Draadloos TV door huis

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 21:19

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Laatst kwam ik in de Kijkshop zo'n gigabit-video-stream-geval ofzoiets (;)) tegen, en het is eigenlijk een hele leuke oplossing voor een probleem van mij. Ik heb namelijk boven een kamer, waar geen loze leiding meer naar toe loopt, maar ik wil er toch TV kunnen kijken.

Zou dit apparaatje het door het plafond heen halen?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 22:42

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

dat moet je beneden wel een tuner (Videorecorder o.i.d.) neerzetten. Zo'n setje stuurt namelijk maar 1 kanaal over

edit : Antwoord op eigenlijke vraag : Als het niet een zwaar bewapende vloer is moet het zonder veel (beeld/geluid)kwaliteits verlies wel te doen zijn

Verwijderd

Ik ben ook al enige tijd op zoek, naar een betaalbare oplossing. De op dit moment in Nederland verkrijgbare oplossingen hebben geen tuner aan boord en hier kun je alleen signaal mee over zenden. In Duitsland word het apparaat wel met tuner geleverd, is alleen hierdoor 100 Euro duurder. Ik heb met de huidige Giga zender goede resultaten. Deze zend alleen video signalen over.

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 12:45
je kunt ook zender doorsturen. Dan hang je hem gewoon aan de video of aan de scart van de tv. Het nadeel is dat de tv beneden dan op de zender moet staan, die jij boven wilt kijken. Dus tv moet beneden en boven staan (bij video overigens niet)

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ik dacht dat het ding ook het signaal van je afstandsbediening kon doorsturen, dus dan sluit je hem beneden aan op de video en neem je de afstandsbediening mee naar boven :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.