Rechterkanaal achteruitgang werkt niet !?

Pagina: 1
Acties:

• Sandermvdb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 12:04

Sandermvdb

Regret is a wasted emotion...

Topicstarter
Ik heb een sblive waarvan opeens het linkerachterkanaal niet werkt. Als ik deze boxen op het voorkanaal aansluit, werken ze wel. De geluidskaart is ongeveer 4 jaar oud en contactspray heb ik al geprobeerd. Iemand anders suggesties??

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Nou, voor een 4 jaar oude kaart zou ik zeggen, koop lekker een nieuwe.. Live Player 5.1 of een Audigy ofzo.

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
ik kan altijd een nieuwe kopen, maar eigenlijk bevalt deze nog prima, behalve dan dat linkerachterkanaal dus. Dat kan trouwens toch niet spontaan kapot gaan ofzo :?

Verwijderd

Het verschil tussen je linker- en rechterkanaal is nog niet helemaal duidelijk volgens mij :? :? :? :?

• Jasper Janssen
Waarom zou het niet spontaan kapot kunnen gaan? Ik werk al meer dan tien jaar met PCs, en als er een ding mij is duidelijk geworden is dat dat er altijd wat spontaan kapot kan gaan :)

• Sandermvdb

Sandermvdb

Topicstarter
Mijn idee bij electronica is omdat er geen bewegende delen zijn, dat het (haast) nooit spontaan kapot gaat.

En het verschil tussen links en rechts is niet duidelijk?? ik bedoel dat er op die Live kaart een line-out voor de achterboxen is, bij deze uitgang is het linkerkanaal stil, hoewel het rechterkanaal gewoon werkt.

• Jasper Janssen
Op zaterdag 09 februari 2002 19:06 schreef Sandermvdb het volgende:
Mijn idee bij electronica is omdat er geen bewegende delen zijn, dat het (haast) nooit spontaan kapot gaat.
Neuh, dat is an sich waar, maar er zijn een hele hoop oorzaken waardoor iets niet-spontaan kapot gaat waar je niks van merkt. Beetje statische elektriciteit aan je fikken? opeens kaartje dood, nergens om.. Wordt het per ongeluk een beetje heet omdat ie naast de verwarming staat? oververhitting, willekeurige chips overlijden..

En zo kunnen er veel meer dingen gebeuren waar je niks van merkt.
En het verschil tussen links en rechts is niet duidelijk?? ik bedoel dat er op die Live kaart een line-out voor de achterboxen is, bij deze uitgang is het linkerkanaal stil, hoewel het rechterkanaal gewoon werkt.
Lees de titel van het topic nog eens.. ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 09 februari 2002 19:02 schreef Jasper Janssen het volgende:
Waarom zou het niet spontaan kapot kunnen gaan? Ik werk al meer dan tien jaar met PCs, en als er een ding mij is duidelijk geworden is dat dat er altijd wat spontaan kapot kan gaan :)
Bij mij zijn al twee GF2mx'en spontaan kapot gegaan :(.

Ik heb spellen maar opgegeven.

Als je niet gelooft dat het stuk is, zou ik zeggen doe verse drivers of een re-install... Live! kaarten zijn kutdingen, en de drivers nog erger

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1