Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
De Ti4600 is de snelste videokaart ter wereld op het momentOp zaterdag 09 februari 2002 18:32 schreef Mister_X het volgende:
die TI600 is toch een soort "mx" versie van de gf4?
3D Mark moet je niet aanhouden als graadmeter, daar moet je spellen voor gebruiken. Je moet kijken naar het aantal FPS in games.
Op dat gebied is de Gf4 Ti4600 heer een meester.
[edit]
Overigens valt 3D Mark (alle versies) te faken, als je een benchmark draait en daarna CPUFSB softwarematig je FSB verandert en weer een bench draai dan is je score veel hoger. Dan klopt er geen hol meer van.
Ook kan je met de half life speed cheat je score faken
nee die ti4600 is die top versie van geforce4 kaarten.Op zaterdag 09 februari 2002 18:32 schreef Mister_X het volgende:
ti4600
ti4400
mx460
mx440
mx420
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Verwijderd
nee het ondersteund nog steeds 4x agpOp zaterdag 09 februari 2002 18:52 schreef The_ROCK het volgende:
maar de mobo's ondersteunen nu toc nog geen 8x agp en ik denk dat met snellere cpu's ed. hij veel beter gaat scoren
en directx 8.1
maar even over die cpu's dat klopt dat als je een snellere cpu heb krijg je betere scoren maar ze hebben ook goede cpu's ..
Taal fouten inbegrepen ;)
DOMBO TI600 die bestaat nog geen eens het is dan de ti4600 ti... geen mx dus... hoe lomp kan je zijnOp zaterdag 09 februari 2002 18:32 schreef Mister_X het volgende:
hahahaha ja precies ik dacht het en jij zegt hetOp zaterdag 09 februari 2002 19:01 schreef Tutti-frutti het volgende:
[..]
DOMBO TI600 die bestaat nog geen eens het is dan de ti4600 ti... geen mx dus... hoe lomp kan je zijn
ja precies daar zit ook wel wat in ...maar is die ti4600 al te koop dan want dit is wel erg snel dat ze het hebben.Op zaterdag 09 februari 2002 19:01 schreef klaasbram het volgende:
Houd ook rekening met drivers want de ATI 8500 ging ook qwa 3dmark scoren een stuk omhoog met betere drivers.
Tis maar wat je een trieste score noemtOp zaterdag 09 februari 2002 18:37 schreef danplo het volgende:
ja ik dacht al want die score zou anders erg triest zijn van die ti4600....
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
vergeleken met die ati8500 wel.Op zaterdag 09 februari 2002 19:05 schreef Breepee het volgende:
[..]
Tis maar wat je een trieste score noemt
oja in je sign.... 265 mb ram ??
Verwijderd
datr zou zeker een uitkomst zijn, je hebt toch al wel mobo's die et ondersteunen of ben ik nou niet helemaal 100 ?? en die ti4600 dat is zeker de topf van de GF4 kaarten maar niet de top van alle kaarten zijn veel duurdere !!! de wildcat kost 2500 euro dus !! en die heeft 144 mb dus !!Op zaterdag 09 februari 2002 18:52 schreef The_ROCK het volgende:
maar de mobo's ondersteunen nu toc nog geen 8x agp en ik denk dat met snellere cpu's ed. hij veel beter gaat scoren
en dat ding is ook nog nergens te koop !! zowel geef mij adres dan ga ik er een haluh
nee helemaal niet want de score zijn erg goed van deze kaart ...en ook voor dat geld hoef je het niet te laten.Op zaterdag 09 februari 2002 19:07 schreef Tutti-frutti het volgende:
maaruh scheld mijn ati niet uit he
want voor een leuk bedrag een hele goede kaart kopen is top.
petje af voor ati .
nvidia zal daar nog hoop verlies door draaien...mensen zullen toch ook voor die ati8500 gaan en gelijk hebben ze.
Een wildcat heb je dus geen _ruk_ aan met games, presteert als een oude GF1 ofzo.... Die dingen zijn erop gemaakt om OpenGL instucties _precies_ uit te voeren en zo snel mogelijk. Met spellen werkt dit helaas niet helemaal zo.Op zaterdag 09 februari 2002 19:09 schreef markwolfswinkel het volgende:
[..]
datr zou zeker een uitkomst zijn, je hebt toch al wel mobo's die et ondersteunen of ben ik nou niet helemaal 100 ?? en die ti4600 dat is zeker de topf van de GF4 kaarten maar niet de top van alle kaarten zijn veel duurdere !!! de wildcat kost 2500 euro dus !! en die heeft 144 mb dus !!
en dat ding is ook nog nergens te koop !! zowel geef mij adres dan ga ik er een haluh
oeps type foutje tanxs voor je oplettendheid.Op zaterdag 09 februari 2002 19:07 schreef Tutti-frutti het volgende:
maaruh scheld mijn ati niet uit he
oja in je sign.... 265 mb ram ??
