dvd's te kopen) dat er dan geen geld meer is om een degelijke upgrade te doen .
Je kan hier prima een GF4 ti achtig ding in drukken hoor je CPU is hier snel zat voor.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 18:19 schreef mgfun het volgende:

[..]

Je kan hier prima een GF4 ti achtig ding in drukken hoor je CPU is hier snel zat voor.
maar dan is de vraag; is die GF4 wel het geld waard voor de snelheidswinst ten opzichte van die GF2GTS :?

die 2GTS is ook retesnel eigelijk..toch? :P

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon iets moois/liefs kopen voor je vriendin en het nieuwe huis. :7

Koop al mijn ads!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hier is een mooi topicje voor toch.

Maar als je toch wilt upgraden, stap dan gelijk over naar een PIV 2.0GHZ+ of een AthlonXP 2000++

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:11

Exirion

Gadgetfetisjist

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.