Ik heb net een flash 5 trial gedownd van www.macromedia.com maar als ik hem wil installen is het zon openen met bestandje, hoe moet ik dees openen?
Maar daarom geeft welk nemen is zijn hypotheek ?
Oftewel, stel je vraag iets duidelijker
Oftewel, stel je vraag iets duidelijker
Zeg nou zelf:
* Ik heb net een flash 5 trial gedownd van www.macromedia.com maar als ik hem wil installen is het zon openen met bestandje, hoe moet ik dees openen?
* Nou, wat voor bestand moet ik pakken bij openen met...
Wat valt hieruit nu op te maken?
1. Je hebt een bestand gedownload.
2. Je kunt het niet openen.
Dan is het misschien wel handig voor ons om te weten wat er bijvoorbeeld gebeurd als je de file dubbelklikt of iets dergelijk.
Als we dat niet weten kunnen we je ook niet rap helpen.
* Ik heb net een flash 5 trial gedownd van www.macromedia.com maar als ik hem wil installen is het zon openen met bestandje, hoe moet ik dees openen?
Dan is het misschien wel handig voor ons om te weten wat er bijvoorbeeld gebeurd als je de file dubbelklikt of iets dergelijk.
Hij zegt toch dat ie een 'Openen met...' boxje krijgt als ie er op dubbelkliktOp zaterdag 09 februari 2002 18:06 schreef willem169 het volgende:
Zeg nou zelf:
Maar wat handiger zou zijn: de extentie van het bestand
Op zaterdag 09 februari 2002 18:15 schreef zaren het volgende:
BIj de down staat dit :COM/GO/FLASH_TRIAL bestand maar er staat dat het een .exe bestand is!
Misschien dat de .exe extensie eraf is.
Rename je bestandje eens, plak er dus ff .exe achter.
je hebt toch niet de mac versie gedownload hè?
(= *.hqx *.bin)
windows versie is namelijk gewoon een *.exe
edit
....te laat...
windows versie is namelijk gewoon een *.exe
edit
....te laat...
Pagina: 1