Verwijderd
Maar als dit de seriouze score van de gf4 4600 is dan hou ik het verlopig wel bij mijn gf3 ti200 zie becnhmark onderaan.
precies klopt wat je zegt...niet voor spellen weggelegt deze kaart.Op zaterdag 09 februari 2002 19:12 schreef Sick Nick het volgende:
[..]
Een wildcat heb je dus geen _ruk_ aan met games, presteert als een oude GF1 ofzo.... Die dingen zijn erop gemaakt om OpenGL instucties _precies_ uit te voeren en zo snel mogelijk. Met spellen werkt dit helaas niet helemaal zo.
geef je geen ongelijk want deze kaart haalt erg goede score ook ...en veel zullen daar ook voor gaan nu want het is nu ook een stuk goedkoper geworden..Op zaterdag 09 februari 2002 19:14 schreef yardcure het volgende:
Ik neem aan dat er ook nog geen 'super ' drivers zijn voor de geforce 4 die zullen in de loop van de tijd wel verbeterd worden, de kaart is net nieuw.
Maar als dit de seriouze score van de gf4 4600 is dan hou ik het verlopig wel bij mijn gf3 ti200 zie becnhmark onderaan.
Verwijderd
shut up fool, ik vind nvidia toch alOp zaterdag 09 februari 2002 19:01 schreef Tutti-frutti het volgende:
[..]
DOMBO TI600 die bestaat nog geen eens het is dan de ti4600 ti... geen mx dus... hoe lomp kan je zijn
kijk dat vind ik een fijner antwoord, thx, zal het onthouden als er weer is zo'n topic rondscharrelt...Op zaterdag 09 februari 2002 18:34 schreef danplo het volgende:
[..]
nee die ti4600 is die top versie van geforce4 kaarten.
ti4600
ti4400
mx460
mx440
mx420
ow nog wat, tja je bent wel erg dom hoor als je die zielige nvidia benamingen niet uit je hoofd kent...tsjonge jonge.
Verwijderd
kijk op http://www.nvidia.com/Op zaterdag 09 februari 2002 19:22 schreef Mister_X het volgende:
kan iemand me vertellen wat die klok frequenties zijn van die gf4 (ram+gpu) en wat de extra features zijn, of is het gewoon een opgefokte gf3 gpu.
dude, tuurlijk ken ik nvidia wel, maar omdat ik er niet zo'n fan van bent hou ik die ontwikkelingen van die kaarten niet zo bij, alleen de techniek, die namen enzo ga ik echt niet uit me kop leren, zoiezo, wie gaat er nou dingen vrijwillig leren die je geen ruk interresseren.Op zaterdag 09 februari 2002 19:22 schreef yardcure het volgende:
wie kent nvidia nou niet ?woont vast op een andere planeet !
Verwijderd
is een kyro niet van nvidia dan ?Op zaterdag 09 februari 2002 19:24 schreef Mister_X het volgende:
[..]
dude, tuurlijk ken ik nvidia wel, maar omdat ik er niet zo'n fan van bent hou ik die ontwikkelingen van die kaarten niet zo bij, alleen de techniek, die namen enzo ga ik echt niet uit me kop leren, zoiezo, wie gaat er nou dingen vrijwillig leren die je geen ruk interresseren.
ja die andere kaarten zullen alleen dan pas over een half jaar uit komen denk ik die dx9 zullen ondersteunen maar als je geduld heb zou ik zeggen van ja moet je doen...maar ik nu een kaart van geforce2 ,maar ik wil wat nieuws hebben en ja ik heb het geld voor die ti4600 dus ja dan denk ik dat ik die gaat kopen heb niet die geduld wat andere hebben.Op zaterdag 09 februari 2002 19:19 schreef yardcure het volgende:
Een ge oc'de ti500 is anders ook waar voor je geld tegenover deze kaarten, ik heb tot nu toe gf1, 2 en 3 gekocht maar de 4 sla ik over denk ik, ik wacht liever op de volgen gpu met dx9 onboard van nvidia
Verwijderd
In jouw geval had ik dit ook gedaan want een gf2 is niet meer recent want alle games die nu nog uitkomen hebben pixel shading etc feat. van de gf3 en 4 infinit engineOp zaterdag 09 februari 2002 19:25 schreef danplo het volgende:
[..]
