Toon posts:

Scrollwiel in TO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug Tactical Ops geinstalleerd, en nu is er een irriterend probleempje ontstaan: m'n scrollwiel van m'n muis werkt niet in TO, terwijl ie wel gewoon werkt in UT. Ik heb 'n Logitech Mouseman Wheel Optical, zo'n blauwe met zo'n lampie erin, en de nieuwste Mouseman software van Logitech. Wat kan ik hieraan doen?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Na installatie van TO, deed m'n scroller het ook niet meer in UT, dus een oplossing zou mij ook wel eens kunnen helpen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
nou juist GEEN software installen

ik heb ook een logitech wheel mouse optical

en dus geen software installen, dan werkt het als een zonnetje

dus gewoon je usb/ps2 stekker inpluggen en zorgen dat windows hem ziet

en klaar ben je :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:56

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Euhm, ik weet niet hoe het met de topicstarter zit, maar ik heb de recentste software en die game_whl al lang geinstalleerd en m'n scrollwheel deed het perfect in UT, maar na installatie van TO deed ie het niet meer.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Sinds 2.2 werkt je scrollwheel in TO idd erg raar.
Je kan nu met je scrollwheel helaas maar 1 wapen tegelijk verder of terug switchen hoe veel tikken je hem ook draait.

Zodra je het volgende wapen hebt kun je weer 1 verder, of terug.

• Albinoraptor
Op zaterdag 09 februari 2002 19:40 schreef Fuelke het volgende:
Euhm, ik weet niet hoe het met de topicstarter zit, maar ik heb de recentste software en die game_whl al lang geinstalleerd en m'n scrollwheel deed het perfect in UT, maar na installatie van TO deed ie het niet meer.
Ah ok, dat wist ik natuurlijk niet :)

Had hij dan effe moeten zeggen, dan is gewoon bug in TO, lijkt mij dan het meest logisch.

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

jah mn scroll van mn logitech cordless mouseman doet ut niet meer sinds 2.2 TO, maar wel in gewone UT. De software niet installeren is geen optie imho omdat je dan geen melding krijgt wanneer je batt. bijna leeg zyn.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Heb een Logitech Mouseman+ en sinds ik de logitech drivers heb geinstalled heb ik idd ook problemen met het scroll wheel in diverse spellen. In Halflife, UT, Red Faction en misschien wel meer, maar weet ik ff niet meer :P
Op zaterdag 09 februari 2002 18:40 schreef Albinoraptor het volgende:
Zie http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm#3

Of download selfextrating exe-file meteen hier:

http://www.logitech.com/pub/techsupport/mouse/game_whl.exe

Nu moet hij werken :)
Weet je misschien ook of er zoiets is voor win 2k en XP?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Je zou misschien ff in ini file handmatig kunnen bijwerken, bij mij werkte het gewoon nog.

• Albinoraptor
Op maandag 11 februari 2002 15:06 schreef henkie196 het volgende:
Heb een Logitech Mouseman+ en sinds ik de logitech drivers heb geinstalled heb ik idd ook problemen met het scroll wheel in diverse spellen. In Halflife, UT, Red Faction en misschien wel meer, maar weet ik ff niet meer :P
[..]

Weet je misschien ook of er zoiets is voor win 2k en XP?
Bij mij in XP werkte het, dus ik zou zeggen probeer het :)

Verwijderd

Jeeee, het werkt bij mij ook ;) :P

Gister al geinstalleerd, maar vandaag pas herstart :+
Pagina: 1