They made me do it.
zo heel vaak gebeurt het niet, af en toe is het wel lol
kan er niks ernstigs in zien eigenlijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Wat wel stom is is dat een moderator een topic dicht doet en een andere mod meteen de SU. Dan krijg je ook wel zoiets
(Bovendien is dit ook een kwestie van dubbel sluiten = open!
Maar als jij een topic in HK dichtdoet dan doe je toch gelijk dat topic in SU dicht?! Dan hebben de anderen er toch niks mee te maken?Op zaterdag 09 februari 2002 17:39 schreef LuNaTiC het volgende:
dat gaat nogal moeilijk soms
zo heel vaak gebeurt het niet, af en toe is het wel lol
kan er niks ernstigs in zien eigenlijk
They made me do it.
Een modje hoort in SU en in zijn eigen forum te kijken, want je weet dat mensen topics die niet mogen in SU neerzetten.Op zaterdag 09 februari 2002 17:40 schreef Twynn het volgende:
Mjah, maar als dat modje het su-topic niet heeft gezien, maar wel het topic heeft gesloten!?
(Bovendien is dit ook een kwestie van dubbel sluiten = open!)
They made me do it.
misschien, maar sommige modjes 'vergeten' SU wel eens. Ik kreeg dit linkje toevallig over icq (ben net 5 mins thuis), en had het SU-tje nog niet gezien (dan had ik hem waarschijnlijk later wel gesloten).Op zaterdag 09 februari 2002 17:40 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Maar als jij een topic in HK dichtdoet dan doe je toch gelijk dat topic in SU dicht?! Dan hebben de anderen er toch niks mee te maken?
Je hebt wel gelijk als je zegt dat ze beter kunnen wachten, als het SU-tje te lang open blijft sluiten door een mod
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
'T gebeurd nog wel eens dat een mod een topic dichtdoet op 'eigen constateren' en niet doorheeft/weet/ziet dat er een SU-melding van is gemaaktOp zaterdag 09 februari 2002 17:40 schreef Tom S. het volgende:
[..]
Maar als jij een topic in HK dichtdoet dan doe je toch gelijk dat topic in SU dicht?! Dan hebben de anderen er toch niks mee te maken?
iddOp zaterdag 09 februari 2002 17:41 schreef Jaymz het volgende:
Ach, een beetje lolsheid en lol kan wel. En ook ik zie er niks kwaads in
dit is wel op alle slakken zout leggen imho
mogen modjes geen lol hebben?
ik kan me nog wel langere SU thread herrineren
die zelfs in de HK eindigden
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, dat snap ik. Maar als je dan een beetje nadenk dan weet je dat er miscchien wel een melding in SU is gemaakt. Dat lijkt mij niet meer dan logisch.Op zaterdag 09 februari 2002 17:42 schreef Jaymz het volgende:
[..]
'T gebeurd nog wel eens dat een mod een topic dichtdoet op 'eigen constateren' en niet doorheeft/weet/ziet dat er een SU-melding van is gemaakt
They made me do it.
En: modjes zijn ook maar mensen. Ik zie er ook geen kwaad in, maar wie ben ik om te oordelen
Verwijderd
Ik zii echt in de verste verte niet wat er nu verkeerd kan zijn aan die topics.
Zoals gezegd gebeurt het regelmatig dat je op eigen initiatief een draadje sluit. Of je krijgt via ICQ een linkje binnen. Dan wil het wel eens voorkomen dat je een slotje zet terwijl er in SU nog een topic over staat. Normaliter wordt deze ook door de betreffende mod gesloten. Het gebeurt maar hoogst zelden dat zo'n topic enorm snel door een andere mod gesloten wordt, omdat de mod in kwestie meestal even netjes de persoon wil bedanken
Je kan ook overal een punt van gaan maken.
Mjah, ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je hier serieus een punt van maakt...Je kan ook overal een punt van gaan maken
Ik doe er zelf soms een beetje aan en een heel topic ermee volgooien vind ik onnodig, maar om daar nou een punt van te maken...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Mag men er wel naar toe posten maar er niet in kijken
Gebeurd ook alleen maar op Zaterdagen. Misschien dat we die kunnen afschaffen?
Ja, leuk, dan krijg je 33* dezelfde meldingOp zaterdag 09 februari 2002 22:44 schreef ItSnows het volgende:
We kunnen ook SU ontoegankelijk maken
Mag men er wel naar toe posten maar er niet in kijken
Hail to the guardians of the watchtowers of the north