ja die andere kaarten zullen alleen dan pas over een half jaar uit komen denk ik die dx9 zullen ondersteunen maar als je geduld heb zou ik zeggen van ja moet je doen...maar ik nu een kaart van geforce2 ,maar ik wil wat nieuws hebben en ja ik heb het geld voor die ti4600 dus ja dan denk ik dat ik die gaat kopen heb niet die geduld wat andere hebben.
Ik heb mijn kaart pas dus voor mij niet interresant
kijk ipv van jou een dombo te noemen zeg ik gewoon:Op zaterdag 09 februari 2002 19:25 schreef yardcure het volgende:
[..]
is een kyro niet van nvidia dan ?
nee, dat is van STMicroelectronics, en de kyro2 heeft ook een totaal andere gpu structuur dan die van nvidia (daarom vind ik die chip ook zo interressant, ala Tile Based Rendering)
Verwijderd
Het is mijn bedoeling ook niet om herrie te schoppen, zoals ik al zei laten we het gezellig houden op tweakers !!Op zaterdag 09 februari 2002 19:28 schreef Mister_X het volgende:
[..]
kijk ipv van jou een dombo te noemen zeg ik gewoon:
nee, dat is van STMicroelectronics, en de kyro2 heeft ook een totaal andere gpu structuur dan die van nvidia (daarom vind ik die chip ook zo interressant, ala Tile Based Rendering)
Maar, de gf3 bezit toch ook het vermogen om dingen niet te renderen wanneer ze zich niet in het beeld bevinden ? want ik kan de kyro demos, en benchmarks gewoon draaien, en ik kan me vaag herringen dat ik ergens iets gelezen heb dat de gf3 dit ook bezit !!! no flame just discussion
nee precies daarom en die ti200 is een erge goede kaart en heeft ook alles van deze tijd dus waarom die kleine stap naar geforce4 voor een bekkie meer geld...zit je je alleen maar in je eigen zakken te snijden...maar wat je zegt die spellen houd ik nu niet meer echt bij met deze geforce2 kaart en zeker met die nieuwe spellen op komst.Op zaterdag 09 februari 2002 19:28 schreef yardcure het volgende:
[..]
In jouw geval had ik dit ook gedaan want een gf2 is niet meer recent want alle games die nu nog uitkomen hebben pixel shading etc feat. van de gf3 en 4 infinit engine
Ik heb mijn kaart pas dus voor mij niet interresant
nvidia perst zijn meeste performance uit de kloksnelheden, gputje op 300mhz ram op 500mhz enzv, die kyro2 draait gewoon op 175mhz en kan op sommige fronten een gf2pro inhalen, daarom ben ik ook verlieft (bij wijze van spreken) op die kyro2 chips,
kyro2 heeft ook geen onboard TnL machine, men verwacht dat die in de kyro3 wel komt en ddr ram, dat zou dus een behoorlijke performance winst moeten maken als ie nou al gf2pro kan inhalen!
maar op t.net is te lezen dat STM gaat kappen met grafische kaarten,
aan de andere kant geloof ik nog steeds in bitboys
maar die ti200 vind ik ook veel beter om eerlijk te zijn...Op zaterdag 09 februari 2002 19:40 schreef Wimo. het volgende:
Heb vandaag die mx versie gezien (440) en die zijn er ERG schraal uit.. zijn trouwens nog goedkoper als de ti200
Ik eigenlijk ook best welOp zaterdag 09 februari 2002 19:42 schreef danplo het volgende:
[..]
maar die ti200 vind ik ook veel beter om eerlijk te zijn...
Ik heb het sowieso niet op mx'en
nee ik ook niet...en zeker als je ook hoort dat ze niet eens dx8 ondersteunen erg raar om een kaart te kopen in deze tijd en geen dx8 ondersteund..Op zaterdag 09 februari 2002 19:45 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook best wel![]()
Ik heb het sowieso niet op mx'en
dat is nog beterrrrrrr...en gefeliciteerd alvast voor je verjaardag woensdagOp zaterdag 09 februari 2002 19:54 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik zit nog lekka op me Ti500