Toon posts:

Deukje in beeldbuis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een monitor met een deukje van 1 a 2 millimeter doorsnede in de beeldbuis. Is enigszins irritant. Iemand een idee of dit een beetje weg te krijgen is door polijsten o.i.d. ? Helemaal weg krijg ik het natuurlijk nooit maar alle beetjes helpen.
En nee, er zit geen garantie meer op, het is een HP A2094A, oftewel een hele oude 20" fixed frequency monitor die bij een HP-UX bak hoorde.

Arjen

• GreenPictures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-12-2021

GreenPictures

Feestgraaf

Je kan het gaan polijsten maar dat komt de beeldkwaliteit niet ten goede

Canon EOS 50D & 5D mk2 - Flitslichtjes, Buisjes met glas en een Onderwaterhuis

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39
misschien kun je het deukje opvullen met iets? transparante lijm of zo?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025

klomp

Zooi...

nog meer deuken erin meppen zodat het normaal gaat lijken :P

nee ff serieus... ik heb geen idee
sorry

Verwijderd

Je hebt van die setjes waarmee je deukjes uit autoruiten komt halen... Je weet wel steenslag e.d. Je vult daarmee dan het deukje op met kunsthars...

Verwijderd

ik zou het zo laten, je verpest het er denk ik alleen nog maar meer door namelijk/

Verwijderd

Ga d'r ff mee naar Carglass ofzo die kunnen hem wel opvullen. Ik weet alleen niet of je dan rare vervormingen gaat krijgen....

M'n neef is er met z'n horloge heengeweest en die wilden ze wel opvullen :P

Verwijderd

Ongelukje gehad? Of heeft een fietser uw auto geraakt en zit u nu opgescheept met een lelijke kras in uw lak? Ziet u op tegen de torenhoge rekening die de spuiterij u zal presenteren bij reparatie? Bestel dan GS-27, het revolutionaire autopoetsmiddel dat alle krassen laat verdwijnen.

U doet wat GS-27 op een zachte poetsdoek, u brengt het aan op het beschadigde oppervlak, u laat het even intrekken en u wrijft het vervolgens uit. Tot uw grote verbazing zal de kras geheel verdwenen zijn.

GS-27 vult de beschadiging volledig op en neemt daarbij de kleur aan van uw auto. GS-27 schuurt niet en is absoluut veilig in gebruik. GS-27 kunt u gebruiken voor beschadigingen aan uw auto, maar ook voor het wegwerken van krassen op uw boot of caravan.

Afbeeldingslocatie: http://www.telsell.com/images/products/2072.JPG

Het werkte goed met mijn auto, misschien ook met je monitor.

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Da's voor lak gek. Dat moet je echt niet gebruiken voor een ruit....

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou geen zooi op je monitor gaan smeren. Mijn A201HT heeft ook een deukje in de beeldbuis. Dat is echt balen (vooral als je de monitor zelf betaald hebt), maar er is niet echt iets aan te doen. gaan werken met opvullingsdingen zou ik iig niet doen.

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
Ga naar carglas :P

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 15:44

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik geloof dat monitor vacuüm is dus als je gaat uitdeuken dan inplodeerd hij denk ik...

Maar je moet trouwens wel heel lomp zijn geweest als je zo'n deuk erin krijgt, is het geen fabrieksfout?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1