Iemand ooit mee gemaakt als je een cd rom in je systeempje drukt en dan vervolgens je hem aan zet en dan POEF zegt en je een hele grote steek vlam naar buiten ziet komen ?
Verwijderd
COOL. Dat wil ik ook 
Nee maar ff serieus, het is best kut al je hele voeding ineens in de hens vliegt
Nee maar ff serieus, het is best kut al je hele voeding ineens in de hens vliegt
ja 2dagen geleden nogOp zaterdag 09 februari 2002 17:37 schreef artec het volgende:
Iemand ooit mee gemaakt als je een cd rom in je systeempje drukt en dan vervolgens je hem aan zet en dan POEF zegt en je een hele grote steek vlam naar buiten ziet komen ?![]()
![]()
ja opschool had iemand een pc op 110 volt gezet en toen uitgezet en toen ging er iemand anders achter zitten en KABOEM
vet veel vonken en rook
Canon EOS 80D En wat glaswerk
hehe lol ja op 110 volt zetten en dat ie dan poef zegt okay dat is DOM! maar hier was gewoon een cdrommetje er in pleuren... hehhe
wel leuk gezicht
heb zelf wel een nieuwe kast gekocht daar bij nieuwe voeding gekregen..... eerst niks aan de hand maar toen sloot ik mijn hd's aan enzo... alle hds vlogen in de brand
das pas kut... me cdrom fikker deed et gelukkig nog wel...
me mobo was ook opgefikt, maar me processor leefde nog
wel leuk gezicht
heb zelf wel een nieuwe kast gekocht daar bij nieuwe voeding gekregen..... eerst niks aan de hand maar toen sloot ik mijn hd's aan enzo... alle hds vlogen in de brand
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Over 110 volt heb ik ook nog wel een verhaaltje.
Het was een zaterdagmiddag en bij familie van ons deed de comp het niet. Ik ging ff kijken en op een gegeven moment deed de situatie zich voor.
Ik: Ik zou niet weten wat er aan de hand is.
Oom: MIsschien is het dit schuifje (haalt volt schakkelaar om)
En roken dat dat ding ging. Hij was iig niet meer bruikbaar.
Achteraf lachen we er om
Het was een zaterdagmiddag en bij familie van ons deed de comp het niet. Ik ging ff kijken en op een gegeven moment deed de situatie zich voor.
Ik: Ik zou niet weten wat er aan de hand is.
Oom: MIsschien is het dit schuifje (haalt volt schakkelaar om)
En roken dat dat ding ging. Hij was iig niet meer bruikbaar.
Achteraf lachen we er om
Op school ff dat dingetje omzetten....ook zo leuk 
Nooit gedaan hoor
Nooit gedaan hoor
Verwijderd
Is opzich bestOp zaterdag 09 februari 2002 19:31 schreef Gman het volgende:
Nooit gedaan hoor
Deden ze bij een vriend van mij in de klas ook een keer.. aan het eind van de les pc's uitzetten en schakelaartje omgooien.Op zaterdag 09 februari 2002 19:31 schreef Gman het volgende:
Nooit gedaan hoor
Maarja, dat waren dus ATX kasten
Misschien een tof idee voor een casemod 
ff serieus, ik leef met je mee. best wel kut als je pc het begeeft
ff serieus, ik leef met je mee. best wel kut als je pc het begeeft
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Door de cdrom speler ? Vele verhalen van een steekvlan uit de voeding krijg je te horen bij mensen die hem perongeluk op 115V hebben gezet, maar bij een cdrom speler heb ik nog nooit gehoord
.
Verwijderd
lol, das minders.
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Zelfs bij mn oude cyrix 166 niet.
Daarbij is de voeding ook naar de klote, als ik de Hd inplug, krijg de cooler geen stroom meer
Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Zelfs bij mn oude cyrix 166 niet.
Daarbij is de voeding ook naar de klote, als ik de Hd inplug, krijg de cooler geen stroom meer
Ik heb 2X gehad dat me voeding knalde de eerste keer kwam er allenmaal rook en vuur maar..... Hij deed het nog
.
Maar gisteren Deed ik hem weer aan en toen BOEM en nu was hij wel helemaal kapot
. Nu zit er een 300 wat in..
Maar gisteren Deed ik hem weer aan en toen BOEM en nu was hij wel helemaal kapot
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()