Toon posts:

msi bios update in xp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msik7t 266pro2 en windows xp pro.
nu heb ik versie 3.4 binnen en dit is een instal betandje,met win 98 deed ik het zo,ik instalde het op mn d schijf en dubbelklikte erop en toen werd er automatisch in een dos venster geflasht,dit heb ik 2x gedaan.

kan dit ook met xp of verneuk ik het zooitje dan

• compubink
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:15

compubink

...====...

Op zaterdag 09 februari 2002 17:31 schreef mark_m het volgende:
ik heb een msik7t 266pro2 en windows xp pro.
nu heb ik versie 3.4 binnen en dit is een instal betandje,met win 98 deed ik het zo,ik instalde het op mn d schijf en dubbelklikte erop en toen werd er automatisch in een dos venster geflasht,dit heb ik 2x gedaan.

kan dit ook met xp of verneuk ik het zooitje dan
Bij mij werkte de Live update bios flash gewoon in WXP, mijn mobo was een K7N420 pro, maar dat maakt denk ik niets uit.

Als je zeker van je zaak wilt zijn, dan kan je het beste een bootable floppy gebruiken.

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Klopt, in XP deed het flashen vanuit windows niets.
Vanaf een floppy met de benodigde bestanden was het een eitje

Verwijderd

Ik heb pas mijn BIOS geflashed van versie 3.2 naar versie 3.5 van mijn MSI K7T266 Pro2 wat perfect is gelukt met Live Bios.

Ik heb ook Windows XP draaien maar die krijg ik nu alleen niet meer gestart. Want hij wilt deze opnieuw activeren |:(.
Ook de Recovery CD werkt niet meer, want hij geeft aan dat hij niet meer bij deze machine hoort |:(.

Ik heb hem gekocht bij Dynabyte.
Het is een AMD 1600+ systeem.

Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 11:34

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

Gewoon opnieuw activeren bij MS. Of ben je illegaal bezig -> vragen om een slotje?
Op vrijdag 05 april 2002 09:47 schreef gaborpierpont het volgende:
Ik heb pas mijn BIOS geflashed van versie 3.2 naar versie 3.5 van mijn MSI K7T266 Pro2 wat perfect is gelukt met Live Bios.

Ik heb ook Windows XP draaien maar die krijg ik nu alleen niet meer gestart. Want hij wilt deze opnieuw activeren |:(.
Ook de Recovery CD werkt niet meer, want hij geeft aan dat hij niet meer bij deze machine hoort |:(.

Ik heb hem gekocht bij Dynabyte.
Het is een AMD 1600+ systeem.

Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?

Bij voorbaat dank voor de reacties.

Verwijderd

Nee is gewoon een legale versie.
Kwam samen met de niewe computer.

Enne activeren lukte ook al niet het was geen
geldige code kreeg ik terug |:(
Pagina: 1